BONUS 2: meeting Cara her parents

3.9K 160 23
                                    

Pov Zayn

Nerveus priegel ik aan mijn stropdas als ik twee handen mijn schouders voel vastpakken. 'Ben je nerveus?' vroeg Cara. Ik draaide me om en knikte. 'Mijn ouders vonden je al aardig toen we nog niks hadden,  het is niet dat ze je nu haten' glimlachte Cara. 'Ik weet gewoon niet wat deze avond gaat brengen' zuchtte ik. 'Je ziet er toch gewoon knap uit? Ze vinden jouw goed voor mij hoor' glimlachte Cara. 'Zelf zie je er beeldschoon uit hoor' zei ik. Cara had een zwart jurkje met kant aan. 'Awwww thanks!' zei Cara waarna ze haar lippen op mijn wang drukt.

'Waar gaan we eigenlijk eten?' vroeg ik. Cara die voor de spiegel bezig was met make-up reageerde niet. Ik stond op, liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel. Ze schrok even maar ik voelde hoe ze zich ontspande. 'Ik vroeg je iets' fluisterde ik in haar oor. 'Sorry ik ben er niet met mijn hoofd' zuchtte Cara. 'Om Navi?' vroeg ik. Cara knikte. Navi was al een tijdje ziek en Cara was erg ongerust. 'Zullen we maar gaan?' vroeg ik na enkele seconden stilte. 'Is goed' antwoorde Cara.

~*~

We reden naar een restaurantje aan het meer. Ik kende alleen de duurste restaurants maar deze kende ik niet. Ik parkeerde, stapte uit en maakte het portier open. 'Oeee gentlemen' grijnsde Cara. Ik grinnikte en hield haar hand vast. 'Op een gezellige avond' glimlachte ik. Cara knikte en ik drukte mijn lippen voor enkele seconden op de hare.

~*~

Heerlijke geuren vulde mijn neusgaten. De geur van Italiaans eten was mijn favoriete. 'Italiaans?' vroeg ik. Cara haakte haar arm in de mijne en leunde haar hoofd tegen mijn schouder. 'Mijn moeders familie komt van orgine uit Italië, ik ben dat vast vergeten te vertellen' antwoorde Cara. Dat was dus een ja. Ik zag Matthew (Cara's vader) en Natalie (Cara's moeder) al naar ons zwaaien.

'Het was dus Zayn!' riep Natalie blij. Matthew haalde zijn portemonnee tevoorschijn en gaf een briefje van 10 dollar aan Natalie. 'Hadden jullie een weddenschap!' riep Cara. Natalie begon te giechelen. Die ga ik onthouden.

'Wij zaten dus te denken, wat dachten jullie met z'n allen naar Italië?' zei Natalie ineens. Mijn ogen gingen wijd open en ik maar een net zo verraste Cara. 'Omg ja!' riep Cara. 'Wil je ook mee?' vroeg Matthew aan mij. 'Ik zou het een eer vinden' zei ik.

~*~

'Ze houden van je!' riep Cara toen we in haar kamer waren. Ze vloog me om de hals waardoor we op haar bed vielen. 'Het ging allemaal natuurlijk' zei ik. Cara drukte haar lippen op de mijne en meteen beantwoorde ik haar kus. Na een tijd te hebben gezoend trekt Cara zich terug en kijkt me aan. 'We gaan gewoon samen op vakantie' zei ik.

A/N

Een extra bonus omdat de vakantie is begonnen in Noord-Nederland.

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Together #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu