Ik lig op mijn bed flink te vloeken over van alles en nog wat. Ik ben boos en in al commotie ben ik vergeten te vertellen waar die fucking ruzie over ging.
Lang lang geleden (1 week) kregen Zayn en ik ruzie over Kyle. Hij zei dat dat ik hem nooit een kus op zijn wang moest geven. Ik zei dat hij niet zo jaloers moest zijn en toen werd hij kwaad. Hij smeet een bord kapot (we waren aan het afwassen) en toen werd ik boos. Ik zei dat hij moest opflikkeren en toen ging hij boos weg. Het ging zo: 'Als je zo gaat doen verzoek ik je nog redelijk vriendelijk om weg te gaan' zei ik boos. Zayn gromde en balde zijn vuisten. 'Doei' gromde Zayn boos. 'Houdoe!' riep ik boos terug.
Nu dat weer is uitgelegd heb ik geen flauw idee wat ik nu moet gaan doen. Schilderen, van schilderen werd ik rustig. Ik was nu zo opgefokt dat ik bereid was iemand te slaan. Ik kroop van bed en liep naar mijn bureau. Voor grote canvasdoeken gebruikte ik de schildersezel en voor kleine werken mijn bureau. Uit een van de lades in mijn bureau pakte ik aquarelpapier en legde het neer. Ik pakte mijn waterverf, water en kwasten. Als laatste deed ik mijn koptelefoon op en zette mijn playlist aan.
'No broken hearts in the club, no tears in the club. Because we are gonna pop it tonight' zong ik terwijl ik een roos schilder. Ik merk dat het water vies is en sta op. Ik pak de pot water en loop mijn kamer uit.
Eenmaal beneden ververste ik het water en liep naar de gang. Ik hoorde de bel gaan dus deed ik open. Het was Zayn dus automatisch gooide ik hem weer dicht. 'No time for a freaking ex' mompelde ik tegen mezelf. Weer drukte Zayn op de bel, oké nu was ik er nogal klaar mee. Ik deed open, gooide de pot water over hem heen en smeet de deur weer dicht. Nu moest ik weer water gaan halen, fijn. Ik had natuurlijk ook kunnen bedenken om water uit de badkamer te halen 😑.
Ik ging weer verder toen ik opeens mijn raam hoorde opengaan. Ik ga nu in mijn "kom in mijn buurt en ik zorg dat dat het laatste is wat je doet" modus en ging stug verder.
Pov Zayn
'Cara kunnen we dit asjeblieft uitpraten?' vroeg ik. Cara reageerde niet dus liep ik naar haar toe. 'Cara?' vroeg ik opnieuw. Weer negeerde ze me dus ging ik iets doen waarbij ze me niet kon negeren, iets waar ze een bloedhekel aan heeft: wanneer ik haar in haar nek kus. De vorige keer dat ik dat deed kreeg ik een knal in mijn klokkenspel.
Pov Cara
Ik voelde opeens hoe Zayn een spoor van kusjes in mijn nek begon te doen. Ik deed mijnkoptelefoon af en hing hem om mijn nek zodat hij bedekt was. Dat hield hem echter niet tegen want hij ging vrolijk verder. 'EN NU STOPPEN!!!!!' riep ik boos. Zayn begon te grinniken en ik sloeg met mijn elleboog tegen zijn jodele jodelehiehoezak. Hij kromp ineen en ik ging weer verder.
~*~
'Ga van me af!' riep ik boos. Zayn zat op mijn heupen, een potje te grijnzen. 'Ik heb nu geen zin in deze shit dus ga godverdomme van me af' snauwde ik boos. 'Waar komt toch die vijandigheid vandaan?' vroeg Zayn. 'Nou ten eerste: je gooit een bord kapot, ten tweede: je bent stikjaloers, ten derde: GA GOD DAMMIT VAN ME AF!' het laatste riep ik. 'Ik weet dat ik erg jaloers kan zijn maar ik wil gewoon niet dat iemand je ooit nog pijn doet' zei Zayn. 'Luister eens even goed: ik kan héél goed zelf verdedigen' zei ik boos.
A/N
Nog twee dagen en dan ben ik jarig!!!!! Heb er zoveel zin in!
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking Together #2
Dla nastolatkówDit is het vervolg van het boek Joking Around. Ik raad aan die te lezen omdat er belangrijke informatie staat over wat er is gebeurd tot nu toe. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jullie vragen jullie vast af wat er op dat ene moment is gebeurd hé? Nou ik zei le...