☆9☆

530 28 12
                                    

Parchez in fata casei, rugandu-ma ca Samantha sa fie acasa ca sa ii pot povestii despre cursa pe care am castigat-o pe drept, nu asa cum zice Ash.

Pasesc spre usa, o deschid, si incep sa tip:

-Matusaaaaaaaaa!!!!! Urlu.

Nu imi raspunde nimeni, ce ma mir? Sigur e inca la sediu!

Pufnesc. Arunc cheile pe masuta din sticla, urc scarile pana in camera mea, planuindu-mi sa fac un dus. Cursa asta m-a epuizat, psihic si fizic. Intru in camera si raman masca cand vad cine se afla in patul meu, intins pe spate si cu mainile sub cap, privind tavanul. Nu altul decat, el.

-Ce cauti tu aici? Spun, isi intoarce privirea spre mine si zambeste, se pare ca nu m-a vazut cand am intrat.

-Am venit sa vad cu ochii mei daca esti bine sau nu, sopteste senzual, ridicandu-se din pat.

Un tremurat scurt ma cuprinde, inghit usor in sec, incerc sa prind curaj si sa-l dau afara din casa, dar, pur si simplu nu pot! E asa de frumos, nu pot sa cred ca e chiar aici, langa mine, si ca e real! Corpul lui e asa de bine definit, cu un V perfect. Oh, ce-mi face baiatu asta! Salivez nu mai privindu-l.

Ajunge in dreptu meu si isi apropie amenintator de mult buzele de fata mea, concepand un sarut pasional, as vrea sa il imping, dar nu pot, pur si simplu nu pot.

Ezit pentru inceput, dar ii raspund la sarut, acum formand unul salbatic. Imi prinde coapsele si le incolaceste in jurul bazinului sau, nerupand de loc sarutul, cu toate ca as avea nevoie de o gura mare de aer tot nu ma indur sa il opresc. Gem la contactul brutal in care spatele meu se lipeste de peretele rece. Incepe sa-mi sarute usor maxilarul, ajungand pe gat de unde musca usor o portiune de piele si apoi o linge chinuitor de incet. Imi prinde capsele sutienului, de unde incearca sa mi-l de-a jos, dar il opresc, inpingandu-l de pe mine, si picioarele mele fac din nou contact cu podeaua, acum rece pentru pielea mea inflacarata.

-Ajunge! Iesi afara! tip, si ii arat usa cu degetul aratator.

-Iubito, de ce te-ai oprit? intreaba bosumflat, incercand sa se aproprie iar de mine.

-Tot ce am facut aici, trebuia sa nu se intample, intelegi? Acum iesi!

-Adica regreti ca mi-ai raspuns la sarut? Si ca m-ai lasat sa iti las un semn uluitor pe gat? intreaba zambind strengareste.

-Oh, esti penibil! rad. -Nu simt nimic pentru tine, intelege! Am vrut doar sa vad cat te duce capu sa continui, dar deja este prea mult, desi in interioru meu urlam de ciuda ca am oprit un asemenea moment care ar fi putut fi memorabil. Ma atrage asa de mult tipu asta, niciun baiat nu m-a facut sa ma simt asa pana acum, dar nu pot sa am o relatie. Sunt asa de ocupata cu mafia, mai am de cautat si scarba ce mi-a omorat parintii, plus ca se mai poate trezii cate un prost ca Ash, sa facem o cursa. Deja e prea mult pentru mine, o relatie ar pune capac intregului meu program de activitati.

Ma piriveste furios, isi insfaca tricoul nerupand contactul vizual cu mine. Iese si tranteste usa in urma lui. Ma las pe vine pe perete si cat in fund infasurandu-mi picioarele cu bratele si lipindu-le de piept, incep sa plang usor, dar totusi fericita ca nu am facut o prostie pe care sigur acum as fi regretat-o. Ma ridic in picioare nervoasa, dau cu palma in rama de pe noptiera de langa pat in care se afla o poza cu mine de cand eram mica, facandu-se bucati pe parchet. Trantesc si veioza, maraind de nervi. Ma trantesc si eu in pat cu capu in perna, incep sa tip cat ma tin plamanii in ea.

Ah, a dracu' dragoste cu morții tai!!-gandesc.

Aud un ciocanit in usa si tresar speriata. Pana cand matusa mea isi face aparitia in camera privindu-ma de parca ar vedea moartea cu ochii. Probabil ca asa si arat, lacrimi+machiaj= monstru. Logic, cred ca si eu m-as speria daca m-as vedea.

Se aproprie usor de patul meu cu un zambet trist.

-De ce plangi? Ai pierdut cursa? intreaba, mangaindu-ma usor pe spate pentru a ma consola.

-Ce? Oh, nu! Am castigat-o, soptesc zambind.

-Felicitari, scumpo! Atunci de ce plangi?

-Eh, nimic interesant, oftez.

-Cum sa nu fie interesant? Ai dat peste un baiat care ti-a sucit mintile, nu-i asa?

-Cum de tu le sti mereu pe toate? rad. -Da, am dat peste un baiat care mi-a sucit enorm de mult mintile, dar...

-Dar, ce? Ti-e frica ca o sa te raneasca sau o sa te bazezi mai mult in relatie si o sa lasi mafia la o parte pentru el? aprob, miscandu-mi capul fretric, dand drumul lacrimilor sa-mi ude din nou chipul.

Samantha ma strange in brate si ma mangaie din nou pe spate soptindu-mi un Shh prelungit. Imi sterg usor lacrimile cu podul palmelor, oftand din nou.

-Cred ca ar fi bine sa te odihnesti, maine trebuie sa mergi la cursuri, spune si ma saruta delicat pe frunte, apoi iese din camera.

Ma dezbrac, ma demachez, dar sunt prea franta sa mai pot face fata si unui dus, maine dimineata e tocmai bine primit. Ma intind in pat si adorm.

Merg linistita pe strada, cand aud pasi in urma mea. Ma uit inapoi dar din cauza cetei dense nu pot vedea la 2 metrii distanta. Incep sa ma panichez asa ca o iau la fuga pe trotuar. Pasi celui ce ma urmareste sunt tot mai rapizi, deci ma alearga!

-Ajutorrrrrrr!!!!!! tip, cat ma tin plamanii. Aud un ras amar in spatele meu si o mana ce ma ptinde de par punandu-ma in genunchi pe trotuar.

-De ce fugi, Allison? intreaba vocea groasa de barbat.

-Lasa-ma! Da-mi drumu, jegosule! tip iar.

-Nu dupa ce o sa imi strigi numele de placere! rade.

Ma trezesc transpirata loarca, si gafaind din cauza socului produs din cauza visului.

-Cu ce am gresit? ma intreb singura, dand frau liber lacrimilor.

Heii, am revenit cu un nou capitol! Sper din tot sufletul sa va placa! Pupicii!

Curse Ilegale // in curs de editare//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum