~17

1.2K 40 3
                                    

Ik hoor getoeter. Dat betekend dat Nick er is ik loop het huis uit naar z'n auto. Als ik instap zie ik dat er een meisje op de stoel naast hem zit. Hij heeft zijn hand op haar boven been. Hij rijd weg. 'Ook hallo' mompel ik. Hij lacht. En zegt 'Lies stel je ff niet zo aan' 'Jezus ik zeg toch alleen maar wat.' Zeg ik en ik kijk weer uit het raam. 'Wie is dat?' Vraagt het meisje naast hem 'Lisa' zegt hij geïrriteerd 'oh' zegt ze. We zijn aangekomen in de club en ik loop snel naar binnen. En laat Nick en z'n Chick achter. Als ik binnen ben zie ik gelukkig Thomas. Ik loop naar hem toe. Ik ruik de alcohol als hij me ziet trekt hij me in een knuffel. Hij brengt zijn mond naar mijn oor en zegt 'kom we gaan wat drankjes voor jou halen' ik loop achter hem aan naar de bar. Ik krijg een drankje van hem. Het is roze ik neem een slokje en het is echt lekker snel drink ik het op en ik neem er nog een ik voel me al licht in m'n hoofd worden maar ik bestel nog een derde... Daarna loop ik ff naar de wc. Als ik daar aankom zie ik dat Nick en z'n chick nogal intiem bezig zijn het is nog net niet sex maar oke. Ik loop ze voorbij en ga naar de wc. Als ik weer terug loop komt Thomas naar me toe gelopen.
'Zullen we naar een plek waar het iets rustiger is?' Vraagt hij 'Zoals?' Vraag ik uitdagend 'mijn huis' zegt hij en hij trekt me mee de straat op. Als we eindelijk bij zijn huis zijn begint hij me te zoenen. Hij tilt me op en loopt naar de slaapkamer.

Daar legt hij me op bed en hij gaat boven mij hangen en hij begint me te zoenen. 'Je bent zo lekker' zegt hij en hij brengt zijn hooft naar mijn nek. Ik probeer ondertussen zijn shirt uit te trekken. Ineens voel ik de bobbel in zijn broek. Ik trek ook zijn broek uit en ga op m'n knieën voor hem zitten....

~de volgende dag~

Als ik wakker word heb ik heel erg hoofd pijn. Ik kijk om me heen en zie Thomas naakt naast me liggen. Wat is er gister gebeurd. Ik denk na en dan komt alles weer terug. Het is niet de eerste keer dat ik het heb gedaan met Thomas. En op de een of andere manier heb ik er ook geen problemen mee.. Ik sta op en grijp met m'n handen naar mijn hooft het bonkt echt. Ik loop naar de keuken en pak een glas water. Ik heb trouwens een shirt van Thomas aan maar ik ben op zoek naar m'n eigen kleren . Als ik m'n kleren heb gevonden loop ik de deur uit richting huis.
Onderweg post ik ff een tweet:

@ LisaDallas: Weird vibes.

Niemand zal het wel begrijpen maar zelf vond ik hem wel leuk.

Als ik m'n huis binnen loop is er nog niemand beneden.. Cameron zal wel op school zijn.. Ik heb vandaag gewoon school maar het is al 10 uur dus ik ben sws al te laat.. Ik kleed me om en ik pak m'n spullen. Ik loop de deur weer uit en stap op m'n scooter.
Bij school aangekomen zie ik iedereen aan de tafel zitten vast tussen uur ofzo.  Ik loop naar de tafel waar ik altijd zit. 'Hey waar was je gister avond ineens?' Vraagt Nick 'Nou aangezien jij en je Chick het wel heel gezellig hadden ging ik maar met Thomas mee..' Zeg ik 'alweer..?' Ik negeer hem en loop naar Luke toe. Ik zie dat hij een Chick zoekt die hij vandaag gaat gebruiken. 'Die blonde daar rechts bij de kluisjes' zeg ik 'hè wat?' Vraagt hij en draait zich om. 'Oohh is goed' zegt hij en hij loopt op d'r af.. Eigenlijk vind ik het heel erg wat ze met deze meisjes doen. Maar op de een of andere manier ben ik er gewend aan geraakt.

Als ik naar de kluisje loop zie ik Molly zoenen met Harry. Harry is ook een badboy maar zoals Nick dat zegt is hij onder ons niveau dus we mogen niet met hem praten, nog zoiets raars eigenlijk. Als ik langs loop kijkt hij me aan. Ik geef hem een dodelijke blik en hij kijkt weg. Ik loop het lokaal in waar ik moet zijn en ik ga achterin zitten. Als de tweede bel bijna gaat komt Thomas ineens lokaal binnen rennen. Hij loopt richting mij en komt naast me zitten.
'Waar was je ineens?' Vraagt hij buiten adem 'naar huis' zeg ik en hij knikt. 'Heb je er spijt van ?' Vraagt hij 'nee..jij?' Vraag ik 'nee ik ook niet' zegt hij en hij glimlacht naar me. Ga je vanmiddag mee naar Luke? Vraagt hij. Ik twijfel 'Prima maar gewoon als vrienden.'

We hebben nu pauze en we zitten met z'n alleen aan de tafel. Ineens zie ik Cameron staan. Cameron zit in een hogere groep dus eigenlijk heeft hij niet rond deze tijd pauze.. Cameron hoort echt bij het groepje badboys van de bovenbouw. Ik loop naar hem toe. 'Ehh Lisaaa' zegt Max een vriend van Cam. Ik negeer hem en loop door naar Cameron. 'Wat is er lies?' Vraagt ie. 'Heb je geld mee? Ik ben m'n eten vergeten?' Hij graait in zijn zak en geeft me 5 euro.
'Thanx' zeg ik en ik loop weg. En dan hoor ik de bel. Ik loop samen met Luke en Nick naar het lokaal en we komen nog langs Cameron. Hij geeft me een dodelijke blik en ik doe het zelfde. Jonge ik loop toch alleen met ze naar het lokaal ze gaan we echt niet verkrachten..
Na nog twee lessen is het de tweede pauze.
Ik koop wat te eten en dan loop ik maar de tafel waar ik altijd zit. Ik praat het Nick over dat het bijna 2 jaar geleden is dat Noah dood ging.. Ineens hoor ik heel veel meiden gillen. Ik kijk er naar maar ik kan niet zien wat er is. Dan zie ik ineens dat het Hunter is. 'Wat the fuck doet die hier?' Zegt ik boos en ik sta op. Nick kijkt mee raar aan maar hij negeert het. Ik loop nog langs Cameron en hij snapt er ook niets van... Ik loop naar Hunter en trek hem mee naar het drama lokaal. Daar is het altijd rustig.

'Wat kom je doen?' Vraag ik een beetje gestrest. Ik herpak me weer en vraag opnieuw. 'Hunter waarom kwam je naar m'n school?' 'Ik wilde de waarheid weten en je bent de laatste tijd gewoon onbereikbaar, ik snap dat je het moeilijk hebt maar ik kan er niet mee door gaan zo' zegt hij 'Hunter.., ik houd echt van je. Maar jij woont zo ver en ik denk dat het voor mij gewoon heel ingewikkeld word.' Zeg ik 'ja daar heb ik ook problemen mee..' Zegt Hunter. 'En ja dit gaat heel raar klinken maar jij bent echt zo'n braaf en lief kind. En zo ben ik niet.. Nou ja niet meer. En m'n vrienden zijn ook niet zo en ik wil jou niet in de problemen brengen.' Zeg ik 'ja ik zag ze al aan de tafel zitten..' Zegt hij 'maar ik wil wel super graag vrienden blijven' 'ik ook' zegt hij en hij geeft me een knuffel. Dan word ineens de deur opengetrokken. Het is Luke. Hij trekt de deur al pratend open en heeft niet door dat Hunter en ook staat. 'Lisa die chick die ik van jou moest doen dat is Floris z'n nicht dus ik heb die hotte brunetten geko..' 'Oh hey wie ben jij?' Vraagt hij aan Hunter. 'Lang verhaal' zegt hij. Ik knik 'ik denk dat ik weer ga' zegt Hunter
Ik knik en hij fluisterd nog 'je hebt inderdaad echt rare vrienden' Uhh oke.. Hij loopt weg. Luke staat daar nogsteeds.

'Nou laat me die brunette zien' zeg ik lachend en hij trek me lachend de gang op.

Awh Lisa en Hunter zijn officieel over😭

~ ik heb besloten om wel door te gaan maar ik heb het eigenlijk best wel druk enzo maar ik zal wel proberen om iedere week een deel te plaatsen~

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu