Chapter 6

481 30 4
                                    


"Hai guys!" Spa Jungkook.

Bts serentak brpaling ke blkg. Jungkook brsma seorang gadis yg sgt mreka kenali. Masing2 terlopong melihat penampilan yoona yg sgt berlainan drpd Yoona yg mreka lihat di sekolah.

"Yoona?!" Taehyung mnyoal. Dia mngelilingi Yoona tdak prcya dgn apa yg dlihat.

"Goshh!! Hot gilaaa!!" Kta Jimin. Mtanya msih melekat pda Yoona.

"Seriously? Yoona? Btul ke ni?" Namjoon memandang Yoona atas ke bawah mmbuatkan Yoona tdak selesa. Dia merapatkan dirinya pda Jungkook.

Jin dan Yoongi terdiam seribu bahasa. Mereka berpandangan antara stu sma lain. Mereka menelan air liur memandang Yoona di blkg Jungkook. Jungkook yg perasan hyungnya mula bertukar mnjdi namja pervert trus mnegur mreka.

"Hyung! Please..."

"Huh? Ermm..emm.. nae. Yoona,duduklah!" Kta Jin mnolak mreka yg lain ke tepi dan mmberi tmpt pda Yoona dan Jungkook.

"Yoona,jom la mnari." Hoseok mngajak. Yoona mnolak lmbut. Wjah Hoseok jelas berduka. Dia mnarik Taehyung dan Jimin supaya mngikutinya.

"Kau nk minum apa2?" Soal Jungkook nmun tdak didengari oleh Yoona krna muzik yg trlmpau kuat. Jungkook mnhmpiri Yoona mmbuatkan gadis itu mnggelabah.

"Aw..awak n..nk buat apa?" Soal Yoona gagap.

Jungkook tertawa kecil. "Kau ni knpa? Hahah! Aku tnya kau nk air apa,tpi kau x dgr. Aku nk bisik. Itu je. Yg kau gelabah sgt ni knp?"

"Mna la sya tau!" Yoona mncebik.

"Kau nk air apa? Coke?" Yoona hnya mngangguk.

Jungkook brlalu meninggalkan Yoona sndirian di situ. Tiba2 seorang namja bertubuh tegap mngambil tmpat di sebelah Yoona dan memeluknya. Namja itu dlm keadaan mabuk.

"Hey girl! Jom ikut I blik rumah!" Kta namja itu. Yoona mula menggigil ketakutan. Dia cuba utk bgn tetapi ditahan oleh namja itu.

"Lepaslah! Encik lpskan sya!" Brlku pergelutan kecil antara Yoona dan namja itu. Nmun tenaga namja itu lbih byk drpd Yoona. Tgnnya dipegang kuat mmbuatkan dia tdak dpt brgerak lgi.

"Kkaja! Kita balik. You,me bed." Kta namja itu dia mula mnarik Yoona agar mngikutinya.

"Woi! Apa kau buat ni?" Seseorang mnegur. Yoona berpaling. Jungkook!

"Kau siapa hah?! Knpa menyibuk? Blah laa..." namja itu mmeluk pinggang Yoona.

"X guna!!"

Jungkook mnumbuk namja itu sehingga jtuh. Yoona ditarik ke dlm pelukannya. Bts trus menghampiri mreka apabila trdengar suara Jungkook mnengking seseorang.

"Apa msalah kau?! Aku nk prempuan tu je. Share la dgn aku! Come on man.." namja itu msih blum serik. Nfas Jungkook trun naik dgn laju.

"Hotakk kau share! Baik kau blah skrg! Blahh!!" Jungkook mnengking.

Namja itu trus kluar drpd kelab itu. Jungkook memandang Yoona yg sdg teresak-esak. Dia mngeluh. Bts yg lain mngerumuni mreka brdua.

"Neo gwaenchana?" Jin mnyoal. Yoona msih teresak-esak mnangis.

"Yoona, uljima~~" Taehyung pula memujuk.

"Hyung, Kookie blik dlu." Kta Jungkook. Jin hnya mengangguk. Tgn Yoona ditarik kluar drpd tmpt itu. Mreka memasuki kreta dan Jungkook mula memandu.

"Yoona,mianhae." Kta Jungkook stelah tangisan Yoona agak reda.

"X pe.. sya okey!" Blas Yoona.

"Stop lying! Kau bru lps nanges pun still nk ckp kau okey?"

I Love Him?!Where stories live. Discover now