Ajung acasă, şi constat că uşa este deschisă, ori am uitat eu să o încui, ori a venit mătuşa mai devreme. Intru în linişte, mă descalț la uşă şi îmi pun geaca de piele în cuier. Un miros de clătite mi-a invadat nările, aşa că merg glonț către bucătărie unde o văd pe mătuşa Samantha aranjând câteva clătite pe o farfurie, şi mă trezesc să spun:
-Clătitee!! Te iubesc, mătuşă! țip ca o nebună, iar mătuşa mea îsi îndreaptă atenția către mine şi începe să râdă. Ştiu, eu nu sunt aşa de copilăroasă niciodata, dar în compania mătuşii mereu o să fiu un mic copil, şi asta mă bucură enorm, în fața ei nu trebuie să fiu dură şi rece, şi nici timidă ,ruşinoasă, şei asta iubesc cel mai mult pe lumea asta.
-Buna ziua, si tie scumpo! spune aceasta si ma trage intr-o imbratisare de parinte, ceea ce nu e din pacate, dar tot se comporta ca unul. Imi pare enorm de rau ca nu si-a gasit pe nimeni in tot acest timp.
Incep sa mananc clatitele cu o pofta de nedescris in timp ce matusa mea ma priveste amuzata de felul in care ma grabesc sa termin mai repede.
-De ce te grabesti asa, scumpo? spune aceasta privindu-ma cu ardoare.
-Pai astazi ma voi duce la o petrecere organizata de un nou coleg de clasa, spun pozitionandu-mi toata atentia asupra ei.
-Ar trebuii sa ai mare grija in legatura cu petrecerile astea, sa nu cumva sa te dai de gol! spune in timp ce deschide frigiderul pentru as lua ceva de baut.
O aprob scurt cu o miscare a capului si ma scuz spunandu-i ca ar fii cazul sa incep pregatirile deja.
Urc scarile si decid sa imi caut rochia pe care o voi purta in aceasta seara. Optez pentru o rochie neagra, scurta cu un decolteu generos.
Decid sa fac si un dus pentru a scapa de toata agitatia din capul meu. Dupa ce termin si dusul racoros. Ma imbrac, imi prind parul intr-un coc cat de cat elegant si optez pentru un machiaj simplu, doar putin fond de ten, rimel, tus negru si un ruj natural de culoarea piersicii.
Dupa ce constat ca sunt gata de plecare ma incalt si cu platformele mele negre, plus vesnica mea, geaca de piele. Imi deblochez telefonul si ma uit din instinct la ceas, observand ca ceasul indica ora şase, constat ca Selena ar trebuii sa apara din minut in minut, cobor in living si o observ pe Selena asteptandu-ma pe canapea, o imbracisez si iesim pe usa indreptandu-ne spre garaj pentru ca eu una nu am chef sa merg pe jos in seara asta.
Ma urc in masinuta mea preferata si aceea fiind Ferrari-ul meu nergru. Deschid portiera tacuta si intru in ea, la fel facand si Selena. Tot drumul pana la casa lui Mathias nu scoate niciuna niciun cuvant deoarece se pare ca Selena este foarte concentrata pe telefon, decid sa nu ii dau prea multa importanta.
Parchez in fata casei, iar toti cei invitati, cei care erau afara la fel si Mathias care ii intampina pe cei invitati, isi indreapta atentia asupra masinii si dornici sa afle ce persoana conduce aceasta minunatie de masina. Cobor din ea inaintea Selenei, iar toti sunt cu ochii pe mine, decid sa nu le dau prea multa importanta. Intr-un final se gandeste si prietena mea sa coboare din masina, dar tot cu ochii in telefon, oftez prelung si cand dau sa pun piciorul pe aleea din fata casei, se trezeste o proasta sa vorbeasca si aceasta fiind chiar Kate.
-De unde ai furat si masina asta, Allison? spune in bataie de joc, ma intorc si ii zambesc malefic, facand-o sa-si arcuiasca o sparanceana.
-Nu am furat-o stai linistita, este a mea si o am chiar de foarte mult timp,pe cand tu,nu iti permiti nici macar un Ford, spun si incep sa rad, la fel facand si toti cei aflati acolo.
-Daca imi mai vorbesti o singura data asa, iti rup paru ala din cap! spune si amenintandu-ma cu degetul aratator, pufnesc in ras la amenintarea ei de doi lei. Daca ar vrea sa vada ca sunt mai buna ca ea la bataie, si nu doar atat, de ce nu imi spune asta in fata, ci alege sa ma ia peste picior? Demna de mila!
-Daca vrei sa-ti iei bataie, de ce nu zici asta direct? tip la ea, iar toti cei de aici raman tacuti.
-Eu? Nu imi iau bataie de la o tocilara! spune iar toti pufnesc in ras mai putin eu. De nervi ii dau o palma peste fata, iar ea iti intoarce numai decat capul intr-o parte.
-Te-am avertizat! Daca o singura data mai comentezi la adresa mea, vei fii moarta! Ai inteles? tip iar ea decat aproba, se intoarce si fuge plangand de aici.
Nu a fost vina mea pentru ca ea comenta aiurea, pana la urma si-a facut-o cu mana ei. Nu am avut niciodata asemenea conflicte cu nimeni din facultate si sper ca asta sa nu se mai intample.
Ma intorc si sunt luata prin surprindere cand cineva ma imbratiseaza strans. Buimaca incerc sa ma retrag din imbratisare si constat ca este chiar el.
Hei! Cum vi se pare noua carte? Vreau sa stiu daca are rost sa o continui sau sa o las balta!?
CITEȘTI
Curse Ilegale // in curs de editare//
FanfictionEa este Allison Devil in varsta de 19 ani, crescuta in New York de catre o matusa de la varsta de 14 ani, dupa ce parintii ei au murit. Multi o descriu ca fiind tipa timida, retrasa, dar aparentele inseala. Ea este defapt conducatoarea Mafiei Devil...