3. Bölüm

550 19 1
                                    

Multimedya: Serkan

O an ki şoku atlattiktan sonra kendime geldim. Artik evliydik. Sadece dugun kalmisti. Bittikten sonra telas kalmayacakti. Ya da vazgectim asil telas o zaman baslayacakti. Ayni evde kalacaktik. Olamaz. Ben tanimadigim bir adamla ayni evde tek basima kalmam. Annemi getiririm banane yaa.

***

Evdeydim. Odam odam canim odam. Yatagim, yatagima asiktim ben. Onun kollarında kendimi huzurlu, mutlu...
Ay ne diyorum ben ya bosverin gitsin.

Uyumaliydim. Yoksa uzaylilar beynimi ele gecirecekti.

***

Serkan'in ağzından

Evdeydim. Nasil bir gun gecirdim ya.
Yorgunum. Uykum var. Uyumaliydim.

Kafami yastiga koydugumda tavana bakiyordum. Ve o kizi Özge'yi düşünüyordum.

Yarin dugun var. Ve sonra her şey bitiyor. Ya da her sey o zaman basliyor.

Guzel kiz aslinda, ama olmaz. Nasilsa geri ayriliriz. İsler yoluna girdiginde. Birbirimize asik olacagimizi, ya da sevecegimizi, hoslanacagimizi sanmiyorum.

(Belki bir ihtimal, ama olmaz. Hayir?

Bunlari düşünmeyi biraktim. Ve kendimi uykunun kollarina biraktim.

************************************

Özge'nin ağzından

Düğün bitmisti. Her zaman ki dugunler gibiydi. Tek farki ben eglenmemistim.

Simdi evli evine koylu koyune. Allah'im sana geliyorum. Ben onunla ayni evde tek basima ne yapacagim. Ayy oluyorum. Sen bana yardim et.

Alkışlarla, isliklarla, bagris cagrislarla beni arabaya bindirdiler. Ama bu sefer arkaya. Arabayi Serkan gilin taraftan biri suruyordu. Arabanin icinde gulme krizine girecektim.

Serkan'i arabaya bindirmeye calisiyorlardi. Zaten binecekti ama adet işte. Sirtina vuruyorlardi. Kac kisi. Serkan ;

-Ya tamam yeter yeter. Bak bincem. Lan cigerlerim cikti lan. Bi durun.

Sonunda arabaya binmisti. Bana bakiyordu. Ben hemen gulmeme son verdim.

Serkan belini sivazliyordu. Acimis olmali. Ama sert sert vurdular. Yazik.

Ben onumu dondum. Artik gidiyorduk.

***

Evin kapisinin onune geldik. Anahtar yoktu bende. Serkan'daydi. Ama kapiyi acmiyordu.

-Kapiyi neden acmiyorsun?

-Adeti yerine getirmem gerekiyormus.

-Ne adeti?

-Seni kucagima alip oyle girecekmisim.

-Ne gerek var kimse gormuyo zaten.

-Emin misin?

Diyerek arabanin icindeki adama bakti.

-Enistem, seni kucagima alip girmeden gitmeyecek.

Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin