Arkdaslar bazi bolumlerde Ozge ve Gizem isimleri karismis. Dogrusu Ozge.
Bugun beni istemeye geleceklerdi. Daha 20 yasindaydim ve istemedigim bir kisiyle evlendirilmek zorundaydim. Bu donemde zorla evlilik kalmadi diye dusunurken ve kucuklugumde asla boyle bir seye izin vermeyecegim derken simdi benim basima geldi.
İstemiyordum daha genctim. Ve tanimadigim bir adamla nasil evlenebilirdim. Nasil ayni evi paylasabilirdim. Evlenecegim adami daha hic gormedim. Nasil biri oldugunu, yakisikli mi yoksa cirkin mi oldugunu bilmiyordum.
Bu yasima kadar hayatimda hic bu kadar nefret duymamistim aileme. Neydi onlari buna zorlayan anlayamiyordum. Ama ogrenmeliydim ve bu evlilik sacmaligina bir son vermeliydim. Ama nasil?
Ben uykumda bunlari dusunurken annemin ince sesiyle uyanmak zorunda kaldim. Bu aralar neyse her sey zorla yaptiriliyor bana. Neyse kalktim ve annemi dinlemek icin kollarimi acarak gerildim. Ve tam esnerken;
- Kizim bu aksam seni istemeye geliyorlar ve sen hala uyuyorsun.
-Anne ben neden uyumayayim. Hadi heyecandan desen yine olmaz. Cunku tanimadigim, daha once hic gormedigim bir adamla evlenecegim icin neden heyacanlanayim ki?
-Kiz evlenince taniscan zaten. Bak Özge, ben de boyle olmasini istemezdim ama boyle olmasi gerekiyor. Buna mecburuz. Mecbursunuz.
-Ya neden ya neden anlamiyorum. dedim aglayarak.
Annem bana sarilarak beni teselli etmeye calisti. Ama nafile. Durduramiyordum kendimi. Biraz sakinlestikten sonra annem ayaga kalkarak;
-Hadi hazirlan Özge. Nişan ve dugun icin alisverise cikacagiz. Hazir olunca asagi gel. Biz seni bekliyoruz.
-Tamam. dedim titrek sesimle. Hazirlanmk icin ayaga kalktim ve dolabimin onune gectim.
Dolaptan siyah dar pantolon ve ustume de beyaz salaş bir t-short. Siyah bir babet ve beyaz bir canta alip makyaj yapmak icin aynanin karsisina oturdum. Sade bir makyajla isim tamamdi. Asagiya indigimde herkes beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Teen FictionIstemeyerek evleniyorlar. Arada kavga ediyorlar. Sonra birbirlerine hic dusunmedikleri kadar cok baglaniyorlar. Birbirlerinden kopmak istemiyorlar. Onlar artik birbirlerine asik. Kimse ayiramaz.