~10

1.6K 62 2
                                    

Ik hoor de deur opengaan en ik zie dat het Jacob is. Hij schenkt mij een glimlach en dan loopt hij naar het bed dat nog over is.

Pov~Lisa🌸

Hunter en ik lopen de lift in om naar de eetzaal te gaan. 'Wanneer moeten jullie eigenlijk optreden?' Vraag ik 'morgen om 3 uur en vrijdag om 3uur' zegt hij ik knik. We lopen naar de grote eetzaal. Er zitten heel veel mensen niet alleen van Magcontour maar ook andere mensen. Ik hoor geschreeuw van een hoek achterin de kamer komen dus ik loop er maar naar toe. Daar zie ik een lange tafel waar al een paar jongens zitten. Ik ga naast Cameron zitten en begin met eten. Als Blake aan komt lopen wilt hij naast mij gaan zitten maar Cam kijkt hem heel boos aan. Echt als blikken konden doden dan was Blake dood geweest.
Blake loopt maar naar een andere stoel. Eigenlijk vind ik het wel zielig voor Blake
het was een keer en hij kan er ook niet zo veel aan doen..

~•
Volgende dag

Biep,Biep
Ik word wakker van de wekker. Ik kijk hoe laat het is 6.00 'uhhg het is nog zo vroeg' mompel ik.
Ik hoor Hunter en Jacob lachen. 'Waarom moeten we zo vroeg opstaan' vraag ik 'we moeten de stad gaan verkennen ofzo' zegt Jacob 'laten we er dan maar het beste van maken' zeg ik en ik kleed me om en loop naar beneden. Voor het eerst ben ik als eerste beneden normaal ben ik een van de laatste.
Ik ga zitten op een bank ik de lobby en kijk een beetje op mijn telefoon en zie een tweet van Julia

@ JuliaBerg : nog 3 weekjes en dan zien we elkaar weer😻❣ @ LisaDallas

Ohja, na de zomervakantie moet ik weer terug naar school. Ik heb er wel zin in om Julia weer te zien maar ik ga de jongens ook zo erg missen.
Ik bedenk me ineens dat het wel heel lang duurt dus ik besluit ff Hunter te appen.
Me: waar zijn jullie? Ik zit echt super loner in de lobby😩❤️

Hunter💙: uhh ja er was ff iets aan de hand maar we komen er aan X

Oke vaag maar goed ze komen er aan dus dat is mooi. Ik zie de lift opengaan en daar staan ze dan alle jongens met ze allen in een lift gepropt ik kan het niet laten om even te lachen.
Als we naar het busje lopen zie ik dat er eindelijk genoeg plaats is voor iedereen dus ik ga gwn random ergens zitten en Blake gaat rechts van me zitten en Aaron links. Met het busje rijden we door Londen. Het is hier zo mooi. Ik zou hier echt willen wonen.
Ik voel dat het busje stopt met rijden en we staan voor een Starbucks. Ik kan glimlach even ik houd echt van de Starbucks. Als we naar binnen lopen gaan we om de beurt bestellen. 'Lisa' hoor ik de man achter de balie roepen. Ik loop er naar toe en ik pak m'n drinken de jongen van rond de 17 die achter de balie staat knipoogt naar me en ik zie dat hij zijn nummer op m'n beker heeft geschreven.
We zitten nu met z'n allen aan een tafel in de Starbucks en iedereen zit op z'n telefoon dus dan doe ik dat ook maar. Ik tweet even wat:
@ LisaDallas: Thinking about moving to Londen 🤔🇬🇧

Gelijk zie ik dat Cam dit tweet

@ CameronDallas : I'll come with you

Ik lach en kijk nog een beetje op insta en dan gaan we al weer terug naar het busje. Ik zit nu naast Aaron en Cameron maar ze zijn in gesprek dus ik ga maar weer een beetje op m'n telefoon en besluit Julia eens te appen:

Me: heyy Juul hoe gaat het met je? En hoe is het thuis?💓💓

Juliaaaa😻💙: wel goed met jou?❣

Me: heel goed maar ik mis jou😩 en waarom wel goed?😳💔

Juliaaa😻💙: over twee weken is het twee jaar geleden dat Noah is overleden😪💔

Me: OMG ik heb er helemaal niet aan gedacht😭 maar ik wil wel thuis zijn die dag😩❤️

Juliaaa😻💙: ik hoop dat het je lukt💙❣

Me: love youu😘💙💙

Juliaaa😻💙: love you more😻😻❤️

Ik kijk op en zie dat iedereen naar me kijkt. 'Wat is er ?' Vraag ik. 'Je was helemaal in jezelf ofzo eerst riep je heel hard OMG en toen begon je heel raar te mompelen' zegt Aaron. 'Oh, sorry denk ik' zeg ik en iedereen begint te lachen en ze draaien zich weer om. 'Wat was er?' Vraagt Cameron. Ik laat hem de appjes lezen en hij knikt. 'Op welke dag was het ook al weer?' '22 september' zeg ik (a/n ik weet dat de zomervakantie dan al voorbij is maar boeien😂) 'ik zorg er wel voor dat je dan thuis bent' zegt hij en hij geeft me een knuffel.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden❤️

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu