Hatırlatma
-Hayır acımıyo. Teşekkür ederim Serkan.
-Önemli değil. Ayırmasalardı daha beter yapardım da işte...
-İyi dövdün ama
-Hadi gel uyuyalım.
-Beraber mi?
-Evet. İstemiyosan ben burda-
-Hayır***********
-Ne
-Yani burda yatma. Beraber yatalım.
-Tamam dedi ve gülümsedi.
Odaya çıkarken mutluydum. En son ona trip atıyodum. Ama yine unuttum. Unutuyorum abi. Doğru dürüst bi trip bile atamıyorum adama. Odaya girdik ben dolaptan pijamalarımı çıkardım ve banyoya girdim. Pijamalarımı giydikten sonra makyajımı sildim. Saçlarımı dağınık topuz yapıp banyodan çıktım. Serkan sadece baksır giymişti. Üstü çıplaktı. Ama ben böyle uyuyamam ki.
-Serkan hadi üstünede birşey giy.
-Off hava sıcak zaten. Bence sende çıkar.
-Hoop sapıklaşma. Yoksa güle güle.
-Bazen köylü kadınlarına benziyosun ve ben senin bu hallerini çok seviyorum.
-Imm saol.
Utanmıştım. Ama belli etmemeye çalıştım.
-Hadi gel dedi Serkan yataktaki diğer yeri gösterirken. Ben yanına uzandım. Kollarını belime sardı ve beni kendine çekti. Kalbim çıkacak gibi atıyordu.
-Aramızda biraz mesafe olmalı Serkan.
-Ama neden biz evliyiz.
-Serkan hadi çek ellerini.
Serkan ellerini yavşça çekti. Yüzü asılmıştı. Kıyamam. Orda beni nasıl korudu ama. Bana karım dedi. Karım. O da benim kocam. O haklı biz evliyiz. Ben de ona kollarımı bedenine sımsıkı sararak sarıldım. O önce bi şey yapmadı ama sonra o da bana sımsıkı sarıldı. Çok güzel kokuyor. Mis gibi. Onun kollarında uyuyup gittim bu mis gibi kokuyla birlikte.*******
Sabah uyandığımda çok huzurluydum. Hiihh bugün annem gile gidicektim. Olamaz nasıl unuttum. Hemen hazırlanmalıyım. Yataktan Serkan'ı uandırmamaya dikkat ederek kalktım. Annem gilde bir hafta falan kalmayı düşünüyorum. Kıyafetlerimi hazırlayıp bavuluma koydum. Serkan'ın gitceğimizden haberi yok ama ben yine de onun kıyafetlerini de hazırlayım. Gelir mi gelmez mi bilmiyorum ama nolur nolmaz belki gelir demi? Onun kıyafetlerinide bavula koyduktan sonra hazırdım. Sadece üstümü giyinmem gerekiyor. Üstüme beyaz tişört altıma kot pantolon giydim. Saçlarımı at kuyruğu yaptım. Makyaj yapmadım. Şimdi sıra bu tatlılığı uyandırmaktaydı. Nasıl uyandırcam ki bu şirin şeyi. Öperek mi uyandırsam. Yok ya şimdi fazla olur. En iyisi dürterek uyandırmak.
-Serkan hadi kalk. Serkaan Serkan hadi bak annemlere gidicez.
İyi sen istedin.
Deyip yastığı elime aldım. Hemen gözlerini açtı.
-Tamam tamam kalktım. Öperek uyandırsan şaşardım zaten
-Hadi hadi mızmızlanma kalk elini yüzünü yıka annemlere gidicez.
-Annenlere mi neden
-Özledim. Aslında ben tek gidicektim. Annem Serkan'da gelsin dedi. Ben de kıramadım. Kabul ettim.
-Hmm iyi. Ne kadar kalcaz.
-Mm bir hafta.
-Bir hafta mı. Bir hafta yalnız kalamıcaz yani.
-Hiiişt kendine gel Serkan
-Hemen de fesat düşün. Ben bi yerlere gider gezeriz diye dedim. Neyse ben kıyafetlerimi hazırlıyım.
-Ben hazırladım. Sen sadece hazırlan.
Yanağımı öpmesiyle dünyam durdu bi anda.
-Çok iyisin
-Teşekkür ederim.
Yataktan kalkıp banyoya girdi. Ben de aşağı inip kahvaltı hazırladım. Serkan da hazırlanıp aşağı indiğinde yanağımı öpüp sandalyeye oturdu. Hayallerim. Hayallerim gerçek mi oluyor. Mutluyum. Kahvaltımı bu sefer fazla kaçırmıcaktım. Malum önüme gelenin üstüne kusuyorum. Serkan kahvaltısını yaparken ben sadece onu izliyordum. Ona güveniyordum.
-Serkan
-Efendim
-Hiç boşver
-Peki
Kahvaltımız bittikten sonra evden çıkıp arabaya bindik. Serkan arabayı çalıştırdı. Ben de hemen radyoyu açtım. Şansıma Mustafa ceceli hastalığımda sağlığımda çalıyordu.
-Özge bu bizim şarkımız olsun mu?
-Olsun. Serkan
-Efendim.
-İyi ki seninle evlenmişim.
-Bende.
Bende derken gözlerini yoldan ayırıp benim gözlerimle buluşturdu. Ben de onun gözlerine bakıyordum. Ama bu uzun sürmedi. Çünkü yola bakmak zorunda. Ölmek istemeyiz demi. Daha yaşıcamız çok şey var.**********
Annem bizi kapıda görünce çok sevindi. Aynı zamanda şaşırdı çünkü Serkan'ın gelemiceğini söylemiştim. Annem her ikimize de sarıldıktan sonra içeri girdik. Ev hiç değişmemiş.
-Annem biz nerde kalcaz.
-Senin odanda kızım zaten çift kişilik yatak var.
-Ha tamam anne. O zaman biz eşyalarımızı yerleştirelim.
-Tamam kızım.
Benim eski odama çıkıp eşyalarımızı yerleştirdik. Sonra Serkan kendini benim yatağıma attı.
-Özge senin yatak bizimkinden daha mı rahat ne.
-Olabilir.
-Gelsene yanıma
Gidip yanına oturdum. Göz gözeydik. Oof Serkan öyle bakma ama ölüyorum ben burada. İyi sen istedin. Ben de ona öyle güzel bakıyordum. Yani en azından öyle sanıyordum. Yaklaşıyor mu yoksa bana mı öyle geliyor.
-Serkan hadi aşağı inelim. Annem gile ayıp olacak.
-Birşey olmaz. Gel biz yeni evli sayılırız.
-Öyle olsa bile ne farkeder ki. Sen neyi ima ediyorsun.
-H,hiç hadi aşağı inelim.
Aşağı inerken bir taraftan da gülüyordum alttan alttan. Bıyık altından dicem ama bıyık yok.
Aşağı indiğimizde babamda işten gelmişti. Koltuğa oturdum ve biraz sohbet ettik. İşte bizim evliliğimizden falan. Sonra annem
-Serkan oğlum bu akşam annen gili yemeğe çağırmayı düşünüyoruz. Ne dersiniz.
-Olur. Hem bende özledim annemleri. Demi Özge.
-Evet evet. Gelsinler. Bende özledim.
-Tamam o zaman ben haber vereyim.
Dedi ve ayağa kalktı annem. Mutfağa girdi ve konuşmaya başladı. Bu arada babam bizimle konuşmaya başladı.
-Ee çocuklar alıştınız mı birbirinize.
-Evet baba alıştık.
-Aynen alıştık.
-Oo süper. Torun yaparsınız artık bize.
-Öhö öhö baba.
-Yaparız tabi babacım.
Deyince Serkan'a kocaman açılmış gözlerimle baktığımda o bana sadece sırıtıyordu. Pişmiş kelle ya. Ben sana odada gösteririm ama. Mutfaktan annem geldi. Oh şimdi beni kurtarır.
-Ne torunu. Torun mu geliyor. Ayy kızım benim hayırlı olsun. Maşallah.
-Yok anne ne torunu. Babam işte her zaman ki torun muhabbeti.
-Hmm ay bende heyecanlandım. Ama nerde tabi. Siz bizi hiç sevindirmeyin zaten.
Anne sen beni kurtaracaktın batırmicaktın.
-Anne zamanla o da olur.
-Harbi olur mu Özge
-Serkan durumu toparlamaya çalışıyorum bi dur.
Diye fısıldadım kulağına. Oda ofladı. Ayy kıyamam gerçek mi sandı. Ama belki olur.
-Neyse tamam sizden birşey olmaz. Özge gel de yemek yapalım akşama.
-Tamam anne geliyorum.
Mutfağa girdiğimizde annem yapacağımız yemekleri sıralamaya başladı bile.
-Pirinç pilavı, nohut, güveç, tavuk, börek, poğaça, kurabiye, kek,...
-Anne bu kadar yemeğe gerek var mı.
-Bilmem çok mu oldu
-Sanki.
-Tamam seçelim aralarından yapalım.
-Tamam.
Dedim ve yemek yapmaya başladık.*********
-Yaklaşık iki saattir yemeği yapıyoruz. Çok yoruldum.
-Anne ben odamdayım.
-Tamam yavrum.
Dedikten sonra odama çıktım. Babamla Serkan ortalıklarda görünmüyorlardı. Neredeler acaba? Neyse ben biraz dinleniyim. Odama girip üstüme rahat birşeyler giydim. Uyandıktan sonra düşünmeyim diye akşam giyeceğim elbiseyi de seçip askıya astım. Kendimi yatağa attım. Telefonumdan alarmı da kurunca kendimi uykuya teslim ettim.?Bakalım akşam neler olacak?
? Serkan'ın ailesi Özge ve Serkan'ın anlaşmasına ne diyecek?
?Acaba Serkan ve Özge'nin babası neredeler?Hepsi yeni bölümde. Yorum ve votelerinizi bekliyorum.
Sizleri çok ama çok seviyorum. :* :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik
Teen FictionIstemeyerek evleniyorlar. Arada kavga ediyorlar. Sonra birbirlerine hic dusunmedikleri kadar cok baglaniyorlar. Birbirlerinden kopmak istemiyorlar. Onlar artik birbirlerine asik. Kimse ayiramaz.