VII. (15+)

1.3K 63 3
                                    

Takže ahoj, zase jsem doma. :D :P Zjistila jsem, že tahle povídka má už 213 reads - to je neuvěřitelný! Moc vám všem děkuju, dodává mi to odvahu a sebedůvěru přidávat dál. :) 
Co říkáte na předchozí kapitolky? ;) Jinak, přemýšlela jsem nad tím, že bych jsem sem začala přidávat povídky - z 99% slash :3 - na jeden z mých nejoblíbenější fandomů (společně s Avenegers, Sherlock BBC, Star Trek, Doctor Who, ...) - Now You See Me - v češtině přeloženo jako Podfukáři (?!). :3 Už sepisuju jednu povídku, tak jen pro info. Ano, už sklapnu :D ;) Snad se bude slash scénka líbit. :3

Dneska 15+

Hope you'll enjoy ♥
Ann

Jakmile Rogers zavřel a zamkl dveře jejich - velmi - prostorné koupelny, Tony se na něho vrhl. Přitlačil ho ke zdi a proplul mu jazykem do úst. Steve se usmál, ale hned nato převzal nadvládu a kontrolu nad celou situací a zvedl Starka, který mu obmotal nohy kolem pasu. Navzájem se vysvlékli a konečně pustili vodu. Studené kapičky dopadaly na jejich rozpálená těla, ale touhu nijak nezmírňovaly, spíš naopak. Jak rádi by zlíbali tělo toho druhého, ale předehru dnes museli odsunout - jednak proto, že už pomalu zase chtěli být u dívenky, ale hlavně proto, že už to prostě nemohli vydržet. Oba ve své zaneprázdněnosti tím druhým uznali, že voda jako lubrikant bohatě postačí. Tony se znovu vyhoupl na Stevovy boky a blonďák do hnědovláska opatrně, ale přeci intenzivně vplul. Tony se kolem něj sevřel a oba tlumeně zasténali. Rogers opřel Starkova záda o jednu ze stěn sprchového koutu a začal do něj přirážet. O pár chvil později nasadil takové tempo, že na sebe Tonyho doslova nabodával - a ten ho jen povzbuzoval svými steny, vzdechy, kňučením a nadávkami. Tiše, samozřejmě. Nechtěli přece vzbudit jejich dcerku. Opravdu netušili, jak by jí vysvětlili, že se spolu zamkli v koupelně, protože po osmi dnech bez sexu už to prostě nemohli vydržet a ještě hůř - cože tam vlastně dělají. Přece jen na tohle byla opravdu ještě malá.
Tony najednou kousl Steva do ramene a on po chvíli pochopil proč - opět našel ten bod, který jeho miláčka vynášel do nebes. Znovu přirazil a znovu bouchnul do jeho prostaty. Stark si ho nohama přitáhl ještě blíž k tělu. I on sám už byl blízko a stačilo pár tahů na to, aby oba zároveň vyvrcholili. Museli se utlumit svými rty.

Nakonec z něj Kapitán vystoupil a položil ho na zem, ale ruce, které měl na jeho bocích zatím nesundal. Vášnivě ho políbil. Iron Man sáhl pro žínku a oba se omyli. Vypnuli vodu, osušili se, vzali si na sebe boxerky a tílka a věnovali si poslední polibek.

Spokojeně se vraceli do jejich ložnice, cestou si věnovali ještě nějaký ten opravdu poslední polibek, ale už když Steve otevíral dveře jejich ložnice a byly slyšet tlumené vzlyky, poznali, že je něco v nepořádku.
Vtrhli do ložnice a spatřili Krissy. Choulila se na posteli, seděla, kolena přitisknutá k bradě a po tvářích jí stékaly slzy. "Krissy! Co se stalo?" vykřikl Steve a hnal se k ní, s Tonym v závěsu.
"Tati?" zakňourala a vzhlédla k němu vystrašenýma očima plnýma slz. "Ano, jsme tady, oba, já i Tony, neplač. Co se děje?" sedl si k ní blonďák a hladil ji po zádech. Tony se přesunul na druhou stranu postele. "Já...zase jsem měla zlý sen," vydechla a po tvářích se jí začaly koulet nové slzy. "Vy jste tam nebyli. Hledala jsem vás v celé Avengers Tower, ale nebyli jste tam. Až potom jsem našla dopis od vás," vyprávěla přiškrceným hlasem. "Psali jste, že...u-už mě nechcete a že...jste mě opustili, protože jsem něco provedla a když jsem se pak vzbudila...v-vy jste tu nebyli! Bála jsem se... Vypadalo to tak skutečně!" vzlykala a nebyla k utišení. Oba to moc dobře poznali.
Byla vyděšená k smrti!

I Love You, Dads /CZ/ [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat