Selammm. Ben geldim, nasılsınız?
Uzuun bir bölüm oldu ve bol smutsmutsmutsmut içerikli bir bölüm. (uyarı)
Diğer yeni bölümleri yazarken bana dinleyebileceğim herhangi bir şarkı önerir misiniz??❤️
Neyse uzatmıyorum, İyi okumalar!
.
.
.
.
.
.
;)
.
.
Kapıyı tam örteceği sırada uzandım ve ittim, gözlerimiz kısa bir süre buluştuktan sonra dudakları titremeye başladı ve sonra içeri doğru koştu.
Ne olmuştu birden?
Odasındaki ikinci kapıyı açtı ve içeri gireceği sırada tekrar tuttum, bu sefer direnmişti ve kapıyı zorlayarak kapamaya çalıştı. Kapıyı elimle o kadar sert bir biçimde ittim ki kapı sarsılarak duvara çarpmıştı.
"Ne yapıyorsun sen?" diye bağırdı banyoya girerek
"Benden kaçmayı kesecek misin artık?" Sesim odada yankılanırken onu takip ettim. "Eğer tüm bunlar aşağıdaki kadınla ilgiliyse..."
Gözleri kızarmış bir şekilde öfkeyle bakarak bana doğru bir adım attı "Sakın. Sakın o konuya gireyim deme. Hiçbir zaman kıskanç biri olmadım." Başını iki yana salladıktan sonra arkasına döndü
"Elime anahtar koyan herhangi bir kadınla ilgileneceğimi mi düşünüyorsun? Beni ne zannediyorsun sen?"
Bana öfkeyle baktı ve gözlerini yukarı dikerek sakin olmaya çalıştı.
Ona karşı direnecektim çünkü... Tamam, sadece seksin olduğu ilişkilerde bulunmuştum ama bu aramızdaki şey seks den daha fazlası olduğunu biliyordum.
Tam ağzımı açıp konuşmaya başlayacakken sözümü kesti. "Daha önce hiç böyle hissetmedim ve bunu nasıl durduracağımı bilmiyorum." dedi, her kelimeyle sesi daha da yükseliyordu. "Senin yakındayken, seninle birlikteyken hiçbir şey umurumda olmuyor. Bu... bu şey" diye devam etti ikimizi işaret ederken "Sikeyim! Bu ben değilim! Sanki seninleyken başka birine dönüştüğümü hissediyorum ve bundan nefret ediyorum. Yapamam Louis, anlıyor musun? Buna devam edemem. Dönüştüğüm şeyi sevmiyorum. Çok çalışıyorum. İşimi önemsiyorum. Zekiyim. Fakat bu aramızdaki olanları birileri bilirse bunun hiçbir önemi kalmaz. Git ve kendine başka birini bul"
"Hayır." dedim sesim keskin çıkmıştı "Sana söylemiştim. Seninle birlikte olduğumdan beri kimseyle yatmadım!"
"Yine de, avcuna bir oda anahtarı konursa almayacağın anlamına gelmiyor." dedi "Orada olmasam ne yapacaktın?"
Hiç duraksamadan cevap verdim. "Geri verecektim."
Fakat o güldü. "Odana git Louis. Şuan tek istediğim sıcak bir duş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beautiful Bitch || Larry Stylinson.
FanfictionNefreti ve cinsel çekimi aynı anda hisseden iki çift. Duydukları açlık bir ihtiyaca dönüştüğünde, İki bilinmeyen denklem olan X ve Y'i bulma vaktidir... (BoyxBoy) \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\/\/ Hikaye smut! Ve arsız diyologlar içer...