XXIII.

597 32 4
                                    

Konečně na mě začíná dolehát vánoční nálada, co na vás? 😄🎄
Mimochodem - dosáhli jsme 138. místa v kategorii Fan fikce! 😍
Moc děkuju. 💕
Další kapitolka je tuuu~
Co jste říkali na Steva a Tonyho - největší romantiky pod sluncem? Aneb já si to prostě nemohla odpustit... 😄😇

Hope you'll enjoy. ♥
Ann

"J-já nevím," vykoktal vyděšeně tmavovlásek, "ale určitě sem letěla se mnou," vydechl a roztřásl se strachy.
Vážně toho na něj bylo moc.
"No tak, zlato, uklidni se, určitě tady někde bude," snažil se ho uklidnit Rogers, ovšem bez úspěchu.
"Nejdřív ty a teď i Kris! Proboha, já jsem takový idiot! Debil! Pitomec!"
vyskočil na nohy a začal pochodovat po místnosti.
"Tony stůj, určitě-" Steve se prudce posadil, aby ho utěšil, ale z náhlého pohybu se mu udělalo nevolno.
Stark okamžitě zapomněl na své předchozí rozhořčení a vrhl se k němu.
"Stevie? Jsi v pořádku?" chytil ho za ruku.
"A-ano, jen se mi trošku zatočila hlava," přiznal, "raději bych si lehl."
"Samozřejmě, pojď, pomůžu ti," položil ho a přikryl.
"Já teď půjdu najít Krissy a ty odpočívej, ano?" "Moc na výběr nemám... A ty se uklidni."
"Jo, už jsem v klidu, v pohodě... Jdu ji najít, vrátím se brzy," rychle odešel a zavřel za sebou.
Ve skutečnosti nebyl v klidu vůbec - třásl se a rozbolela ho hlava.
Jeho dcera pro něj však teď bylo to nejdůležitější.

"Starku, co to má znamenat? Kamerový systém hlásí, že už tu půl hodiny lítáte sem a tam jako šílenec!" strhl ho za ruku Nick Fury.
"Nicku, díkybohu!" lapal po dechu. "Vy to určitě budete vědět - kde je Krissy?" rozkašlal se.
"No, tak se uklidněte - po tom, co odešla z Kapitánova pokoje, se bavili s Brucem Bannerem a pravděpodobně pak šli do jeho pracovny - ale můžete být úplně v klidu, Vaše dcera je naprosto v bezpečí."
"Sláva!" oddechl si a pocítil nesmírnou úlevu. "Kde je Bannerova kancelář? Potřebuju s Kris mluvit."
"Na konci chodby doleva, potom rovně, třetí dveře vlevo."
"Díky, ještě se uvidíme," odběhl Tony směrem, kterým mu ředitel SHIELDu určil.
"Není za co," pousmál se pro sebe.
"A vůbec - pro Vás jsem Fury!"

"A potom, když jsme začali přemýšlet, co se vlastně stalo, se-"
"Krissy!" rozrazil prudce dveře Tony a Banner i holčička málem leknutím dostali infarkt.
"Tady jsi, konečně jsem tě našel," zavřel za sebou a udýchaně se svalil na gauč vedle Bruce.
"Tony, proč jsi sem tak vtrhl? A co jsi proboha dělal?"
"Běžel," ušklíbl se miliardář, "kdosi mi zapomněl vzkázat, kde je moje dcera," zasmál se a Banner se plácl do čela.
"Ach, Tony, promiň, moc mě to mrzí - úplně jsem na to zapomněl, s Kris jsme se tak zapovídali...," omlouval se Banner.
"No, alespoň, že je v pořádku a naše obavy byly zbytečné. O čem jste si vlastně povídali?"
"Kris vám pak něco bude chtít říct, viď, princezno?" usmál se na ni a dívenka lehce přikývla.
"Ale to počká, teď jsou důležitější jiné věci- Počkej. Naše obavy?" podivila se a zpozorněla.
"Ano," usmál se šťatně, "naše obavy."
"Tony? Je všechno v pořádku?"
"Více než v pořádku. Teď už ano," ušklíbl se.
"Kris," vzal ji za ručku a jeho tvář zářila, "tatínek se vzbudil."

I Love You, Dads /CZ/ [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat