Nominacja!

229 4 3
                                    

Znalazłam właśnie jakąś starą nominację(od @Dusia2516) za którą bardzo dziękuje i jednocześnie przepraszam, że nie udało mi się wcześniej na nią odpowiedzieć, ale nie chciałam zaśmiecać swojego opowiadania, więc stwierdziłam, że wstawię to tutaj :)

1. Ulubiony autor książek i podaj dlaczego?

No, a więc moją ulubioną autorką jest Richelle Mead, dlatego, że napisała moją ukochaną serię, którą wszystkim polecam! Są to „Kroniki krwi". Aby zrozumieć tą serię trzeba też przeczytać „Akademię wampirów", co prawda nie jest tak genialna, ale również polecam! Jakiejkolwiek książki Pani Mead nie wzięłabym do ręki, jeszcze nigdy nie poczułam zawodu i niektóre rzeczy bym zmieniła, no ale wiecie od tego mamy wyobraźnię!

2. Najlepszy serial według ciebie?

Tą konkurencję bezapelacyjnie i nieodwołalnie wygrywają 2 seriale: Friends, dlatego, że zawsze w najgorszych chwilach poprawiają mi humor nawet o tym nie wiedząc i potrafią odciągnąć mnie od codziennych zmartwień, a także Pretty Little Liars (ogląda ktoś?) , książka według mnie nie była tak dobra. Tak, dla mnie to też szok! Ale ten dreszczyk emocji uwielbiam.

3. Jaka para podobała Ci się najbardziej w książkach, które przeczytałeś?

Sydney Sage i Adrian Iwashkov z Kronik Krwi bez dwóch zdań! Tu nawet nie ma co dodać więcej.

4.Czarny czy czerwony?

A może być w połowie..? Chociaż jak już to czarny :D

5. Najbardziej lubiany przedmiot przez ciebie w szkole?

Wiedza o społeczeństwie. Dlaczego? Jestem na rozszerzeniu (dziwnym bo dziwnym ale zawsze) i jako jeden z niewielu przedmiotów naprawdę mnie ciekawi. Nie to, że jakaś fascynacja, ale zawsze przyda się wiedzieć jak przebiega inicjatywa ustawodawcza hahaha.

Skończyłam!

A więc ja nominuję:

@klaudianiebiosax3

@Sonathie

@Dusia2516

1. Ulubione opowiadanie na Wattpadzie

2. Ulubiona książka

3. Ulubiona piosenka, dlaczego?

4. Co zainspirowało Cię do napisania opowiadania?

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Psssst! Znacie kogoś mto robi okładki lub same robicie? Jeśli tak to napiszcie do mnie w wiadomosci prywatnej!

Ale wam dzisiaj spamuje! Już przestaję

Pozdrawiam, Lavender ☆

 x RECENZJE! ☆ xOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz