Sarı saçlar, mavi gözler..
Korkma, bir gün seni gorecek ve zamanında geç kaldığını anlayacak. Ona bu sözleri soyledigime o kadar pişmanım ki ,... Cahil ! ! Ve bunu oğuzhan için söyledim. Yarın sabah ondan Özür dilemeliyim. Yoksa asla beni affetmeyecek. Ve mezuniyete benimle değil, Duru ile gidecek.-Aşağı yemeye gel çabuk.. !
Babamın sesini duyduktan sonra aşağı inmek için kıçımı kaldırmak zorundaydım tabiki. Bu düşünceleride gözlerimden okunmasını istemediğim için sırlar alemime sakladım.
Bizde yemekleri babam yapar. Çünkü annem çalışıyor ve geç saatte geliyor. Ya babam ya ben aslında ama babam benim yemeklerimi pek beğenmiyor. Bu nedenle her akşam babamın seçtiği yemekleri yemek zorunda kalıyorum.-Bu aksam yemeginde ne var babacığım ? ?
-Zıkkım var. Yicen mi ?
-Tadı hoşuna gittiyse tabiki bende deneyebilirim babacığım. .
-annen bu gece gelmicek.
-Neden !?
-Bugün ameliyat var. Kalp ameliyatıymış. 22 saat.
-Tamam..
Anneme ihtiyacım vardı. Biraz dertleşirdik. Çünkü beni hep dinlerdi. Anlayışla karşılardı. Ne zaman bir sıkıntım olsa anneme koşardım . Ama babam ? Hep kuralcıdır.. Herşeyi eleştirir ve beni dikkatle dinlemez.
-Ne bekliyon orda salak kızım ? Otur ye .. soğudu yemek.
Yemeğimi yedikten sonra odama çıktım. Telefonumu elime alınca 2 cevapsız çağrı görmeyi beklemiyordum . Peki kim ! Gökhan .......
Kalbim atmaya başladı. Ilk defa beni ariyordu bu anı asla unutmayacağım.
Tam geri arayacaktim ki Gökhan tekrar aradı.
GÖKHAN
-Alo ?
-E-efendim Gökhan?
-Özür dilerim. .
-... (sessizlik.)
-Duydun mu ?
-Asıl ben Özür dilemeliyim. Sana öyle dememeliydim.
- Sevgilini dövdüm . Sen neden Özür diledin ki ?
-Bi dakka ya ? Ben onunla sevgili falan değilim.
-Yaa. Yanlış anlamışım galiba. Peki baloya kiminle gidiyosun ?
-Şey ben... Aslında. . Bilmiyorum.
-Beni mi düşündün ?
-.... Hayır ne alakası var. ..
-Ben aslında seninle birlikte gitsek diye düşünüyorum da. Olur mu ?
-Tabiki olur. O zaman yarın konuşuruz.
-Öptüm bay..
Eğer artık oğuzhan diye bi düşmanım var ise en zayıf noktasından vurmalıyım. Bunun için de sevdiği kızı elinden almam gerek. .. Duru Sağolsun . Onun sayesinde de Oğuzhan'ın Deniz'i sevdiğini öğrendim. Ve duru'dan ayrıldım. Artık onunla işim olmaz. Benim işim DENİZ İLE !!