Am auzit bine!? Mathias a spus ca sunt iubita lui? Nu pot sa cred, asta nu e posibil, nu are cum! Eu nu ma pot indragosti de cineva, nu acum, nu e momentu potrivit. Cu toate ca ceva ma atrage enorm de mult la el, nu il pot lasa sa imi intre pe sub piele. E un baiat diferit de toti ceilalti, cel putin asta lasa el sa se vada dar, cine stie, poate sub masca asta de "baiat cuminte" se poate ascunde dracu' in persoana. Pare a fi un diavol cu chip de inger. La fel cum sunt si eu, o diavolita cu chip de inger. Poate si din cauza asta m-am cam atasat de el. Vorba aia, cine se aseamana se aduna. Orice-ar fi, trebuie sa fie o explicatie logica pentru tot acest joc tampit pe care sigur el il pune la cale, dar crede ca ii voi cadea in plasa doar la cuvantul foarte frumos rostit si acela fiind chiar "iubito". Odata ce sunt si frati, ar fi putut foarte simplu sa puna la cale un joc, joc in care, ei şi-au jucat foarte bine rolurile.
-Ce te-a facut sa crezi ca sunt iubita ta, Mathias? intreb soptit, dorindu-mi sa nu ma fi auzit.
-Nu esti, dar vei fii, sunt foarte sigur de asta, se pare ca de ce iti e frica nu scapi, nu mi-as fi dorit atat de mult sa aflu raspunsul, dar asta e, am tot dreptul sa-l aflu, mai ales ca este despre mine.
-Cred ca gresesti persoana! Eu niciodata nu voi fi cu tine, nu te plac, nu simt nimic pentru tine! ii tip cuvintele dur, in fata, facandu-l sa se dea cu un pas in fata, acum fiind si mai aproape de mine, se incrunta.
-Nu? A da, era sa uit, e clar ca tu esti moarta dupa James! tipa si se intoarce pe calcaie, parasind incaperea. Ma bucur enorm ca din cauza muzicii nu ne-a auzit nimeni "mica" cearta, dar ma bucur si pentru ca James nu a mai scos niciun cuvant, alegand sa taca si sa-si vada de treaba lui in tot acest timp.
Nu mai pot de nervi! Fierb toata, imi vine sa strang de gat pe oricine ar indraznii sa-mi zica vreun cuvant.
Nu pot sa cred ca el crede ca mie imi place de James. Se spune ca atunci cand esti indragosit de o persoana simti si cea mai mica atingere, si cel mai mic sarut ca fiind o furnicatura de placere sau o cutremurare in corp. Dar eu? In acel sarut impartasit cu James, nu am simtit nimic, nici macar un fior, nimic.
Nu mai suport. Vreau acasa. Vreau sa imi fac un duş lung si relaxant.
Pornesc spre masina fara a baga in seama cuvintele de protest ale lui James. Parasesc locuinta de vis ce ar fi putut fii un loc chiar familiar mie, dar asta nu este posibil, nu in viata asta,si poate nici in viata anterioara. Ma urc in masina fara sa bag in seama privirile ispititoare ale baietilor ce se afla in curtea cea mare, frumos aranjata, impodobita cu un verde inchis.
Dau drumu la muzica pentru a ma mai relaxa putin, dar nu functioneaza, nimic nu ma poate ajuta sa ma mai relaxez in acest moment.
Ajung acasa, parchez masina in fata acesteia, fiind prea mare lenea pentru a o baga in garaj. Pasesc in casa fara sa ma sinchisesc pentru a o vedea pe matusa. O iau la goana pe scarii pana in camera mea, de unde imi iau pijamalele si intru in baia frumos impodobita, de un alb imaculat. Imi las rochia sa cada pe gresia alba. Pasind in cada plina cu apa si spuma, lasandu-mi corpul sa mi se relaxeze, se pare ca admosfera s-a mai destins putin, acum nu mai fiind atat de incordata precum eram inainte.
Ies din cada la fel de repede cum am intrat. Imi sterg corpul cu un prosop albastru, apoi lundu-mi o pereche de pijamale roz, pufoase. Asezandu-ma in pat si invelindu-ma cu cearceaful alb al patului, lasandu-ma prada in lumea viselor..
Pam, pam, pam! Capitol nou, sper sa fie pe placul vostru! Astrpt parerile voastre.
#Pupici
#Mrs_HoranJ
CITEȘTI
Curse Ilegale // in curs de editare//
FanfictionEa este Allison Devil in varsta de 19 ani, crescuta in New York de catre o matusa de la varsta de 14 ani, dupa ce parintii ei au murit. Multi o descriu ca fiind tipa timida, retrasa, dar aparentele inseala. Ea este defapt conducatoarea Mafiei Devil...