Aud bipaitul telefonului meu facandu-ma sa ma ridic in sezut din pat si sa vad de unde vine sursa zgomotului produs. L-am zarit imediat in aria mea vizuala, fiind chiar pe noptiera de langa patul meu, bazaind de zor. Imi intind mana cat de mult pot pentru a ajunge la el. Il insfac de pe noptiera si raspund fara sa ma uit la persoana care m-a sunat.
-Allison, misca-ti fundul incoace imediat, doar nu vrei sa pierzi asa de usor mafia, nu!? tipa disperata matusa mea in telefon, facandu-ma sa indepartez telefonul de ureche pentru a nu ma surzii.
-Vin imediat, dar nu imi spusese-i la ce ora o aibe loc cursa, de unde voiai sa stiu!? tip inapoi.
-Asta e pentru ca nu intrebi, stii ca am destule pe cap, mai ales ca observ ca ti-am dat degeaba angajamentu de a fii sefa acestei mafii, spune pe un tot autoritar.
-Acum imi scoti ochii? Nu sunt eu de vina ca ti se scoala tie sa ma duc si la facultate! tip si ii inchid in nas.
Am momente cand imi vine sa o impusc direct in cap! Ma streseaza prea mult femeia asta, pana la urma era dreptul meu sa fiu conducatoarea aceste-i mafii,nu al ei, o fii fost mama, sora ei, dar era mama mea, iar eu fica ei, deci mi se pare mult mai corect ca eu am luat locul ei in mafie.
Ma ridic total din pat si incep sa imi caut o vestimentatie sexy pentru cursa de astazi. Imi iau o pereche de pantaloni negrii, scurti de pliele mulati pe fund, un dres negru cu gaurele mici, dar dese, si sutienul meu negru. Peste imi luasem geaca de piele, plus bocancii mei negrii cu talpa inalta. Am ales sa ma machez strident, exagerat de strident. Un fard negru pentru ploape, fond de ten si un ruj rosu sangeriu. Pentru par, am optat pentru o coada de cal perfecta, tapetat parul din fata, incepand sa prind o latura al naibii de sexy, cu asta sigur ii voi zapacii mintile acelu-i baiat.
Ies pe usa val-vartej pentru a nu intarzia mai mult decat trebuie, dar pana la urma o fata trebuie mereu asteptata. Asa ca ar face bine sa nu moara pentru 5 min de intarziere.
Intru in marele garaj ce imi gazduieste toate masinile, la fel si motoarele. Dintre cele doua motoare pe care le am, si acelea fiind un Yamaha negru si un Suzuki albastru.
Aleg Yamaha-ul pentru ca mi se pare mult mai bun la viteza decat celalalt. Imi iau casca si mi-o pun pe cap, avand grija sa nu imi stric coada prinsa la ceafa, incalec bijuteria de un carbune stins si ambalez motorul, facandu-l auzibil in aproape tot cartierul in care locuiesc. Iau o curba usoara si in nici mai putinde 3 secunde sunt pe strada. Ambalez din ce in ce mai tare motorul si maresc viteza, facand jaloane printre masinile de pe sosea.
Probabil multi soferi ma injurau pentru ca le-am taiat calea la majoritatea dintre ei, dar ce-mi pasa? Eu am de castigat o cursa aici.
Brusc gandul mi-a zburat la Selena cu care nu am mai vorbit de ieri dupa petrecere, ah, ce proasta sunt, am uitat-o la petrecere! Sigur de asta nu m-a mai sunat pana acum, probabil asteapta sa ii cer scuze. O sa o fac dar nu acum, pentru ca nici timpul, nici locul nu sunt in favoarea mea.
Dar, Matt? Mi-o mai fi trimis mesaj? Sau daca m-a sunat si eu nu am auzit? Ce ma fac? Incep sa ma gandesc aproape non-stop la el, desii il cunosc de 2 zile, tot nu imi pot lua gandul de la el, ce-mi face baiatul asta?
Scutur frenetic din cap, ceea ce ma facut sa pierd pentru putin controlul motorului, alunecand pe partea dreapta, dar am tras brusc de coarne, facand-o dreapta.
Fara sa imi dau seama am ajuns fix la locul destinatiei, vazand un baiat brunet fumand dintr-o tigare, stand jos cu mai multi baieti langa el, probabil chiar am avut o parere prea proasta pentru el. Arata ca un demon cu ochii atintiti spre mine si ranjind cand ma vede ca ma apropii de el. Am inghitit in sec si.....
CITEȘTI
Curse Ilegale // in curs de editare//
FanfictionEa este Allison Devil in varsta de 19 ani, crescuta in New York de catre o matusa de la varsta de 14 ani, dupa ce parintii ei au murit. Multi o descriu ca fiind tipa timida, retrasa, dar aparentele inseala. Ea este defapt conducatoarea Mafiei Devil...