☆8☆

531 36 12
                                    

Am zambit la apelativul sau adresat mie.

-Acum, Ash-nu-castiga-cursa-Mayo, am spus incercand din rasputeri sa nu dau drumul unui ras bolnavicios.

-Cum mi-ai spus? maraie.

-Cum ai auzit! o tin pe a mea. -Ai de gand sa inceapa cursa, sau sa stam aici sa ne ciondanim? il cert.

-Stai putin mironosit-o! spune, zambind strengareste.

-Ce mai e acum? ma smiorca-i.

-Esti sigura ca rabla ta, ar putea sa intreaca bijuteria asta? intreaba, aratand spre motorul sau, BMW albastru.

Mi-a facut bijuteria, rabla!? Ceeeee!!!??? Al dracu' sa fi tu, Mayo! tip in gand.

-Asa zisa "rabla" o sa te faca sa regreti pentru jignirea asta! marai, facandu-l sa rada, si sa ridice mainile in sus in semn de capitulare.

M-am urcat pe motorul meu, punandu-mi manusile taiate, lasand la vedere degetele in intregime. Am ales sa nu imi pun acum casca pentru a auzi de la Domnu-stie-tot, care va fi traseul.

Am mers usor cu carbunele negru pana la asa zisul "START". Adversarul meu care pana acum il credeam de temut, a ajuns sa fie tot unu dintre toti pierzatorii pe care i-am facut de ras, pana acum.

A ranjind, ambalandu-si motorul. M-am incruntat pentru ca nu stiam trseu'.

-Hellăuu! Eu nu stiu traseu! tip, facandu-l sa rada si sa se aplece pe spate, tinandu-se cu mainile de burta.

-Nici nu trebuie sa-l stii! ranjeste. -Drumu asta are mai multe curbe, care te vor aduce tot aici, fara sa iti dai seama, pe unde ar trebuii sa o iei! adauga.

Aprob.

Imi pun casca pe cap si ambalez si eu la randul meu motorul ce scoate un fum dens prin toba.

In fata apare o fata aproape dezbracata care tine un steag in fiecare mana si lasandu-le in jos atunci cand numaratoatea inversa ajunge la 1.

Demarez in tromba, injurandu-l pe Ash ca e in fata mea.

Cursa asta tine de tot ce au cladit parintii mei si eu in toata viata pentru mafie. Trebuie sa o castig altfel sunt distrusa!

Usor, usor, viteza motorului creste, la fel si adrenalina ce-mi pulseaza prin vene. Ma simt una cu motorul! Apas ambreajul ajungand fix in spatele brunetului.

Sa te vad cum castigi acum! gandesc.

Ranjesc cand vada curba destul de serpuita ce se afla in fata. Il pacalesc pe Ash facandu-l sa se de-a in partea dreapta, crezand ca eu vreau sa o iau pe acolo, cand eu defapt o iau prin stanga si il intrec.

Ajung si la curba mai repede decat m-as fi asteptat, o iau usor, avand grija ca el sa ramana tot in spatele meu.

La cea de-a doua curba care este mult mai abrupta, ma las usor cu tot cu motor pe partea dreapta si luand curba perfect. Ma simt atat de bine ca ii pot arata acestu-i natang ca sunt mai buna decat ma crede el.

Sfarsitul cursei este mai rapid decat m-am asteptat eu, fiind chiar aproape de FINISH.

Din instinct ma uit in spate si icnesc speriata cand il vad pe Ash fix in spatele meu, trecand ca un fulger imediat langa mine. Maresc ochii de uimire, pentru ca acum cateva secunde era cu mult in urma mea, iar acum chiar langa mine.

La dracu'! Castigul meu tine de tine, scumpo! gandesc si bat usor cu palma motorul.

Accelerez mai mult si ajung din nou in fata. Da!

Trec de FINISH cu mandrie. Ma dau jos de pe bijuterie, imi dau casca jos si ma duc la Mayo sa vad ce prostii ii mai ies pe gura despre mine si iubirea mea.

Merg incet si lent, fix langa el. Il bat prieteneste pe umar si tresare. Se pare ca nu m-a vazut cand veneam catre el, eh.

-Cine a castigat? intreb in batjocora, ranjind.

-Te-am lasat sa castigi! exclama.

-Oh, glumesti! rad.

-Nu glumesc, iubito! Chiar eu te-am lasat sa castigi! constata.

-Ce!? Cat de prost ai fii sa ma lasi sa castig? intreb stupefiata.

-La fel de prost, imaginandu-mi-te goala sub mine tipandu-mi numele! sopteste senzual la urechea mea, imi momentul cand se da jos de pe motor.

-Tampitule! tip.

Ma intorc cu spatele la el si il aud razand. Marai, si merg cu pasi apasati pana la motor, il pornesc si plec spre casa.

Ma enerveaza atat de tare baiatu asta! De ce spune pana la urma ca el m-a lasat sa castig, cand deja stim amandoi ca am castigat pe drept aceasta cursa. Stiu! O face doar ca sa nu arate ca sunt mai buna ca el in domeniu asta. Vrea ca totul sa se intoarca in favoarea sa, dar nu ii va merge, nu si cu mine!

Curse Ilegale // in curs de editare//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum