Het is vandaag 13 mei en we krijgen vandaag een mailtje of we naar de uitwisseling mogen. In de afgelopen maanden is er niet veel gebeurd maar ik zal jullie een update geven: Er is een super knappe jongen naast ons komen wonen en we hebben fix, Thomas is van school en ik probeer weer wat minder met Luke enzo om te gaan want elke keer als ik bij hun in de buurt ben ga ik dingen doen waar ik later spijt van krijg. Maar ik ben op dit moment dus een beetje vriendeloos.
Volgende maand gaat Cam weer op tour maar ik heb al tegen hem gezegd dat ik deze keer echt niet mee wil, het was me vorige keer een beetje te veel drama.
-
Als ik na school thuis kom ga ik op de bank zitten en kijk ik op m'n telefoon hoe laat het is. 16.00. om 5 uur krijgen we het mailtje binnen. In de tussen tijd ga ik even een aflevering van m'n serie kijken. Als ik de bel hoor gaan negeer ik het eerst eigenlijk want normaal doet Cam open maar die is er niet dus ik sta op en loop naar de deur toe. Als ik open doe zie ik Rick staan, m'n nieuwe buurjongen. 'Hey ik vroeg me af of je zin had om te komen zwemmen?' Vraagt hij 'Ja tuurlijk maar dan moet ik wel eerst ff m'n bikini aantrekken ik kom zo naar je huis toe.' 'Oke is goed' zegt hij.
Ik loop naar boven en trek m'n bikini aan, vervolgens loop ik naar beneden doe m'n slippers aan en loop naar z'n huis toe. Als ik bij het zwembad aankom zie ik dat er nog 2 jongens en 1 meisje zijn... Oke dit had hij er ook even bij kunnen zeggen maar goed. Ik loop naar ze toe en stel mezelf voor. Ik heb deze mensen nog nooit gezien dus ze zullen wel op een andere school zitten ofzo. 'Waar is Rick?' Vraag ik aan ze. 'Binnen' zegt het meisje. Ik glimlach naar haar en loop het huis binnen.Ik zie Rick in de keuken staan. 'Hey' zegt ik. Hij kijkt om en zegt 'Hey Lisa' 'ik wist niet dat er meer mensen zouden komen' zeg ik. 'Oh ja sorry vind je het erg?' hij 'nee joh is juist gezellig' zeg ik en loop weer met hem mee naar buiten. We gaan op de bank op het terras zitten en de andere komen er ook bij zitten. Ik zit tussen Rick en een andere jongen in.
Je kan al gelijk merken dat het meisje, Sarah en een zo'n jongen iets hebben. Ze zitten de hele tijd aan elkaar.Ik merk dat de jongen die naast me zit me de hele tijd zit aan te staren dus ik begin maar tegen Rick te praten. 'Wist je nog die uitwisseling waar ik misschien aan mee zou doen? Vandaag krijg ik te weten of ik mee mag.' Zeg ik. Het boeit hem waarschijnlijk niets maar ik moet iets hebben om over te praten.'Oh super leuk! Ik had ook wel mee willen gaan maar ja ben een beetje te laat.' Ik lach. Vervolgens is er echt zo'n stilte want de andere zeggen ook niets. 'Nou ik ga zwemmen wie gaat er mee?' Zeg ik en ik loop al naar het zwembad. Sarah en haar vriendje gaan ook het zwembad in maar Rick blijft zitten met die andere gast.
Na een tijdje merk ik dat ze het over mij hebben want ze kijken de hele tijd mij kant op. Ik negeer het gewoon en ga uit het zwembad, wikkel m'n handdoek om me heen en loop richting Rick. 'Het was echt super leuk maar ik moet nu echt weer gaan, Cam weet ook niet waar ik ben' zeg ik 'oh ik loop wel even met je mee' zegt hij en slaat zijn arm om me heen en loopt mee naar de voordeur. 'Kom je wel nog een keertje zwemmen? En dan gewoon met z'n tweeën?' 'Dat lijkt me heel leuk' zeg ik en hij glimlacht naar me. Hij geeft me een knuffel en ik loop weer naar huis. Dat was echt een leuke maar echt een awkward middag..
Ik hoop dat jullie het leuk vonden❤️
JE LEEST
His little sis ft. Magcontour
Fiksi PenggemarDit is mijn eerste boek, twee jaar geleden begonnen even een tijdje gestopt dus begin is echt heel slecht maar i promise het wordt beter! Begonnen op 18-10-16