Buenaventura

252 20 7
                                    

Autor: AstraFaraday

Opis: Dziewczyna wyjeżdża na wymianę do USA. Rodzina goszcząca, do której trafia, zdaje się coś przed nią ukrywać.

Od dawna zabierałam się do przeczytania tej książki, ale wiecie jak to jest, ciągle coś innego na głowie. Dlatego BARDZO BARDZO dziękuję, że zgłosiłaś się do moich recenzji. Jestem zachwycona tym, że mogłam wreszcie przeczytać twoją wspaniałą książkę!

Minusy:

- No cóż nie ma żadnych, z wyjątkiem czasem irytującego zachowania Des, ale taki urok bohaterki :)))

Plusy:

Tutaj mogłabym wymieniać godzinami

+ Napisane tak genialnym językiem, że czytając czułam się, jakbym czytała wydaną książkę, a nie publilację na wp (bez urazy wszystkim co publikują włącznie ze mną hahah)

+ CHASE, to bez wątpienia zaleta, uwielbiam go! Jego teksty mnie rozbrajają! Oczywiście #Chasiny ♡

+ Kreowanie bohaterów, świata, wątków, które się łączą. Widać, że nie masz z tym żadnej trudności, wychodzi Ci to bardzo naturalnie.

+ Ten wątek fantastyczny. No trochę trzeba było na niego poczekać, ale warto było!

+ Nie znalazłam ŻADNYCH, ALE TO ŻADNYCH BŁĘDÓW, nie wiem, jak Ty to dziewczyno robisz. Ja osobiście jestem zachwycona.

Nie chcę pisać żadnych fragmentów, żeby nikomu nie spojlerować, bo stwierdziłam, że sama bym nie chciała, żeby ktoś zdradził mi wątek przed przeczytaniem. Zamordowałabym po prostu!

Tak jak mówię, jest to najlepiej napisana książka na Wattpadzie, jaką miałam przyjemność przeczytać. Jeśli kiedykolwiek Twoja książka zostanie wydana, musisz do mnie napisać, bo chcę ją mieć na swojej półce!

Rada jest jedna:
* Pisz, bo nie mogę się oderwać od lektury, a już skończyłam czytać :(
(Exodus też na pewno będę czytać! Wszystko, co w świecie Buenaventury będzie fantastuczne, jestem przekonana!)

Wywiad:

1. Skad pomysł na tak niesamowite uniwersum? Czy jest ono w pełni wymyślone przez Ciebie?

Tak, jest w pełni wymyślone przeze mnie. Pomysły rodziły się stopniowo - najpierw chciałam po prostu połączyć świat rzeczywisty ze światem fantasy i skupiałam się na stworzeniach, które mogłyby się tam znaleźć, a później kombinowałam, co mogłoby warunkować te przemiany i to chyba zajęło mi najdłużej. Pomysł ten wpadł mi do głowy, kiedy na ostatnią chwilę uczyłam się do kolokwium z historii literatury. Oblałam pierwszy termin, ale nie żałuję. :D

Sprawę z Kolumbem wymyśliłam na lekcji historii USA. Czytając w domu o odkryciu Ameryki i jej początkach, zauważyłam kilka... hm "luk", "nieścisłości", które aż prosiły się o dopowiedzenie. Im bardziej zagłębiałam się w research, tym więcej sytuacji kleiło się do siebie. Dopisałam po prostu teorię do faktów.

2. Czy postać Chase'a ma odzwierciedlenie w rzeczywistości?
Niestety nie :<

3. Jak długo piszesz na Wattpadzie?
Konto założyłam pod koniec lipca 2015, a zaczęłam pisać gdzieś w sierpniu, więc rok.

4. Jaką masz grupę krwi? (Przepraszam, tak mnie zaciekawiło :D)
Najlepsze jest to, że nie mam pojęcia. ;D

5. Byłaś kiedyś na wymianie w Stanach albo mieszkałaś tam?
Tak, byłam na takiej wymianie, jak Destiny, ale chciałabym zaznaczyć, że to jedyna rzecz, która jest "na faktach" - jej miejsce zamieszkania, host rodzina, relacje ze znajomymi, wszystkoto czysta fikcja. Niemniej jednak na pewno takie doświadczenie bardzo ułatwia mi opisywanie realiów panujących w USA. :)

Bardzo serdecznie polecam wszystkim Buenaventurę, wszystkim fanom USA i fantaatyki, bo naprawdę warto!

Moja ocena: Wiem, że się tak nie da, ale 11/10 :D Zasługuje najeszcze więcej, ale żebynie było, że przesadzam ^^

Lavender ☆

PS. Czekam na kolejny rozdział!

 x RECENZJE! ☆ xOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz