Nicks POV
Jag vaknade med ett ryck på grund av att Jason nästan ryckte av handtaget när han kom in i rummet. Han tvärbromsade och kollade på oss två. Han öppnade sin mun. "You two? Oh my god what is wrong with people, can't they just stick to one fucking person", sa han medan han vände sig om och gick ut ur rummet, nerför trapporna. Jag skrattade och vände mig om till Zen's sida. Hon var så vacker. Hon skrattade också. "Did you sleep well?", frågade jag henne. "You sound just like my dad and yes, I actually did for once", sa hon med ett leende. "How much is the clock?", frågade hon mig. Jag vände mig om och kollade på min mobil. 04:00. "04:00", sa jag. Varför var Jason uppe nu för? Han gick säkert i sömnen, vilket han brukar göra. Det är en vana.
Jag kysste henne och hon lade sig över mig. Jag rullade över henne och hon drog sig undan. Hon harklade. "My leg", sa hon med ett flin. Jag flinade och kysste henne igen. Hon lade sig över mig och drog av sig sin pyjamaströja. Detsamma gjorde jag. Hon kysste mig på käklinjen och sedan på mina läppar igen. Jag drog mig undan och vi båda andades andfått. "You're not a virgin, right?", frågade jag för säkerhetsskull. "No", svarade hon kort.
Jag tog av mig mina byxor och detsamma gjorde hon. Jag sträckte mig till nattduksbordet och tog fram en kondom.
Jag kysste henne och reste mig upp från sängen. Detsamma gjorde hon. Vi tog på oss våra kläder som låg på golvet. Hon hoppade i min famn och klängde sina ben runt mina höfter. Vi kysste varandra passionerat och långt. "I love you", viskade hon i mitt öra. "I love you too", sa jag tillbaka. Hon hoppade sedan av mig lch redan efter tre sekunder hade hon hoppat på min rygg. "You're not getting off that easy", sa hon och flinade. Jag suckade men skrattade ändå tillslut. Jag gick nerför trapporna med henne på min rygg.
Alla satt redan där nere och åt frukost. "Where were you guys?", frågade Nathan oss. "You know, when two people love each other, they make love, especially when there's a bed", sa Jason. "Ewww, what is wrong with you people", sa Nathan med en äcklad min. Jag skrattade och detsamma gjorde Zen. "Yeah, that's what I said", sa han. "Wait.. You heard us?", frågade Zen till Jason. "Yeah, all I could hear was you guys moaning and shouting each others names", sa han med ett flin på ansiktet. "You're lying", sa jag. "Ah, ah, ah, Nick oh my god!", sa han med en flickröst. Jag rodnade och kastade en handduk på honom. "Shut up", sa Zen och skrattade. "You should've taped it. You know, make a porno", sa han med ett flin. "Kim Kardashian number two", sa han till Zen och hon började skratta. "I'm already Armenian. We should tape it tonight", sa hon och böjde sitt huvud mot mig och skrattade ihjäl sig. Alla började
Zendayas POV
"Btw, good luck Z", sa Cameron till mig. "What do you mean?", frågade jag. What do you mean, oh ooooh when you nod your heard yes, but you wanna say noo, what do you mean? Okej pull your shit together.
"You didn't heard? We're going on a mission, like, now", sa han tillbaka. Jag kollade ner på vad jag hade på mig. En pyjamaströja och ett par mjukisbyxor. Jag hoppade av Nick. "Nick, can I talk to you for a moment?", frågade jag Nick. Han nickade och följde med mig upp till hans rum.
Varför hade vi sex första gången vi ens rörde varandra? Utnyttjade han mig också? Det kändes som om jag inte hade några känslor kvar för honom. Att de fanns någonstans inne i Zac. Nick och jag kanske borde stanna som kompisar.
"Zen?", frågade han mig. Jag avbröts av mina tankar och kom tillbaka till verkligheten. "Oh yeah, right", sa jag och skakade på huvudet. "Zen.. I don't think this is going to work out", sa han med blicken i min. Jag pustade ut. "That was what I was going to say", sa jag med ett leende. "Good. So, friends?", frågade han mig. "Friends", sa jag. "But you were actually good in bed", sa han med ett flin på läpparna. Jag slog honom löst på armen. "Shut up!", sa jag och skrattade.
Vi gick ner till de andra. "What did you do know? Suck his dick?", frågade Jason med en irriterad blick. "Ha ha very funny. No, but actually we broke up", sa jag. "So it was just one night stand?", frågade Cameron. "I guess so?", sa jag.
***
Alla gick mot bilen och redan när alla satt sig så fanns det ingen plats för mig. Igen. "Seriously? I have nowhere to sit", sa jag med en irriterad ton. "If you want you could lay in the back trunk", sa Ian med ett flin. Jag hatade det flinet. "Fine with me", sa jag och öppnade bagaget. Jag lade mig ner och stängde den innefrån. 20 minuter gick. 20 hela minuter. Hela vägen snackade alla med alla och jag ville helst slå ner allihopa så att de skulle bli tysta någon jävla gång.
"Are we there yet", frågade jag Zac som körde bilen. Alla blev tysta. "You mean annoyingly? Then, yes", sa han. Jag suckade och lade mig ner igen. Jag hade bara sovit i typ två timmar, så jag blundade och försökte somna. Of course pratade Ian, Cameron, Nick och Jason så jävla högt. "CAN YOU SHUT THE FUCK UP I'M TRYING TO SLEEP ASSHOLES", skrek jag högt. Alla blev tysta och man kunde höra hur Cameron började skratta tyst. "Shut up Cameron", sa jag och han blev genast tyst igen.
Skönt med tystnad. Jag blundade och kände omedvetenandet ta över snabbt.
Jag vaknade av att något kallt hälldes över mig. Jag öppnade ögonen och fick syn på Ian. "WHY THE FUCK WOULD YOU DO THAT?!", skrek jag och sparkade honom mellan benen. Han föll ner på marken. "Guess what bun, we're going to swim to the locatiooon", sa Zac och gav mig en andningsmask. Jag suckade. "Why aren't you guys wearing any?", frågade jag de andra. "Well.. We figured it would be smarter if ONLY Zac came along", sa Jason. Jag suckade ännu en gång fast högre. Fuck. Jag hade på mig träningsbyxor. "Umm.. Am I going to wear something else?", frågade jag rakt ut. "Yeah, right", sa Zac och kastade en svart dräkt. Samma dräkt jag hade som förra uppdraget.
De fortsatte kolla mot mig. "Guys. Turn around", sa jag åt alla. De suckade och vände sig om. Jag vände mig också om för säkerhetsskull. Jag drog av mina kläder och satte på mig dräkten snabbt. Jag drog upp dragkedjan. "It's over", sa jag och alla vände sig om. "I hope nobody was peeking", sa jag och riktade blicken mot Zac. "I didn't do ANYTHING I swear", sa han med händerna i luften. Han hade redan på sig sin dräkt. Vi gick mot en brygga och nickade mot varandra. "One, two, three", räknade Zac ner. Vi hoppade i och började simma.
Asså OMG, YOU GUUYS<33
Jag har fått ÖVER 100 st läsare. Fan vad sjukt. Okej ganska vanligt för vissa men jag som aldrig skrivit böcker innan, asså herregud. Tack så sjukt mycket!//nikeadidasvans
YOU ARE READING
Thief to lover
Teen FictionZendaya är en 18 årig tjej som bor ensam i sin lägenhet nu när hon flyttat till New York. En kväll bryter en tjuv in sig i hennes lägenhet, och redan vid den tidpunkten har hela hennes liv förändrats. Hur kan en kväll motsvara så mycket? **********...