21. Bölüm

2.1K 131 91
                                    

Eveeet sonunda bu bölüm taslaklarım da ki son bölümdü..

Not: bölüm smut dan ibaret rahatsız olacaklar okumayabilir

--

"Eve dönmek için heyecanlı mısın? Neredeyse 3 haftadır evinden uzaksın" dedim yatak da biraz daha onu kendime çekerek

Omuz silkerek boxerımı aşağı çekti. Tüm bedenime kadar titremiştim. Her yerim dokunuşları sayesinde ağrımıştı... daha fazlasını istiyordum.

Daha fazlasını.

"Buradayken güzel vakitler geçirdim, biliyorsun."

Boynumun her köşesini öpmeye başladı. Üstüme çıkmasını sağladım "Uçuş saatimizin gelmesine kadar seninle oynaşmak istiyorum, ne kadar vaktimiz var?" diye sordum. Anında cevap vermesini beklemiyordum.

"On üç saat," dedi saate bakmadan. Parmağımı külotunun içine soktum. Dişlerinin arasından inledi.

"Louis..."

Bu otel odasını henüz terk etmek istemiyordu, biliyordum. Bu yüzden ona istediği her şeyi verecektim.

Üstüme doğru uzanıp, kafasını boynuma gömdü ve ısırmaya başladı

"Tanrım, ısırmak yok ısırmak yok" dedim hemen geri çekilmeye çalışarak

"Ama-"

"Harry... döndüğümüz de bir toplantımız daha olacak, bu aşk ısırıklarıyla ortalıkta yeni yetmeler gibi dolaşmak istemiyorum." dedim kaşlarımı çatarken, tüm odayı saran bir kahkaha patlattı... içim titremişti.

Hala gözleri kızarık bir şekilde gülerken huzursuz oldum. Nesi komikti? Ağzını başka yerlerde de kullanabilirdi sonuç da.

"Harry..." dedim uyaran bir ses tonuyla gözündeki yaşları silerken yüzüm anında yumuşamıştı. O. Çok. Güzel.

Tekrar kafasını boynuma gömdü. Isıracağını düşündüm fakat öyle bir şey olmadı... yalıyordu. Tanrım...

"Cidden mi?" Uzun parmaklarıyla dudaklarımdan çıkacak olan kelimeleri kapatarak engel oldu

"Çok konuşuyorsun."

Sustum.

Parmaklarımı sırtından aşağı gezdirerek bacaklarına doğru indim. Bacaklarının üst kısmını gıdıkladım kafasını boynumdan kaldırıp kıkırdadı.

Öpmek için atağa geçip dilimi diliyle buluşturduğum an bana doğru kıvrandı ve sertliğimi bacağına sürttüm.

"Ahh"

"Şssh, şimdi değil."

Avuç içlerini göğsümün üzerinde açtı. Tekrar dilimi diliyle buluşturdum bu sefer onu ilkinden fazla öptüm. Yetmiyordu. Daha fazlasını istiyordum

Güneş doğana kadar onu olabildiğince orgazma ulaştırmaya kararlı bir şekilde onun içine girdim

"Siiikkeyim."

Güldüm. "Pis ağız. Küfür yok"

Yüzünü buruşturdu ve tekrar boynumun girintisine kafasını koydu.

Benim için artık şu dünyada artık onun pürüzsüz teninden ve boynuma karşı inlemelerinden ve o yumuşak çilek havasından başka güzel bir sey yoktu.

Üzerim de defalarca kendini ittirdi. İçin de kaybolmuştum, içim de kaybolmuştu

Tenlerimizin sıcaklığı odayı sararken onun kokusu bedenimi bir kez daha sarmıştı

Beautiful Bitch || Larry Stylinson.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin