Witajcie kochane kwiatuszki! Jak wam mijają wakacje? Bo mi wspaniale. Przed kolejnym wyjazdem znalazłam się na chwilę w domku, więc wracam do was z kolejnymi recenzjami! Mam nadzieję, że się cieszycie, bo ja bardzo! Nie będę was dalej zanudzać, bo wiem, że czekacie na recenzję! No a więc zaczynamy!
Autorka: Carol-Wintour
Opis:
Minusy:
- Często gubisz spacje po myślnikach.
- takie rzeczy, jak w cytacie niszczą napięcie w akcji
"Jezu, dlaczego ja tyle gadam? Wróćmy do bieżącej akcji"
Słabo to brzmi, nie uważasz?
- JAK DLA MNIE trochę za dużo wstawek z angielskiego. Rozumiem, że szkoła, że nastolatkowie, ale odrobinę za dużo :) Ooo na przykład jak skróciłaś imię Tośki do samego T.
- To dodawanie końcówek -owa do nazwisk jest troszkę irytujące (za to miss Mercedess GENIALNE hahaha)
Plusy:
+ Pisane świetnym językiem
+ Akcja rozwija się w odpowiednim tempie
+ Początkowo byłam zdania, że fabuła jest zbyt oklepana, ale myliłam się, ze względu na nauczyciela, myślałam, że to będzie typowy romans: nauczyciel-uczennica... tagów nie czytałam, na moje usprawiedliwienie! (Nie będę spojlować, niech sami przeczytają!)
+ Nie wychwyciłam żadnych błędów, nie wiem, czy ich naprawdę nie ma, czy fabuła tak mnie wciągnęła, że nie zwróciłam na nie żadnej uwagi.
+ Akcja dzieje się w Polsce, a co za tym idzie polskie imiona (prócz Crissy)
Mój ulubiony cytat:
"Najpierw Ford, teraz Mercedess co? Niezła z ciebie miłośniczka motoryzacji."
Rady:
* Uważaj na spacje i pisz dalej!
PS. Uwielbiam Antoinette, chociaż jednak wolę Tośka
Wywiad:
1. Jak długo piszesz na Wattpadzie? Nie tylko "The sister of my crush", ale tak ogólnie.
Moją pierwszą książkę na watt zaczęłam we wrześniu 2015 :) Ale konto miałam już od kilku miesięcy.
2. Czy pomysł na książkę przyszedł nagle, czy długo zastanawiałaś się nad fabułą? :)
Oj, sam pomysł na książke przyszedł bardzo niespodziewanie. Właściwie przyszedł mi do głowy podczas oglądania filmu o burzach na EDB
Hahaha z weną sie nie dyskutuje, ale w sumie ciekawe czemu w trakcie filmu o burzach :)
Pomysły na niektóre rozdziały przyszły podczas filmòw na historii hahha po prostu zawsze na tym usypiam :):)
3. Czemu miasteczko nazywa się akurat Genowefia Górna? Ma to z czymś związek czy raczej nie?
Nie haha to była po prostu pierwsza myśl ;)
4. Pisałaś kiedykolwiek coś poważnie? Mam na myśli nie na wattpadzie, bo to jest miejsce dla amatorów, bo nie mogę oprzeć się wrażeniu, że właśnie nie jesteś amatorką.
Oprócz wattpada pisałam wcześniej opowiadania "do szuflady", teraz kiedy do nich wracam widzé jakie są niepodociągane ;) Moim największym sukcesem była wygrana w wojewódzkim konkursie na opowiadanie zorganizowanym przez gimnazjum w innej miejscowości. Moje opowiadanie było w oficjalnym biuletynie na dziesięciolecie :) może nie jestem amatorką, ale nie określê się wyżej niż średnio zaawansowana :)
5. Co lubisz robić w czasie wolnym? :)
Pisać. Spotykać się ze znajomymi. Uwielbiam się stroić i czytać magazyny o modzie. Moda i projektanci to moja ogromna pasja ^^
I oczywiście zakupy :)
Moja ocena: 9/10 (za koniec pierwszej części!!! Jak mogłaś!)
Serdecznie zapraszam was do czytania!
Lavender
CZYTASZ
x RECENZJE! ☆ x
Non-FictionMimo że recenzje są pobocznym projektem, a moją uwagę na pewno bardziej będzie pochłaniał Kwiat Jednej Nocy, to muszę zaznaczyć, że sama nie jestem ekspertką wybitną, wspaniałą, mądrą itd. O nie, ja też robię błędy, ale chciałabym, aby przynajmniej...