Adam bogazini temizleyerek soze basladi.
-Allah'ın emri peygamberin kavliyle kiziniz Özge'yi Oğlum Serkan'a istiyorum.
Babam sahte sahte gülümseyerek
-Verdim gitti. Hayirlisi olsun.
Verdim gitti demesi kolay tabi. Hic bana sorma. Zaten bu zamana kadar bana bir sey danistin mi? Annem olmasa ceker giderim ama annem var.
El sıkıştılar. Ve ben ilk defa gordugum kaynanam ve kayinpederimin ellerini opmek icin ayağa kalktim. Damatta öyle. Ben kaynanamin elini operken kaynanam bana gulumseyerek bakıyordu. İyi bir kadina benziyordu. Kayinpederde oyle. Damat yani Serkan'la beni yan yana getirdiler.
Oha bide ayni anda söz mu kesecektik. İcimden ne kadar ciglik atmak gelsede bunu yapamadim. Yer musait degil malum.
Elimi istemeye istemeye uzattim. Yuzukleri babam takiyordu. Serkana baktigimda bana capkin bakislar atiyordu. Hey sen kimsin de bana boyle bakiyorsun. Tekrar yüzümü babama cevirdim. Babama nefret dolu bakislar atiyordum. Babam ise aldirmiyordu. Her zaman ki gibi.
Söz möz bitti herkes evine gitti. Bende kendimi yalniz hissettiğim tek yere yani odama defoldum. Kiyafetlerimi degistirip pijamalarimi giydim. Ve yattigim an sizip kalmisim.
***
Sabah, sabah, sabah. Yine sabah. Ya hic sabah olmasa hep aksam olsa ne olur. Yine kendi kendime konusuyordum. Ya delirdim vallaha delirdim.
Olamaz, bugün nişan var. Ben nasil unuttum. Ama neden unutmayayim ki banane. Hakkaten banane ya banane banane. Of banane. Ay ne cok banane dedim ya, aman neyse banane. Tövbe tövbe. En iyisi kalkip yuzumu yikamak olacak.
Banyoya gidip muslugu actim ve elimi yüzümü yikadim. Ustume rahat bir seyler giyip asagi kahvaltiya indim.
İner inmez saskinliktan cenem yerle opustu. Ay sacmaladim. Herkes bizdeydi nerdeyse. Herkes beni bekliyormus gibi ki beni bekliyorlardi.-Gunaydin uyuyan guzel. Nasilsiniz acaba? Dedi ablam gulerek.
Tabiki iyi de degildim.
-İyiyim ablacimmm. Siz nasilsiniz? Pek iyiye benzemiyorsunuz da.
-Cok bilmis. Konusmada buraya gel kahvalti yapip kuafore gidicez.
-Offffffff. Ya neden?
Diyince herkes bana bakti. Eee zorla evlendigimi bilmiyorlardi.
-Yani ben evde yaparim kendi sacimi demek istedim canim. Hemen de yanlis anliyolar. Neyse ben cok aciktim.
Herkes bana deli bu kiz bakislari atarken ben de onlara hak veriyordum. Delirdim iyice. Ayy kahvalti yikiliyor. Ay iyice yiyim. Cok isimiz var cok.
Yemegimi yiyene kadar konu komsu burnumdan getirdi.
-Nişanda ne giyeceksin?
-Elbisen hangi renk?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Teen FictionIstemeyerek evleniyorlar. Arada kavga ediyorlar. Sonra birbirlerine hic dusunmedikleri kadar cok baglaniyorlar. Birbirlerinden kopmak istemiyorlar. Onlar artik birbirlerine asik. Kimse ayiramaz.