I.

2.1K 117 10
                                    

Takže ahoj, tohle je první část nové kapitolovky s pairingem stony!  :)
Prostě, dva gayové a malý dítě je strašně cute kombinace, alespoň podle mě. :3

Hope you'll enjoy! ♥
Ann

Muž vyšel z ředitelny a za ním se po pár minutách vyplížila malá dívenka se sklopenou hlavou. Vyšla s ním ze školy na parkoviště a sedla si na zadní sedadlo, zatímco muž si sedl za volant.
Dojeli až před ten mrakodrap. Nejznámější mrakodrap v New Yorku, možná i na celém světě. Avengers Tower. Vůz dojel až do podzemních garáží, kde ho nechal jeho majitel zaparkovat svou UI - JARVISem, a pokračoval s dívkou nahoru výtahem. Dveře se otevřely a...
"Krissy! Jsi v pořádku? Neublížila sis?" Steve vyskočil ze židle v kuchyni, spojené s obývákem, a přiřítil se k holčičce. "Jsem v pořádku," odvětila bezbarvě a dál pokračovala v cestě s cílem sednout si na sedačku, která se nacházela proti křeslu, do kterého se svalil Tony Stark. Steve si sedl vedle ní a jestliže byl předtím jeho výraz ustaraný, teď nabral vážnější tón.
"Krissy," začal pomalu, ale přísně Stark a dívenka se trochu víc zamračila a přikrčila se, "proč jsi to udělala? Proč jsi praštila toho kluka?" Steve na něj jen šokovaně pohlédl. Nemohl a nechtěl tomu uvěřit. Jejich malá, milovaná Krissy a tohle? Když Tonymu volali ze školy, myslel, že třeba jen spadla nebo se jí udělalo špatně... Krissy byla laskavý a mírumilovný člověk, nechápal, proč by něco takového dělala.

Stále neodpověděla.
"Kris," zvýšil trochu hlas Tony, "nenuť mě, abych se toho chlapce zeptal osobně." Krissy na chvíli ztuhla a pak se rozplakala. Steve jí konejšivě položil ruku na záda a Tony se naklonil blíž k ní a ošil se. Věděl, že už si tuhle naštvanou masku nedokáže udržet dlouho.
"On-on...on! Říkal, že j-jsem divná, protože mám s-svoje schopnosti, ale hlavně protože mám dva tatínky a to je prý 'nechutný' a že Iron Man a Kapitán Amerika 'nejsou žádní superhrdinové, ale ubožáci' a jiný, vážně ošklivý věci!" vypáčila ze sebe, než znovu propukla v pláč. Tony už už otevíral pusu, aby něco řekl, ale přerušila ho. ,,To není pravda! Nic z toho není pravda! A já jsem moc ráda, že vás dva mám a moc vás miluju - a je mi jedno, co si myslí ostatní!" vykřikla, než se schoulila do klubíčka. 

Tony na to zíral s otevřenou pusou a Steve zrovna tak. Věděli a říkali jim, že to nebude mít ve škole ani v životě lehké, ale slíbili si, že to zvládnou - a to se teď jaksi úplně nedělo. "Kris," opatrně a jemně začal Rogers, "to přece ale ještě není důvod, abys mu musela ubližovat, vždyť-" "Tati, kdybys viděl ten jeho hnusnej a posměvačnej a škodolibej výraz, taky by ses neudržel!"

Po chvilce Krissy vstala a otřela si slzy. "Mohli bychom se o tom teď prosím přestat bavit?" vydechla a pohledem skenovala zem.

"Dobře," přikývl Steve. ,,Můžu jít do svého pokoje?" "Samozřejmě."

Kris odešla - odšourala se - do svého pokoje a Steve s Tonym osaměli. Tony se konečně vzpamatoval. "Já toho parchanta-" vyskočil na nohy. ,,Klid, klid, klid, uklidni se," stačil ho Kapitán chytit za pas dřív, než mohl udělat cokoli nerozumného a oba spadli zpátky na gauč. "Steve, pust mě! Nikdo nebude ubližovat nebo se posmívat mojí holčičce!" syčel. "Hej! Naší holčičce," opravil ho jemně, ale rázně Rogers. "Naší, promiň, ale-" "Tony, slíbili jsme jí, že už se o tom nebudeme bavit." ,,Máš pravdu. Promiň. Ale ten kluk je stejně zmetek."

I Love You, Dads /CZ/ [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat