II.

1.2K 85 4
                                    

Takže ahojky :) Konečně jsem se sem dostala, jak už jsem psala, měla jsem nějaký problémy, který jsem musela vyřešit, ještě jednou se vám, lidičky, omlouvám, moc mě to mrzí. Takže tu máte novou kapitolu Stony x Krissy (i tuhle koláž  jsem dělala já, a myslím, že celkem odpovídá situaci... O:) ). 

Hope you'll enjoy. ♥
Ann

"Krissy pojď, večeře je na stole!" křikl Tony, mezitím co krájel lasagne a servíroval je na talíře. Nic. Jindy Krissy stačilo říct jen ,lasa-' a už stála nastartovaná v kuchyni, s vidličkou a talířem v ruce. Milovala je. Ale dneska nic.
"Asi je vážně hodně přešlá," poznamenal Steve. "Nejspíš. Kris!" Ani tentokrát však nepřišla. "Radši se za ní půjdu podívat," rozhodl se nižší.

O patnáct vteřin později se vřítil do kuchyně s papírem v ruce. "Steve!" vrazil mu ho do ruky. "Co je to?" "Nevím, ještě jsem to nečetl, ale v Krissyině pokoji je okno dokořán!"

Kapitán narovnal papír a nahlas četl:

Milí tatínkové, moc mě to mrzí, ale udělat jsem to musela. Nikdo mě neunesl, odešla jsem sama, nehledejte mě. Ale chci vám něco říct. Zaprvé, doufám, že si po tom dnešním rozhovoru nemyslíte, že jsem to udělala proto, ,že je mi z vás špatně' nebo něco takového, to vůbec ne! Mám z vašeho vztahu radost a jsem moc ráda, že jste spolu. Zadruhé, proč jsem to udělala: říká se, že každý vztah má nějaký problém. Ve vašem případě jsem tím problémem já. Nebýt mě, nikdy byste se spolu nehádali, nebyli naštvaní nebo smutní. Je mi to moc líto. Omlouvám se vám za to. Ať už to teď tedy bude jakkoliv, 1, nehledejte mě (opakuji)a 2, buďte šťastní - oba na to máte právo a zasloužíte si to. Prosím, občas si na mě vzpomeňte, spíš v tom dobrém než v tom špatném (i když je toho podstatně méně...). Miluju vás, a vždycky budu.

S láskou a sbohem,
Krissy ,

dočetl a do očí se mu nahrnuly slzy, stejně jako Starkovi. "Tony, uvědomuješ si, že odešla kvůli nám?" "Jo," vydechl. "Ježišikriste, musíme ji okamžitě najít, hned!" vyhrkl pár sekund poté. "JARVe, dělej - oblek, zkus najít Krissyinu polohu! Steve, ty si vezmi štít, pro všechny případy!" Rogers jen rychle přikývl a vytáhl svou zbraň zpod gauče ("pro všechny případy"). Na Tonyho se připnul Iron Suit, načež vzal Steva kolem pasu a vzlétli.
"JARVe, nic?" "Zatím ne, pane." "Kurva!" "Tony!" okřikl ho Steve. "Promiň. Jen se o ni hrozně bojím..." "A já snad ne? Kde jen může být?" 

Oba začínali panikařit. Báli se o ni - ne, oni šíleli strachy.

"Pane, něco mám," ozval se JARVIS. "Dělej, honem!" "Slečna Krissy je asi 35 kilometrů jižně odsud, na střeše vyšší budovy. Zaznamenávám vysoké hodnoty jejího krevního tlaku a pulsu. Pane, mám podezření, že slečna Krissy s někým bojuje."

Tony dal trysky na plný výkon. Ani ne za minutu dorazili k určenému místu a uviděli...co už nikdy vidět nechtěli.



I Love You, Dads /CZ/ [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat