Autor: Shinpi666
Krótki opis: Grupa przyjaciół Adam, Maja, Tamara, Daniel, Feliks i Sonia. Mieszkają w małej miejscowości Krosno, nie daleko wschodniej granicy. Tą szóstkę różni bardzo wiele: wiek, pochodzenie, zwyczaje, plany, znajomi, ambicje, a jednak są przy sobie, gdy siebie potrzebują, mogą na siebie liczyć. Co ich tak połączyło? Odpowiedź jest prosta pasja do motorów i samotność. Każdy z nich ma trudności, by porozumieć się z większością. Czeka ich wielka próba. Czy uda im się ją przetrwać? Czy kłamstwa i intrygi zniszczą wszystko?
Ilość rozdziałów: 3 rozdziały
Minusy:
- znalazłam kilka błędów językowych oraz interpunkcyjnych (chociaż tych znacznie więcej).
- Troszkę zbyt szybko przedstawiasz bohaterów, a że ich jest sporo to ciężko spamiętać kto był kim (W sumie to pamiętam tylko Tamarę i Daniela z oczywistych względów.)
- Tytuł mało zachęcającyPlusy:
+ Okładka mi się podoba. Niby taka zwykła, ale jednak coś w sobie ma :)
+ Ogólnie sami bohaterowie, to, że każdy jest inny, ale mimo to się przyjaźnią
+ Samo pokazanie, można powiedzieć świata, z wielu różnych perspektyw oraz ciekawa narracja, że aż chce się dalej czytać! Bardzo wciągające naprawdę.Mimo że tak naprawdę bardzo rzadko czytam coś poza Fantasy, nie mogę zaprzeczyć, że twoje opowiadanie (Przygodowe) przypadło mi do gustu. Z niecierpliwością czekam na następne rozdziały i życzę niekończącej się weny.
A tutaj podrzucam wam jeszcze cytat!
Potrafię się obronić i walczyć przed największymi osiłkami, ale nie daję rady z własnym, słabym pijanym ojcem.
Dlaczego ten cytat? Trudno powiedzieć. Może dlatego, że przedstawia nam problemy z którymi niektórzy muszą się zmagać bez niczyjej pomocy. Coś o czym nie mówi się głośno.
Moja ocena: 7/10!
Lavender ☆
CZYTASZ
x RECENZJE! ☆ x
No FicciónMimo że recenzje są pobocznym projektem, a moją uwagę na pewno bardziej będzie pochłaniał Kwiat Jednej Nocy, to muszę zaznaczyć, że sama nie jestem ekspertką wybitną, wspaniałą, mądrą itd. O nie, ja też robię błędy, ale chciałabym, aby przynajmniej...