Pov~Lisa🇬🇧
Nadat ik met Cameron heb gepraat gaan we onze spullen weer inpakken want we gaan over een paar uur al naar Engeland en ik heb er echt heel veel zin in! Ik wou altijd al naar Engeland.
'Lisa kom op we moeten nu echt gaan de anderen wachten op ons' zegt Cam 'Ja ik kom' zeg ik en ren snel naar de lift
Eenmaal bij de auto zie ik dat er geen plek meer is voor twee mensen. Ik zie dat Blake het opmerkt en hij zegt 'Kom maar bij mij op schoot' ik knik en ga bij hem op schoot zitten.
Oke dit is dus echt heel schamend maar oke. Ik begin maar een gesprek met Brandon. We hebben het over wat hij later wilt worden en hij maakt een grapje ik moest lachen. Maar dan ineens voel ik dat Blake een boner heeft.
Oke Wtf moet ik het gwn negeren?
Ik negeer het gewoon en ga door met mijn gesprek met Brandon. Na een half uurtje zijn we aangekomen op het vliegveld en ik hoor heel veel meiden gillen. 'Loop maar achter mij aan' zegt Brandon en ik doe wat hij zegt. Zodra de eerste uit de auto zijn word het gegil alleen maar erger ik loop snel achter Brandon aan en we lopen naar binnen.
Eenmaal binnen is het best rustig. We lopen gelijk door naar onze Gate en we kunnen eigenlijk gelijk het vliegtuig in. We hebben geen vaste plaatsen ofzo dus ik ga maar naast Brandon en Hunter zitten.
We praten een beetje en het is echt heel gezellig.We lopen het vliegtuig uit en ik kijk om me heen. Alles is hier zo groot.. 'We moeten hier waarschijnlijk nog een paar uur blijven tot de fans weg zijn' zegt Aaron iedereen mompelt wat en dan gaan we zitten op de groot banken die in de kamer staan. Gelukkig is er WiFi.
Ik ga een beetje kijken op social media ik begin met twitter en ik zie dat ik er heel veel volgers bij heb. Dan zie ik een tweet van Brandon
@ BrandonRowland : @ BlakeGray you know that I saw it...👀Ik denk dat ik wel weet waar het over gaat maar ik negeer het gewoon en kijk nog een beetje door de tweets van mijn vriendinnen. Ik mis ze wel heel erg. Maar met al deze gekken om me heen heb ik niet zo veel tijd om er over na te denken.
Ik tweet nog even wat
@ LisaDallas : I miss youu😪❣ @ JuliaBergIk kijk ook nog even op insta en zie dat er heel veel is gereageerd is op m'n foto met Lauren (foto in H6)
Er zijn veel reacties zoals
'What happened😳😩'
'Who is she'
'Is she dead?'
Ik laat het maar voor wat het is en kijk nog een beetje op snap en dan mogen we al weer naar het busje. Weer moet ik bij iemand op schoot maar deze keer ben ik bij Cam gaan zitten. 'Hoelang moeten we rijden?' Vraagt Aaron aan de chauffeur 'ongeveer 3 uur' antwoord hij terug. Jemig 3 uur dat is lang. Ik begin maar een beetje met Cameron te praten en merk dat ik best wel moe ben...Pov~Cameron😻
Ik ben een beetje aan het praten met Lisa en dan midden ik haar zin valt ze ineens in slaap. Ik lach even en dan praat ik wat met Brandon 'toen we naar het vliegtuig reden vanochtend waar zat jij toen?' Vraagt hij 'Achterin hoezo?' 'Oh in zat in het midden naast Lisa en ze zat op schoot bij Blake.' Zegt hij 'Ja I know wat is daar mee?' Antwoord ik 'Ze moest lachen omdat ik blijkbaar iets grappigs zei en toen kreeg hij ineens een boner' fluisterd hij 'wtf' zeg ik. Ik moet er niet aan denken Blake en Lisa nee dat gaat echt nooit gebeuren. Ik kijk naar Blake en zie dat hij mijn kant op kijkt maar als hij mij ziet kijkt hij snel weg..
Pov~Lisa🍁
Lisaa,lisaaaa
'Hmm' reageer ik. 'We zijn bij het hotel kom we gaan naar binnen' zegt Cameron
Ik knik en stap uit het busje voor mij zie ik een heel mooi en groot hotel. 'Wow' 'Mooi he' zegt Cam ik knik weer en volg de anderen naar binnen.
We staan nu in een lobby en een of andere gast is aan het vertellen bij wie we op de kamer zitten. Het is net een soort kamp ofzo we mogen niets zelf kiezen. Als ik maar niet bij Blake zit vind ik het helemaal prima. 'Lisa,Hunter en Jacob' ik kijk naar Cameron en hij geeft mij een geruststellende blik. Eigenlijk ben ik best blij Jacob en Hunter zijn echt super aardig. Ik loop met Hunter naar de lift. 'En hoe vind je het met Magcontour ?' Vraagt hij 'Super leuk tot nu toe' zeg ik blij.
Pling
We stappen uit de lift en lopen naar de kamer daar aangekomen ga ik maar weer een beetje op mijn telefoon aangezien Hunter ging douchen. Ik app Cam ff.
Me: ik heb kamer 538🙋🏼❣
Cameron: 536💙'Lisa?' Hoor ik Hunter zeggen.
'Jaaa' zeg ik
'Kun je me een shirt geven?'
'Ik kom er aan' zeg ik en pak een shirt van hem en loop naar de badkamer. Als hij de deur opent staat hij alleen in zijn boxer. Ik wist eigenlijk nooit dat hij zo'n gespierde buik had.. 'Dankje' zegt Hunter 'no problem' Zeg ik en loop weer terug naar mijn bed. Ik hoor de deur opengaan en ik zie dat hij Jacob is. Hij schenkt mij een glimlach en dan loopt hij naar het bed dat nog over is.946 woorden😪❤️
Blake dat was niet zo heel slim..😂
Ik hoop dat jullie het leuk vonden 💙💙
JE LEEST
His little sis ft. Magcontour
FanfictionDit is mijn eerste boek, twee jaar geleden begonnen even een tijdje gestopt dus begin is echt heel slecht maar i promise het wordt beter! Begonnen op 18-10-16