~24

195 5 0
                                    

Ik heet...

Shawn.

Maar voor jou meneer Mendes. Ik knik en loop naar mijn huis, 'tot morgen' hoor ik hem nog schreeuwen en hij rijdt weg. Als ik eenmaal binnen ben zie ik dat Cameron er niet is. Ik besluit de school maar te bellen 'Hoi met Lisa Dallas , ik zou graag willen overstappen naar de Aardrijkskunde lessen van meneer Mendes. Ik heb nu les van meneer Kolk.' Ik hoor de vrouw aan de telefoon typen op haar computer 'Dit heeft meneer Mendes vanochtend al aangeven dus vanaf morgen volg je zijn lessen' zegt ze een beetje chagrijnig 'oke bedankt' zeg ik en hang op. Vanochtend aangeven? Vanochtend kende ik hem niet eens, volgens mij heb ik hem niet een mijn naam gegeven en al helemaal niet mijn achternaam. Waar is hij mee bezig..?

Ik besluit het maar te laten en het morgen maar aan hem te vragen. Rond 8 uur komt Cameron thuis. 'Hey lies, waarom moest ik je van school ophalen? Je zou toch met Rick mee gaan?' Vraagt hij bezorgd 'Ja maar die wou ineens naar Luke toe. Dus ik ben maar naar huis gelopen' hij kijkt me boos aan 'Op zijn eerste dag al? Wat een sukkeltje.' Ik lach 'Waar was je vandaag eigenlijk?' 'We hadden een reünie van de oude Magcon, Het was echt leuk om iedereen weer te zien. Morgen komen er een paar jongens bij ons thuis.' Normaal vind ik het wel gezellig als Cameron vrienden mee naar huis neemt maar ik weet nu al dat dit chaos wordt 'Oke dan ga ik wel naar Luke ofzo' zeg ik en ik hoop dat hij het gewoon laat. De laatste tijd ben ik niet meer met Luke omgegaan maar ik vind hem nog steeds gewoon een aardige jongen dus ik vindt het geen probleem om daar te zijn. 'Ik dacht het niet. Je gaat er maar gewoon bij zitten ofzo, je gaat echt niet naar Luke toe!'

Ik knik en loop naar boven

Kort deel maar ergens vandaag of morgen komt er nog een.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 02, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu