~15

1.2K 47 9
                                    

Pov~Lisa🌸

'Ik heb een idee' zegt Luke 'wat als we gewoon langs haar huis gaan.. 'Ja wouw waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht zeg ik en we lopen met z'n allen naar de fietsenstalling.
We pakken onze fietsen en gaan naar Julia's  huis.. Als we haar straat in komen wil ik eigenlijk niet meer wat als er iets ergs met haar is gebeurd?.. Niet aan denken Lisa ze is vast boos op je en probeert je gewoon te negeren.. Als we voor haar huis staan zucht ik even. De drie jongens kijken mij aan. 'Ja sorry maar ik denk niet dat haar ouders of wie dan ook de waarheid gaan vertellen als wij er staan' zegt Nick ik knik en loop rustig naar de deur.
*klop,klop*
Ik wacht voor de deur maar er doet niemand open. Ik wacht nog een paar secondes en draai me dan om.. Ze is vast verhuisd zonder het te zeggen denk ik en ik voel een traan over mijn wang glijden als ik bijna bij de jongens ben hoor ik ineens
'Lisa?' Het is de moeder van Julia. Ik draai me om en loop naar haar toe. Ze ziet er niet echt goed uit.. Ik bedoel ze lijkt echt heel verdrietig.. 'Wat is er?' Vraagt ze aan me 'ik dacht dat jullie waren verhuisd..' Zeg ik 'nee ik bedoel waarom kwam je naar ons huis?' Vraagt ze ik kijk haar aan en vraag 'Waar is Julia?' 'Kom maar even naar binnen.. Zijn dat ook vrienden van Julia ?' Vraagt ze en wijst naar de 3 jongens in knik en sein dat ze moeten komen. Ze komen alle 3 aangestrompeld en we lopen naar binnen we gaan op de bank zitten en de moeder van Julia komt aangelopen.
Ze huilt....
'Nou eigenlijk wou ik jullie dit niet vertellen maar het moet toch..' Ik kijk geschrokken naar de moeder van Julia die ondertussen al heel hard staat te huilen 'we reden terug van Italië en een auto kwam van af de andere kant en toen botste we en Julia heeft het niet gered...' Even lijkt alles stil te staan.. Het leek alsof alles opnieuw begon.. Vanaf het moment dat ik Noah zag sterven.. ik kijk naar de jongens en iedereen kijkt mij aan ik ren het huis uit en begin te huilen ik ren zo snel als ik kan naar mijn huis ik hoor dat er mensen achter me aan rennen maar ik hoef niet eens te weten wie het zijn.. Als ik thuis aankom gooi ik de deur dicht en ik loop naar m'n kamer. In de gang kom ik Cameron tegen hij kijkt me aan en trekt me in een knuffel. 'Julia..is..is' 'shhh het is goed' zegt Cameron en hij probeert m'n tranen weg te vegen maar ik blijf huilen.
'Kom dan gaan we beneden even wat drinken' zegt hij ik knik en loop achter hem aan.. Als ik aan het drinken ben bedenk ik me ineens wat een rot persoon ik ben.. Julia is overleden tijdens een auto-ongeluk en ik heb niet eens een moment aan haar gedacht.. Ik loop naar boven en doe mijn kamer deur op slot. Ik loop door naar de badkamer die alleen van mij is en ik zoek wat in de laatjes
En dan zie ik hem.. Het mesje die ik al weer 1 jaar niet meer heb gebruikt. Ik zet hem op m'n arm en trek een streep dan doe ik het nog een paar keer. Uiteindelijk stop ik en ik spoel het bloed van m'n armen af. Daarna kleed ik me om en ik ga slapen..

-~~~~~
Als ik de volgende dag wakker word trek ik een simpele zwarte broek aan met een wit shirtje. Ik kijk naar m'n polsen. Oh ja daarom was ik gestopt je moet het altijd verbergen.
Nou ja I don't care ik doe de deur open en loop naar beneden. Daar zit Cameron te eten als ik kom staat hij op. Ik ga aan de tafel zitten en ik staar voor me uit. Na een tijdje komt Cameron weer naast me zitten en hij geeft me een glas water. 'Wie heeft het aan je verteld?' Vraagt Cameron 'Julia's moeder' zeg ik en ik staar nog steeds voor me uit 'ik wil een tattoo' zeg ik en ik hoor Cameron lachen. 'Ben je daar niet een beetje jong voor' vraagt hij. 'Nee Julia en ik hadden afgesproken dat als een van ons zou omkomen we een infinity teken zouden laten tatoeëren. Ik wist niet dat ik het zo snel al zou moeten doen maar toch ga ik het doen' zeg ik en ik zie dat Cameron knikt ik sta weer op en loop naar boven. 'Moet je niet eten?!' Vraagt Cameron 'neh geen zin in' zeg ik en sla mijn kamer deur dicht.

Arme Lisa
Oke jongens het is super lang geleden dat ik dit heb geschreven ik heb heel wat delen vooruit geschreven maar ik vind het zelf echt heel slecht. En ik weet ook niet of ik na het uploaden van deze delen weer door ga met schrijven maar ik denk het wel.. maar er komen eerst nog een paar baggere delen aan😳

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu