Ad Luke:
Ik ga Layla ten huwelijk vragen, ik weet het misschien ga ik allemaal wel veel te snel. Maar als ik zie naar Calum, hoe hij zo blij is met Liv om zich heen. Ik wil dit ook. Ik wil trouwen met Lay en daarna een kindje. Ik vind het tijd om een gezinnetje te stichten. Vroeger wilde ik het pas toen ik 25 was maar nu ik weet dat het plotseling ineens gedaan kan zijn, wil ik niet meer wachten. Geen uitstel meer voor mij.
Ad Calum:
Luke is al een hele dag super zenuwachtig. Straks gaan we kleren kopen, maar morgenvroeg is het de dag. Morgen gaat hij haar vragen. Ik ben zo blij voor hem.
Nu zijn we bezig met onze nieuwe singel op te nemen. Terwijl Liv wat zit te spelen met de stagair van onze baas, nemen wij de liedjes op.
De eerste keer toen Liv me hier hoorde zingen. Keek ze echt verrast op. "Papa? Hu?" Was haar eerste antwoord, toen ze me hoorde maar niet zag. Ik weet nog dat ik haar zag zoeken naar me, toen ik stopte met zingen was ze zo verdrietig omdat ze dacht dat ik weg was. Vanaf dat moment hebben we besloten dat ze me altijd kan zien en ik haar.
Na een tijdje hebben we eindelijk pauze, als ik de deur uitstap komt Liv meteen naar me toe gerend als ik mijn armen opendoe, springt ze erin.
"Cal?" Hoor ik Ash vragen als ik in de zetel zit met Liv in mijn armen. Ik kijk op naar hem. "Ik weet dat we vanavond iets gingen doen maar zou ik toch eventjes weg kunnen?" Ik kijk hem aan er moet echt iets zijn, hij is degene die samen met mij deze avond hebben ingevoerd. Mikey en Luke hadden dus ook al afgezegd en nu Ash ook. "Sorry er is iets met Sam." Hoor ik hem met moeite in zijn stem zeggen.
"Ik snap er Ash, als je er wilt over praten ik ben er voor je hè. Sam is een deel van de familie. Zij is er ook als er iets met ons is, dus als ik kan helpen doe ik het graag."
"Dankje Cal, ik ga straks effentjes naar haar als ik het van haar mag vertellen doe ik het."
Liv die alles heeft mee gevolgd gaat naar Ash toe en geeft hem een uitgebreide knuffel. Ook ik ga naar hem en geef hem een knuffel.
Als Mikey en Luke terug zijn gaan we terug naar binnen om het laatste voor vandaag op te nemen, nog een halfuurtje en dan gaan we naar huis.
Als we thuis zijn rent Liv naar boven en na een tijdje komt ze terug naar beneden in haar 5sos onesie. Op de achterkant staat Olivia Hood.
'Papa onze avond?" Vraagt Liv aan mij. "Ja Liv helemaal waar dit is onze avond." We kiezen een leuke film uit, nemen een pakje chips uit te kast en we nestelen ons beiden in de zetel.
Ik rek me uit ,ik ben inslaap gevallen. Als ik naast me zie, zie ik Liv nergens meer.
"LIV? LIV?" Geen reactie. "OLIVIA! OLIVIA?" Roep ik maar nog steeds geen reactie.
JE LEEST
(Never) Be alone
FanficHoe kan ik mijn leven het beste beschrijven in één woord? Eenzaam Mijn 3 vrienden hebben alle 3 een vriendin. En ik? Ik heb nog steeds de ware niet gevonden. Ik wil iemand hebben in mijn leven waar ik mijn tijd mee kan doorbrengen. Waar ik liefde a...