~3

2.3K 73 0
                                    

Pov~Lisa 🌸
Ik geef haar een knuffel en dan loopt ze mijn kamer uit.

-een maand later-

Ik word wakker door de wekker en ga naar beneden. Ik pak wat te eten en loop weer naar boven. Sinds Cameron en Sierra zijn vertrokken vorige maand is het echt stil in huis. Sierra was maar een week mee naar Europa en toen is ze een paar dagen thuis geweest. Maar om een of andere reden is ze weer weg gegaan en nu woont ze bij mijn oom en tante in Parijs. Het is vakantie dus ik hoef me gelukkig niet klaar te maken voor school. Ik kleed me om en ga naar buiten. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik buiten ga doen dus ik loop maar naar het parkje tegenover mijn huis.
Als ik na een half uurtje thuis kom zitten mijn ouders aan de keuken tafel. 'Hey mam,pap is er iets?' Vraag ik ' eigenlijk ja en ik denk dat je het heel leuk gaat vinden.' Zegt mijn moeder blij. ' we hebben gemerkt dat sinds Cameron weg is je steeds stiller wordt.' Zegt mijn vader 'We hebben het overlegd met Cameron en hij vind het super leuk.' 'Wat vind hij super leuk?!' Vraag ik 'Je gaat mee met Magcontour door Europa!' Zegt mijn moeder 'OMG JAA dit is echt super!!' Zeg ik en knuffel mijn vader en moeder. 'Pak maar alvast je spullen want je gaat morgen middag al weg!' Ik loop naar boven en pak mijn spullen ik weet niet echt wat het weer is in Europa dus ik neem gewoon van alles mee.
Ik ben echt zo blij nu.

-de volgende dag-
Vandaag is het zo ver vandaag ga ik naar Europa. Ik ga pas in de middag weg dus ik ga even op min telefoon. Ik maak een snapchat.

Gister heb ik al afscheid genomen van mijn vriendinnen. Ze vonden het heel jammer maar ze gaan zelf ook op vakantie dus dan zie ik ze week na de vakantie.

Aangekomen bij het vliegveld loop ik even naar de Starbucks en bestel iets. Daarna loop ik naar mijn gate doordat ik laat ben,zoals gewoonlijk. Kan ik meteen het vliegtuig in. Ik ga zitten op mijn stoel en doe mijn oortjes in. Ik heb gister niet zo goed geslapen dus ik viel gelijk in slaap in het vliegtuig.
Opeens schrik ik wakker en voel dat het vliegtuig aan het landen is. Ik heb met Cameron afgesproken bij het parkeer terrein dus ik loop daar naartoe.
Ik sta er al een kwartier te wachten als ik Cameron zie aankomen rijden. Hij stapt uit zijn auto en loopt naar mij toe. Ik knuffel hem en stap dan in zijn auto. Het is hier al avond.
Onderweg praten we over hoe hij het heeft gehad en over school enzo. Als we aangekomen zijn in een heel mooi hotel lopen we naar de lift. 'We hebben kamers op de hoogste verdieping dus we hebben een mooi uitzicht.' Zegt Cameron 'dit hotel is echt super mooi' zeg ik en we stappen uit de lift. Ik loop achter Cameron aan door de gangen en hoor geschreeuw uit de andere kamers komen. 'Dat zullen de andere jongens wel zijn' zegt Cam. We lopen zijn kamer in en ik leg mijn koffers neer en kijk om me heen.

(A/N)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden💙 ik vond het zelf best slecht maar ja😂😂💙

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu