☆3☆

732 58 16
                                    

Ridic privirea si ii intalnesc ochii, ochii dupa care tanjesc inca de cand l-am vazut.

Ma dau cu un pas in spate pentru a mai mari distanta dintre noi. Ii zambesc, si el facand la fel.

-Imi place cum i-ai inchis gura aele-i tarfe, ma lauda iar eu doar zambesc si spun:

-Huh, d-abea ai ajuns aici si ti-ai dat seama ca este o tarfa, spun si izbugnesc in ras, la fel facand si el.

-Nu era prea greu sa-mi dau seama de asta, odata ce mi-a facut mii de avansuri intr-o zi, spune in timp ce ma priveste.
-Ce zici daca am intra inauntru? Se face cam racoare! adauga.

-Buna idee! spun si o iau inainte pe aleea casei sale, el fiind pe urmele mele, urmarindu-ma d-aproape.

Intram pe un hol lung, pana ajungem intr-o camera imens unde se pare ca d-abea mai ai loc sa te aseji. Toate locurile fiind ocupate, o mare parte stand si in picioare.

Inaintez cu Mathias pe urmele mele. Muzica este oprita pentru a cauta o alta melodie, iar merg, tocurile mele fiind auzibile in toata incaperea. Toti indreptandu-si privirea spre mine. Ma simt atat de bine in centrul atentiei mai ales atunci cand si fetele dar si baieti isi susotesc la ureche cat de bine arat sau chestii de genu. Ma opresc pentru a vedea daca Mathias mai este in spatele meu. Ma intorc, dar surpriza, nu mai e. Pufnesc exasperata de jocurile lui handicapate si aleg sa ma intorc pentru a-mi gasi un loc unde as putea sta.

Ma intorc dar ma lovesc de un piept solid si bine lucrat. Ah, ar trebuii ca lumea sa invete si sa nu ma mai ia asa prin surprindere. Ma dau cu un pas in spate si ma uit la persoana care a avut tupeu sa-mi iasa in drum.

Stand in fata mea chiar marele James Black! Faimosul frate al brunetului.

Dau sa il ocolesc dar imi prinde incheietura mainii stangi, obligandu-ma sa ma opresc in loc.

-Esti asa frumoasa, draga Allison, imi sopteste senzual la ureche.

-Multumesc, eu trebuie sa plec, spun si vreau sa o iau din loc, dar ma strange intr-o imbratisare, ca mai apoi sa-si lipeasca buzele de ale mele. Incearca sa-mi invite limba intr-un dans elegant, dar nu isi poate duce planul pana la capat pentru ca este interupt de un tusit barbatesc, facandu-ne sa ne intoarce pentru a vedea sursa zgomotului. In fata noastra stand chiar Mathias cu bratele incrucisate la piept.

-Ce faceti voi aici? intreaba cu maxilarul inclestat, gata sa ia la bataie pe cineva.

-Nimic! Nu am facut nimic! ma apar eu, dandu-i un cot lui James ca sa spuna si el ceva.

-Nimic, frate! Stam si noi de vorba,atata tot, ma completeaza James.

-Nimic!? Sa nu te mai prind in preajma iubitei mele ca te omor cu mana mea! tipa Matt, atragand arentia tuturor aspura noastra. Cred ca deja asta e un obicei ca toata lumea sa ia parte la ceea ce vorbim. Stai, iubita cui!?

Scuze de intarziere, dar timpul si inspiratia nu sunt in tocmai de partea mea! Capitolul e cam plictisitor, stiu. Dar promit ca o sa ma revansez..

Curse Ilegale // in curs de editare//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum