Şi..m-am cutremurat cand s-a ridicat increzator de pe bordura si calcand pe chistocul de tigare ramasa, avand un zambet triumfator pe buze.
Nu pot sa cred, are o fata de zici ca a si castigat cursa, cand defapt nici nu se dadu-se startul.
Am oprit motorul, dandu-mi casca jos si aranjand parul, avand grija sa nu il stric mai rau decat era deja.
Se aproprie de mine cu pasi rapizi ranjind draceste. Nu ma asteptam sa fie atat de hotarat, dar se pare ca isi doreste cu adevarat sa ma infranga ca sa puna mana pe mafie. M-am cutremurat la gandul ca ar putea sa ma faca din doi pasii si trei miscari. Este pentru prima data cand ma cred mai slaba decat adversarul meu, dar nu am mai gasit pe nimeni pana acum care sa ma intimideze numai privindu-ma.
Mi-am scuturat capul rapid, pentru a alunga toate temerile. Am descalecat bijuteria neagra, facand pasi mici si senzuali cu acelasi zambet dracesc ca si al lui, ma privea zambind si amuzat in acelasi rand. Oare nu-mi sta bine parul? Sunt murdara? Am ceva pe fata? Sau ce? Toate intrebarile astea ma bulversasera pe moment, nestiind ce se intampla.
Ajunsi unul in fata celuilalt, m-am cutremurat din nou in momentul cand i-am vazut acei ochi negrii de un carbune stins. A ranjind din nou, inainte sa-mi ia mana in mana sa mare si sa o ridice in dreptul buzelor sale, sarutand-o usor si cu grija. Pentru prima data am crezut ca imi va trage mana intr-un salut.
Am simtit cum totul in jurul meu dispare atunci cand mi-a sarutat usor mana, m-au trecut toate apele, sunt convinsa 100% ca m-am inrosit mai ceva ca un rac, in momentul asta. Are o alura de baiat rau, ceea cel face sa fie al dracu de saxy, mai ales imbracat asa.
A ranjit in continuare, cand a vazut ce efect are asupra mea.
Ma simt ca un copil langa el, simt ca ma poate proteja enorm de mult, fie sentimental, fie fizic, dar nu vreau sa ma indragostesc de nimeni si nimic pana nu o sa-mi ating scopul de care trebuie sa am grija sa-l distrug in cele mai dureroase chinuri posibile si imposibile.
-Ce mai asteptam? Sa inceapa cursa Devil! sopteste senzual, baiatul asta ma face sa sar de gatul lui, si sa il sarut la ce voce ragusita si totodata si sexy.
-Sa inceapa cursa! repet, zambind.
Aproba multumit de raspunsul meu si se intoarce spre gasca cu care a venit, facandu-mi semn sa-l urmez. Am incuviintat din cap, urmandu-l.
-Sper ca ai aflat ce o sa se intample daca o sa pierzi cursa, spune, inca mergand agale spre gasca sa, intorcandu-si putin capul pentru a vedea daca mai sunt sau nu in spatele sau.
-Am aflat, dar nu o sa se intample, garantez, spun mai mult pentru a ma incuraja pe mine.
-Cine a zis ca vei castiga? ranjeste. -Doar nu crezi ca esti mai buna decat mine, nu-i asa Devil? spune, intorcandu-se cu totul in fata mea, oprindu-ma pentru a nu intra in el.
-Asculta, daca tu ai castigat vre-o cursa pana acum, nu inseamna ca o vei castiga si pe asta. Nu stiu ce a fost in capu tau sa-mi pui afacerea drept premiu, dar iti jur ca nu te vei bucura nici de un sfert din ea, ranjesc, punandu-mi mainile in san si batand nervoasa din picior. -Nu ma mai baga in aceeasi oala cu fraierii tai si taci dracului din gura, nu ma mai subestima atat, o sa matur cu tine pe jos, dragule, rad si il bat pe umar prieteneste, facandu-l sa se incrunte nedumerit.
Cred ca are deja prea multe aere incat sa ma faca sa am cu totul alta parere fata de el.
-O sa-ti joc in picioare tot ego-ul tau de diva nesuferita, scrasneste din dinti furios, se pare ca am reusit sa il enervez cumplit, zambesc dulce la amenintarea sa.
-Si cand incepuse-i sa-mi placi ai devenit un frustrant, spun si rad din nou.
Il privesc cum vine furios spre mine si imi prinde incheietura, facandu-ma sa scrasnesc din dinti din cauza modului brutal in care imi strange saraca incheietura.
-Nu ma face ca dupa cursa asta sa ti-o trag pana nu o sa mai poti sa te ti pe picioare, ma avertizeaza, strangandu-ma mai tare de mana.
La auzul cuvintelor sale m-am enervat complit. Mi-am ridicat genunchiul fara sa ma vada, lovindu-l extrem de dureros la barbatia sa, care parea si asa destul de intarita. Mi-am simtit mana eliberata si l-am vazut aplecanduse din insinct in fara, punandu-si mainile la mostenitori.
-Cum o sa mai faci asta, cand scula ta e decedata? rad.
Se pare ca toti cei cu care a venit acest badaran se uita la noi ca la un film de groaza, insa nimeni nu are curajul sa intervina, mai ales acum, cand se pare ca am infuriat extrem de rau demonul din fata mea.
Si-a indreptat coloana, privindu-ma perplex, inca ranjind, dar nu la fel de dur ca pana acum.
-Hmm, imi plac fetele rele, maraii, indreptandu-se spre mine. Din instinct m-am dat mai in spate, incerc-am din rasputeri sa maresc distanta dintre noi, dar nu reuseam. A ajuns rapid in fata mea, prinzandu-mi fata intre palme si sarutandu-ma fortat. A incercat sa-si introduca limba in gura mea, dar l-am oprit din a o face, cu o muscarura dureroasa, dar eficienta in momentul de fata. Un gemut gatural i-a iesit printre buze, facandu-ma sa il lovesc cu pumnul ,cu toata forta, fix in stomac. Daca violenta asta m-ar ajuta sa scap de el, as folosi-o mereu, insa nu se lasa deloc induplecat, continuand sa agraveze lucrurile in momentul de fata.
S-a desprins din sarut, pentru ca eu nu ii raspunsesem la el. Mă ptivii incruntat, dar tot odata si amuzat de situata nu tocmai acceptabila pentru el.
-Sa-i dam drumu la cursa, dracoas-o, vreau sa vad de ce esti in stare!
Scuze de intarzierea capitolului, dar sper sa fii meritat doua zile de lucru la el. Sper din tot sufletul sa va placa, astept parerile voastre in comentarii..
CITEȘTI
Curse Ilegale // in curs de editare//
FanficEa este Allison Devil in varsta de 19 ani, crescuta in New York de catre o matusa de la varsta de 14 ani, dupa ce parintii ei au murit. Multi o descriu ca fiind tipa timida, retrasa, dar aparentele inseala. Ea este defapt conducatoarea Mafiei Devil...