Ad Calum:
Ik word wakker met iemand dat op mijn borst ligt. Ik schrik maar als ik zie dat het Olivia is begin ik te glimlachen. Ik hou echt al zo veel van het kleine meisje. Ze is nu al een van de belangrijkste personen in mijn leven.
"Papa?" hoor ik Liv zachtjes vragen. "Ja baby girl?" "honger." zegt ze zachtjes. "Kom dan gaan we eerst ons aankleren en dan gaan we eens een ontbijtje maken voor ons prinsesje." ik zie Olivia hevig knikken.
"Liv ik ga me eerst douchen goed?" vraag ik haar. Ze schud haar hoofd. "Mee." zegt ze dan. Ik knik en samen met Olivia ga ik eerst kleren voor haar zoeken en dan springen we de douche in.
Als we klaar zijn, doe ik een handdoek rond mijn middel en droog ik Olivia af en doe dan haar ondergoed en jurkje aan.
Liv rent naar mijn kamer dus besluit ik me snel aan te kleren. Als ik helemaal klaar ben ga ik naar Liv toe die ondertussen languit op mijn bed ligt. Ik kam haar haartjes en met Liv in mijn armen gaan we naar beneden.
Ik maak een boterham met choco voor Liv en boterham voor mij en dan eten we het samen aan tafel op.
Als we net klaar zijn hoor ik de deur opengaan. "Liv je gaat een van je ooms ontmoeten." meteen als ik het haar vertelde begon ze te glunderen.
"Calum wat heeft dat kind te betekenen?" hoor ik Luke kwaad vragen. Ik zie Olivia me bang aankijken. "Luke ze word bang van je als je zo doet." "Dat maakt me niets uit. Waarom heb je dit niet aan ons gevraagd? Wij wonen hier ook hoor!"
Ik hoor zachte snikjes en kijk meteen naar Olivia. Tranen lopen over haar wangen. Ik ga meteen naar haar toe en pak haar op. "Luke het is mijn beslissing. Olivia is een van de beste dingen die me tot nu toe zijn overkomen. Ik heb mijn hart gevolgd Luke." zeg ik terwijl ik over Olivia haar rugje wrijf.
Net als Luke iets wilt zeggen komen Ashton en Michael binnen. "Wie is dat?" vraagt Michael. "Dat is het kind dat Calum geadopteerd heeft zonder het te vragen. Dus nu zitten we hier met een kind." "Calum waarom heb je ons niets gezegd. We vertellen elkaar alles!" roept Michael ook kwaad.
"Misschien wou ik mijn hart eens voor 1 keer volgen. Jullie zijn altijd weg en als we iets samen doen zijn we nooit alleeb maar met z'n vieren. Ik voelde me eenzaam maar daar hebben jullie nooit over nagedacht." zeg ik kwaad en ren naar boven met Olivia in mijn armen.
"Liv we gaan je tante en Oma ontmoeten." ze schud wild haar hoofd. "Liv zij zijn veel liever. Dat beloof ik je." ik pak een rugzakje en steek daar al de nodige spullen en kledij in voor Olivia. "Cal blijf hier, de jongens draaien wel bij." hoor ik Ash zeggen en meteen klemt Olivia zich vast aan mij.
"Ash Olivia is bang van jullie. Ik hoopte dat jullie zouden snappen dat dit mijn eigen keuze was. Olivia is nu mijn dochter en ik zou haar nooit meer willen wegdoen ookal zou dat van jullie moeten." zeg ik zachtjes.
Ik neem de tas van Olivia vast, Liv legt haar hoofd op mijn schouder. "Bye Ash." zeg ik als ik voorbij Ashton kom.
Als ik beneden ben kijk ik Luke en Michael nog 1 keer kwaad aan en vertrek dan richting mijn ouders en zus.
Ik had nooit gedacht dat ze zo zouden reageren. Beste vrienden steunen elkaar in alles wat ze doen, deze vrienden blijkbaar niet.
Happy birthday Daddy Direction! I can't believe Liam is already 23 ❤
Speciaal vandaag een update voor Liam zijn verjaardag en thelittlebraviour1D
JE LEEST
(Never) Be alone
FanfictionHoe kan ik mijn leven het beste beschrijven in één woord? Eenzaam Mijn 3 vrienden hebben alle 3 een vriendin. En ik? Ik heb nog steeds de ware niet gevonden. Ik wil iemand hebben in mijn leven waar ik mijn tijd mee kan doorbrengen. Waar ik liefde a...