0.1

148 9 4
                                    


Hayatımda en çok istediğim şey en imkansız olanıydı.En yakın arkadaşıma aşık olmuştum.En yakın erkek arkadaşıma aşık olmuştum.Telefonumun kilidini  açıp son mesaja tekrar baktım.Dean'den gelmişti.Aşık olduğum en yakın arkadaşımdan.

''Yarım saate  size geleceğim Cassie,hazırlan.Seni biraz yoracağım ;)''

İnsan neden bu sikimsonik emojiyi kullanır ki?Mesaja bakıldığında biraz farklı anlaşılabiliyordu.Fakat tek açıklaması bugünün perşembe oluşuydu.Her perşembe okul takımımızla dışarıda buluşur basketbol maçı yaparız.Topla oynanan hiç bir spor dalını beceremesem de Dean'e yakın olmanın tek yolu buydu.Arkadaş olmamız fark etmez,ona yakın olabileceğim her yolu seviyordum.

Mesajın 20  dakika önce geldiğini görünce irkildim.Siktir 10  dakikam vardı,hazırlanmamıştım.Hızlıca üzerime şort ve tişörtümü geçirdim.Çantamı hazırlarken zil çaldı.Odamın camından dışarı baktım.Dean orada bekliyordu.Elimdeki son parça eşyayı da çantaya atıp evden çıktım.

''Hey Cass,çok uyuşuksun.Çocuklar toplanmış bekliyorlar.''

''Geliyorum Deanne.''

Ona böyle dememden nefret ederdi.Bu yüzden sıkça söylerdim.Onu kaşları çatılmış gözlerini devirirken görmek hoşuma gidiyordu.Beklediğim gibi yaptı.İmpala'nın kaportasına oturmuş,Ellerini hırkasının cebine sokmuştu.''Deanne''şakama gözlerini devirerek karşılık verdi.Ardından kapıyı açıp İmpala'nın sürücü koltuğuna oturdu.İmpala onun tek mirasıydı.Babasından ona kalan tek şey.Ailesinden ona kalan tek şey Sam ve İmpalaydı.Bir de oturdukları ev.Sam gerçekten çok sıkı çalışıyordu.Dean'in tam tersiydi.Akşam eve erken gelip ödevlerini yapıyordu.Onu çoğu zaman okulda bile görmezdim.


Kapıyı sertçe çekerek açtım.Çünkü biraz hasarlıydı,açmanın tek yolu buydu.Dean kapıyı sertçe kapattı.Sonra hiç konuşmadan parka doğru sürdü.



Heey,üzgünüm bölüm baya bir kısa.Fakat bölüme başlayalı uzun zaman olmasına rağmen bir türlü tamamlayamıyordum.Bende hikaye hakkında fikriniz oluşsun diye yayınlamaya karar verdim.İyi günler💕

 

//basketball//destielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin