11. BÖLÜM

342 17 5
                                    

1Hafta sonra

-Serkan hadi kalk Almanya ya gidicez. Ya hadi kalk uçağı kacircaz. Bak balayı çok eğlenceli geçebilir.
-Hı ne? Eğlenceli mi geçebilir mi? Balayı mı?
-Evet hadi kalk hazırlan.
Bunu derken kulağıyla oynuyordum. Mayhoş bir hale geldi. Yataktan kalkıp banyoya yöneldi. Bavullar falan herşey hazırdı. Serkan hariç.
-Ben hazırım.
-Ne çabuk.
-Hadi Özge hadi geç kalcaz.
Duydun tabi eğlenceyi. Siz eğlencenin hangi anlamda olduğunu anlamissinizdir. Ama öyle birşey olmayacak. Erken bi kere.
-Özge heykelliğe mi özeniyorsun
-Patlama geldim.

********

Havaalanına geldigimiz de uçağa bavullarimizi koydurduk ve uçağa bindik. Panikatak bastı beni. Uçaktan biraz ama biraz korkuyor olabilirim.
Koltuk siramiza gore oturduk ben cam kenarindaydim. Serkan elimi tutup gülümsüyordu.
-Eğlencez demi aşkım
-Hıhı eğleniriz
-Sen korkuyo musun?
-Neyden
-O şeyden? :)
-Hişş sapık ondan değil -aslında ondan da biraz ama biraz korkuyorum-  uçaktan korkuyorum.
Elimi tuttu. Uçak havalanırken gözlerimi kapattım. Serkan
-Gözlerini aç. Dedi.
-Iı  olmaz Serkan. Bakamam
-Gözlerini aç ve gözlerime bak
Gözlerimi açıp onun gözlerine baktım. Artık korkmuyorum. Gözleri korkma ben senin yanındayım seni korurum diyordu. Uçak seyahatimiz devam ediyordu.

Emre'den

Demek balayına çıktılar. O balayını onlara zahir etmessem ben de neyim. Onlara o balayıni zehir edeceğim. Sen evleneceğim de sonra vazgeç. Serkan kesin tehdit ediyor Özge'mi. Ne güzel benimle evlenecekti. Zorla bide balayına çıkarıyor kızı. Şimdi beni özlüyordur. Ağlıyordur içinden. Merak etme aşkım Serkan'dan kurtulcaz. Sen ve ben kalicaz. Mutlu olucaz.

Serkan'dan

Allah'ım Özge eğlencez dediğinden beri çok mutluyum. Sapık değilim ama onu seviyorum ve sadece bana ait olmasını istiyorum. Uçaktan kokrtuğunu yeni öğreniyorum. O kadar komik görünüyor ki. Gözlerini böyle sımsıkı kapatması falan. Yerim. Uçak inişe geçtiğinde elimde bi acı hissettim.
-Aşkım elimi kopardın.
-Ay aman iyi tutmuyorum. Ayh Serkan düşüyor muyuz. Niye sallanıyor bu.
-İniyoruz güzelim.
-Ha tamam.
Sonunda uçaktan güç bela inebilmistik.

Özge'den

Sonunda eziyet bitti. Of inerken öldüm. O nasıl bir iniş. Sanki uzaydan dünyaya fırlatılan nesne gibi. Kalacağımız otele gelince rahatladım. Oda numaramizi öğrenince asansöre bindik ve 4 numaraya bastık. Serkan bana tip tip bakıp sırıtıyo. Anlamadım vallaha. Var bunda bi iş ama neyse. Odanın önüne gelince Serkan kapıyı kartla açtı ve bana önce sen der gibi elini öne doğru uzattı. Bende girdim. Oda arkadan girdi. Bavullari bir kenara koyduk ve kendimizi yatağa fırlattık. Serkan bana yaklaşmaya başladı. Sonra üstüme çıktı. Noluyoz lan.
-Serkan hayırdır napiyosun
-Eğlenelim mi?
-Oha Serkan bi soluklan be
Derin bi nefes alıp verdi hala üstündeyken
-Soluklandim
-Off Serkan kalk üstümden.
-Olmaz
-Ya Serkan kalk diyerek onu ittirdim yani çalıştım. Öküz gibi hareket bile etmiyor. Sen kaşındın kızım adamı heveslendir sonra da ya serkan kalk de. Hakettin bunu Özge.
-Serkan valla ölcem az daha üstümde durursan. Nefes anlamıyorum. Yorgunum zaten
-Of aman iyi be. Dedi ve üstümden kalktı. Ne yani şimdi bana trip mi atcak. Ya hiç çekemem.
-Aşkım akşam yemeğini dışarda mı yesek.
-Hani yorgundun.
-Tamam yaaa. Küstün mü bana. Küsme. Şerkan bana paksana. Hadi mama yiyelim. Açıktım pen.
Diyerek bebek taklidi yapmaya çalıştım ne kadar olduysa artık. Ama o hiç oralı bile olmuyor.
-Aşkım gerçekten kendimi hazır hissetmiyorum. Seni hevesledirdiysem özür dilerim.
Dedim gözümdeki yaşların akmasına izin vererek.
-Tamam birtanem. Ben özür dilerim. Çok üstüne geldim.
-Barıştık mı?
-Küsmedik ki
-Ya aşkımsın diyerek sarıldım. Çok seviyorum ben bu adamı yaa. Hazırlanıp yemeğe indik. Yemekte o kadar çok eğlendim ki anlatamam. Beni sürekli güldürüyor. Herşeyiyle seviyorum onu. O benim canım.
Yemekten sonra odamıza çıktık. Pijamalarimizi giyip uyuduk.
Sabah uyandigimda Serkan yanımda değildi. Banyodadır diye düşünerek banyonun kapısını tıklattım. Ses gelmeyince içeri girdim. Serkan yoktu. Banyodan çıktım ve tekrar odaya girdim. Odanın kapısı açılınca kafamı o tarafa çevirdim. Serkan geldi.
-Aşkım neredeydin?
-Spora kaydolmaya gittim. Seni de kaydettirdim.
-İyi yapmişsın aşkım. Hadi üstümüze mayolarımızı giyip denize gidelim.
-Tamam ama öyle çok açık giyinmiceksin. Hatta dur ben seçeyim.
-Ya Serkan ben seçerim.
Beni dinlemeden bavulumu açtı ve darmadağın etti. Sonunda zafer gülümsemesiyle bana döndü. Elindekini bana göstererek;
-Bu süper bence
-Of ver tamam.
Aslında güzel seçim yapmıştı.


Elindekini alıp banyoya girdim ve Üstümü çıkarıp Serkan'ın elime verdiği mayoyu giydim. Kafamada krem rengi bi şapka taktım. Banyodan çıktığımda bir adet üstsüz Serkan'la karşılaştım. Altında şortuyla baya karizmatik duruyordu.
-Serkan
-Efen... Aşkım süper olmuşsun.
-Saol ama sen böyle hiçbir yere gidemessin. O kaslarını benden başka kimsenin görmesini istemiyorum.
-Sen benimi kiskandin.
-Hayır sen zaten benimsin. Sen bana özelsin.
-Vay vay vay. Tamam tişörtümü giyeyim sonra çıkalım.
-Tamam
Serkan tişörtünü giyer giymez sahile indik. Bir sürü kız Serkan'ı kesiyordu. Serkan'ın koluna kuala gibi yapıştım. Benim olduğunu anlasınlar demi yani. Ben ne kadar kuala gibi Serkan'ın koluna yapmışsam da hala bakmaya devam ediyorlar. Yanağına öpücük kondurdum. Oda benim yanağıma öpücük kondurdu. Hahaha artık kimse bakmıyor. Noldu ha noldu. Deniz kenarına geldiğimizi ayağıma değen ılık sudan anladım.
O kadar güzeldi ki. Bide yanınızda sevdiğiniz adam varsa o zaman keyfinize diyecek yok.
-Aşkım
-Efendim
Bana bakarak tişörtünü çıkardı.
-Ya Serkan giy şunu. Bak kızlar sana bakıyor.
-Ama ben sadece sana bakıyorum.
-Ayy aşkım benim. Ama olsun giy.
Kendimi bi anda havalanmış hissettim. Ayaklarım yerden kesildi. Serkan beni kucağına almıştı. Boynuna iyice sarıldım. Dudağının kenarına uzun süreli bi öpücük kondurdum. Bana gülerek baktı.
-Beni öpmeye cok meraklısın galiba.
-Hıh tamam öpmüyorum. Sende beni kucağına almaya çok meraklısın galiba.
-Ben sana meraklıyım.
-Ya şöyle cevaplar verme dicek birşey bulamıyorum.
Beni yavaşça yere indirdi. Elimden tutup yürümeye başladık. Ayaklarımızın kumda izi kalıyordu. Serkan'ın ayağı benim ayağından büyük. Ne bekliyordum benim ayağımın Serkan'ın ayağından büyük olmasını mı? Saçma. Tabi onun ayağı benim ayağımdan büyük olacak. Ahh.
-Serkan napiyosun ya.
-Su fırlatıyorum.
-Hmm sen şimdi görürsün.
Bende ona su fırlattım. Ama o beni daha çok ıslattı tabi. İçimdeki sütyenim ve kilotum görünüyordu. Erkekler bana bakıyordu. Serkan'a baktığımda çoktan tişörtünü üstüme geçirmişti bile.
-Ya Serkan sen beni sıcaktan öldürmek mi istiyorsun.
-Hayır
-O zaman çıkarıyorum tişörtü.
-Hayır.
-Ya ama.
-Hadi gel oturalım.
Cevap vermemi beklemeden beni çekiştirmeye başladı. Şezlong bulup oturduk. Serkan'la biraz sohbet ettik. Sonra Serkan içecek birşeyler almaya gitti. Bende onu bekledim. Beklerken yanıma biri oturdu. Erkekti. Serkan'dan yakışıklı olmasın ama yakışıklıydı.
-Selam ben Koray.
-Selam bende Özge.
-Tanıştığım en güzel bayansın.
-Saolun ama biraz...
-Biraz yürüyelim mi?
-Hay...
Elimden tutup zorla kaldırdı. Ne kadar dirensemde bi faydası olmadı.
-Ya bırak beni ben evliyim.
-Biliyorum.
Bir anda elim hafifledi. Adama baktığımda adam yerdeydi. Serkan yumruklarını öyle bi geçiriyordu ki adamın kafa kuma batıp batıp çıkıyordu.
-Serkan tamam yeter öldürceksin.
-Gebersin şerefsiz.
Sonunda hırsını almış olmalı ki adamın üstünden kalktı. Yanıma gelip hızlıca beni oradan uzaklaştırdı. Otele doğru yürümeye başladık. Odamıza girdiğimizde ilk işim Serkan'ı sakinleştirmeye çalışmak oldu.

Emre'den

Şuan Almanya'dayım. Güzelimi buldum. Her gün mutlu gibi görünmekten yorulmuş olmalı. Bugün Serkan'la  sahile indiler. Mutlu görünüyordu ama içten içe beni özlüyordu biliyorum. Bugun onu Koray sayesinde yanima getirttirecektim. Ama Serkan iti isleri bozdu. En kısa zamanda benimle olcaksın merak etme. Seni bu iskenceden kurtarıcam. Seni seviyorum aşkım.

Zorla EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin