Hoofdstuk 12

315 14 2
                                    

Ad Sam:

Als ik het papier in mijn handen heb, kijk ik Calum nog een laatste keer aan en begin met een bang hart te lezen.

----------------------------------------------Beste Calum,
Ik weet dat ik je dag meteen slecht ga maken, ma ik wil dat je niet voor verrassingen komt te staan. Ik wil dat je het weet en ik wil ook dat je het weet dat ik er alles aan ga doen om dit te voorkomen.

Ik heb mijn jongere zus en oudere broer ingeschakeld, zij zijn namelijk beide politieagenten en gaan je helpen.

Eergisteren hebben we bezoek gekregen van de ouders van Olivia. Ze wilde Olivia niet en hebben haar afgestaan meteen na haar geboorte.

Ze zijn eergisteren komen zeggen dat ze Olivia terug willen.

Ze vroegen waar ze was, we hebben gezegd dat ze geadopteerd is maar we hebben jou niet vermeld. Ze zijn opzoek naar jullie. Zorg er alsjeblieft voor dat ze jullie niet vind.

Ze zijn geen goede ouders voor haar, drugs, mishandeling zijn twee zaken waar ze bij de politie bekend voor zijn.

Pas op Calum! Eens ze jullie gevonden heb zullen ze er alles aandoen om haar terug te krijgen en jullie wat aan te doen.

Mijn broer en zus komen morgen naar je toe, ze gaan je helpen, jullie beschermen maar de ouders tegenhouden om Olivia mee te nemen, dat mogen ze niet.

Ik hoop met al mijn hart dat Olivia bij jou mag blijven en dat de ouders jullie met rust laat.

Veel succes Calum! Het spijt me ook om jou dit mee te delen.
Kusjes voor Olivia

Lies

----------------------------------------------

Tranen zijn er in mijn ogen gevormd, Calum zijn schouders gaan op en neer. Ik omhels hem en hoor hem snikken in mijn hals. "Sam ik wil haar niet kwijt. Ze is mijn prinsesje." Hoor ik Calum zachtjes zeggen.

Ik vind het zo erg voor hem.

"Papa?" Horen we opeens Olivia vragen. Als ik opkijk zie ik Ashton staan met Olivia in zijn armen.

Olivia strekt haar armen uit en Calum neemt haar over. "Ni wene Love u." Zegt Olivia zachtjes tegen Calum.

Ad Calum:
Sam en Ashton gaan stilletjes weg wanneer ik ga liggen met Liv op mijn borst. "Liv ik zal altijd van je houden. Onthou dat alsjeblieft." "Liv ook houde altijd van papa." Zegt ze wanneer ze me een kusje geeft.

Ik wil deze meid echt niet kwijt, ze is in deze week al super veel voor mij beginnen te betekenen. Ze is mijn dochter, mijn prinsesje. Ik ga er alles aan doen om haar bij me te houden. Alles voor mijn kleine meid.

Ad Luke:

"Luke wat is er je doet zo raar?" Hoor ik Layla vragen als we in mijn slaapkamer zijn. "Lay ik wou het je liever op een andere manier vertellen ma"

Layla onderbreekt me "je wilt het uitmaken. Ik hou van je Luke vergeet dat nooit!"

Wat denkt Layla dat ik het met haar ga uitmaken? Nee dat ga ik nooit doen. "Hey Lay ik zou het nooit met je uitmaken. Dat mag je nooit vergeten. Nu Olivia hierbij ons is heb ik beseft dat ik niets liever wil dan samen met jou een kindje te krijgen. Een kindje van ons samen."

(Never) Be aloneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu