"Kitorang nk kau tackle..." Jimin sngaja tdak mnghabiskan ayatnya mmbuatkan Jungkook geram. Bntal kecil di tgnnya dilemparkan tepat ke muka Jimin."Ckp la btul2. Nk tackle siapa?" Soal Jungkook geram.
"Park Yoona!" Kta Bts serentak mmbuatkan Jungkook terkedu.
"What?! Are you kidding me?" Jungkook mnyoal tdak prcya.
"Apa? Btul la. Kau knpa? Slalu okey je. Knpa kali ni gelisah sgt?" Soal Hoseok.
"Denda kau x hbes lgi!" Namjoon brsuara mmbuatkan Jungkook ternganga. Bts memandang Jin pelik krna mereka tdak merancang yg lain. Hanya Yoongi yg tersengih-sengih
"Ada lagi? Apa plak kali ni?" Jungkook mnyoal.
"Kau kna bwk dia prgi club mlm esok. Lps drpd tu bru kau punya denda mula. Kau ada msa 3 bln je. Lps ckup 3 bln, hyung nk kau putuskan dia dan bgtau yg tu cuma game. Dpn kitorang! Klau kau x brjya hbeskan denda kau, kitorang buat denda yg lgi gila mcm kau slalu buat dkt kitorang." Kta Namjoon. Inilah msanya utk dia mmbalas dendam pda adiknya itu. Slalunya mreka yg diberi denda yg x msuk akal oleh Jungkook. Yg lain trus brsetuju.
"Wae kejam sgt?" Soal Jungkook.
"Kau buat lgi kejam. Hyung suruh ptuskan dia dpn kitorang je bknnya dkt club mcm yg kau suruh hyung buat." Kta Yoongi.
Jungkook akhirnya brsetuju. Klau dibantah pun,sdah tentu hyungnya akan mnang. "Kookie nak naik. Mngantuk. Esok sek lgi. Dh la cikgu harimau tu msuk klas esok." Rungutnya.
"Prgi la tdur. Jaljayo kookie." Kta Jin lmbut.
"Jaljayo hyung~" blas Jungkook dan mnuju ke biliknya. Sebaik kelibat Jungkook tdak kelihatan Jin memandang Yoongi dan Namjoon bergilir-gilir. Mreka brdua sdah kecut perut bimbang dimarah oleh Jin.
"Daebak lah korang!" Kta Jin smbil mmbuat thumbs up.
"Hyung so daebak! My hearteu feels so happy. Like ooh ahh..ooh ahh" Hoseok mula mnari tarian twice. Melihat Hoseok yg sdah mula gila, Namjoon,Jimin dan Taehyung trut menyertainya.
"Adoiiii....diorang mula dah! Yoongi, hyung kira smpai 3, kita cabut okey? 1...2.."
"Lari!!" Yoongi lari meninggalkan Jin yg blum hbes mngira. Namjoon yg nmpk mreka lari trus mngejar.
"Wuhuu!! Bersama sya, Taehyung dlm rancangan Crazeyh bangtan melaporkan bhawa Namjoon tlah mngejar Jin dan Yoongi sementara Jimin mnyanyikan lgu Run."
"Dasi run run run... na meomchul suga eobseo.. tto run run run.. nan ejjeol suga obseo!" Jimin mnyanyi mnggunakan high notenya mmbuatkan seisi rumah itu sakit telinga.
"Sekian shaja laporan sya. Semoga brjumpa lgi di rancangan crazeyh bangtan yg akan dtg. Ololowoloajokikajsnxjsksmsos!!!" Taehyung bertukar mnjadi alien.
Jungkook mndgr bunyi bising di ruang tamu smbil mnggeleng-geleng. "Knpa la hyung aku smua x normal? Nseb aku ni normal." Kta Jungkook smbil menonton cerita Barbie Maripossa di television bliknya. "Omoo...maripossa!! Kyaaa!!!! >^<" Jungkook mula berfanboying melihat cerita itu. Kesimpulannya mereka semua x normal termasuklah author!.
~~~~~~~~~~~~~~~
[SKIP]
LEPAS WAKTU SEKOLAH..
Jungkook mnahan Yoona yg sdah mahu pulang. Yoona memandang mnusia yg memegang tgnnya.
"Wae? Awak nk apa?" Soal yoona hairan.
"Ikut aku jap." Jungkook mmberi arahan.
"Mwo?"