Ad Calum:
Vandaag hebben we alles tot in de details besproken wat het beste is voor Olivia. We aan er alles aandoen om haar hier te houden.
Maar nu deze dagen nog niet erger konden kregen we vandaag het verschrikkelijke nieuws te horen dat Johannah deze morgens is overleden. Het is zo erg om dit te horen. Ze was een geweldige persoon, ze ving ons altijd zo goed op en was een tweede moeder voor iedereen. Vanaf Vannacht zal de wereld een heldere ster aan de hemel hebben. Een ster die nog mooier is dan alle andere sterren.
"Papa wa is er?" Hoor ik Liv vragen. "Liv we gaan vandaag naar Engeland." Liv kijkt me met een raar gezicht aan.
Ik bestel snel tickets voor 10 personen. We gaan naar Louis en de andere we gaan hun steunen, in deze moeilijke tijden. Ook heb ik tickets besteld voor de politie, zo kunnen ze Liv daar ook beschermen.
Het is binnen 3 weken kerst ik wil niet dat er nog zoiets verschrikkelijk gebeurt. "Ash, Michael, Luke?" Roep ik naar boven. Meteen komen ze naar beneden gerend.
"Heb vliegtuigtickets gekocht, we moeten Louis gaan steunen." Ze knikken.
We gaan allemaal onze koffers pakken, we hebben zonet naar de politie gebeld en ze gingen mee. Ik hoop dat we snel aankomen daar zodat we hun sneller kunnen helpen. Misschien kan Liv spelen met Ernest en Doris, die weten namelijk niet wat er gebeurt.
Na een uurtje zijn we helemaal klaar en vertrekken we met twee auto's naar de luchthaven.
Liv is op mijn arm inslaap gevallen. Ik heb samen met haar filmpjes van One Direction gezien zo kent ze hun al een beetje. "Louis en Niall" zegt er een hele tijd, meteen haar favorieten. Hoe gek ze altijd op het podium doen.
Ik heb haar ook over Doris en Ernest verteld en ze kan niet wachten om met hun te spelen.
2016 een jaar dat veel goede momenten had maar ook super veel slechte. Ik hoop dat binnenkort in 2017 het beter zal zijn.
"Papa ik ben bang." Zegt ze zachtjes wanneer we opstijgen. "Stt ik ben hier, er gebeurt niets. Doe je oogjes maar dicht en denk maar aan straks. Je zal heel wat nieuwe mensen ontmoeten." Zeg ik haar zachtjes. "Nila ook blijven?" Vraagt ze en ik knik.
Ik begin zachtjes voor haar te zingen. "Little things" haar nieuwe favoriete liedje. Haar handjes klemt ze aan mijn t-shirt vast terwijl haar oogjes langzaam dicht gaan.
Ik ben echt super blij dat ik deze kleine meid heb.
In deze tijden denk ik terug aan mijn mama, ik ben echt ontzettend blij dat ik haar nog heb.
Ik weet hoe moeilijk het is om iemand te verliezen waarvan je zielsveel houd, maar een moeder verliezen denk ik dat nog meer zeer doet. Ik wil er zijn voor hem en voor de rest.
Ik kijk naar my Little girl zou zij nog terug denken aan haar ouders? Of is ze blij met ons?
Deze middag toen ik het nieuws vernam, dacht ik eerst dat het een grap was. Maar toen er meer mensen en kranten het nieuws vertelde drong het tot me door. Louis, Felicite. lottie, Doris, Ernest Daisy en Phoebe hebben geen mama meer. Ook wij hebben een tweede mama verloren! Ik hoop dat ze een goede tijd heeft waar ze nu ook is. Dit hoofdstuk is dan ook speciaal voor Jay! ❤️
JE LEEST
(Never) Be alone
FanfictionHoe kan ik mijn leven het beste beschrijven in één woord? Eenzaam Mijn 3 vrienden hebben alle 3 een vriendin. En ik? Ik heb nog steeds de ware niet gevonden. Ik wil iemand hebben in mijn leven waar ik mijn tijd mee kan doorbrengen. Waar ik liefde a...