Pov~Lisa🌺
'Ik ga nog even naar de andere jongens wat video's opnemen ga je mee?' Vraagt hij ' nee ik blijf hier ik ben best moe' zeg ikIk loop de kamer in en ga een beetje op mijn telefoon ik zie dat Hunter me volgt op insta en op twitter. Ik scrol een beetje door zijn foto's heen en dan besluit ik dat ik me maar ga klaar maken voor bed.
Ik kleed me om en loop naar de badkamer om nog even mijn tanden te poetsen als ik daar mee klaar ben loop ik naar het bed. In deze kamer is maar een bed maar het is wel een tweepersoons bed dus Cam en ik passen er samen in. Ik probeer te slapen maar het lukt niet ik hoor de hele tijd geschreeuw uit de andere kamers komen en er vallen allemaal dingen om. Normaal had ik gevraagd of ze stil wouden zijn maar ik ken ze helemaal niet....
Dit word nog een lange nacht. Als het eindelijk rond 2 uur stil wordt kom Cameron de kamer binnen ik probeer gewoon te gaan slapen maar dan voel ik dat Cam op het bed komt liggen.Ik ruik alcohol. Blijkbaar hebben ze gedronken. En Cam is echt zichzelf niet als hij dronken is. Hij pak me vast maar ik draai me om en zucht. 'Doe nou niet zo kinderachtig lies ik wil gewoon knuffelen met je' zegt hij 'Dat moet dan maar een andere keer' zeg ik en sta op. Cameron staat ook op en hij kijkt heel boos. Ik doe het licht aan en zie dat hij de kamertelefoon pakt. En voor ik het door heb gooit hij hem tegen de muur naast mijn hoofd aan. Ik sta stil ik ben zo bang dat ik niet meer kan bewegen Cam heeft dit nog nooit gedaan. 'Ga weg!' Zegt Cam 'Waar heen dit is ook mijn kamer' zeg ik. Ik zie dat hij heel boos is 'Ga weg nu' schreeuwt hij. Ik loop zo snel ik kan de deur uit. Gelukkig was het koud dus ik heb een joggingbroek en een trui aan. Anders zou ik hier in mijn pyjama staan.
Ik voel dat ik moet huilen maar ik houd me sterk. 'Niet huilen je bent niet zwak' zeg ik tegen mezelf. Ik heb nu eigenlijk geen idee waar ik heen moet dus ik ga maar voor de deur zitten. Na heel lang val ik in slaap.
-volgende dag-
Pov~Jacob💓
Ik word wakker en kijk op mijn telefoon hoe laat het is. Pas tien uur. Ik ben echt moe gister hebben we nog tot 2 uur gefeest en toen hoorde ik tot 3 uur Cameron schreeuwen en met dingen gooien. Ik besluit maar een rondje te gaan wandelen door het hotel ofzo. Als ik langs de kamer van Cameron loop zie ik Lisa liggen. Dat zal wel iets te maken hebben met gister avond. Ik loop naar haar toe en probeer haar wakker te maken. Na een tijdje wordt ze wakker.
'Wie ben jij?!' Vraagt ze geschrokken. 'Jacob, ik weet niet waarom je hier ligt maar als je wilt kan je wel even mee naar mijn kamer'
JE LEEST
His little sis ft. Magcontour
FanfictionDit is mijn eerste boek, twee jaar geleden begonnen even een tijdje gestopt dus begin is echt heel slecht maar i promise het wordt beter! Begonnen op 18-10-16