~13

1.4K 54 1
                                    

Ik loop het huis uit naar Thomas

Pov~Lisa🌸

~een week later~

Ik ben deze week bij Thomas gebleven. En vandaag moet ik weer naar school dus ik moet ff langs huis m'n boeken pakken.

'Kom Lisa anders komen we te laat' zegt Thomas 'jaja ik kom er aan' zeg ik en ik ren naar de auto. Ik stap in. 'In welke klas zit jij eigenlijk?' '3c jij?' Zegt hij 'ik ook' hij lacht en stopt de auto.. Ik zie dat we aangekomen zijn bij mijn huis ik zucht en loop naar binnen. Ik loop snel de trap op en negeer Cameron en mijn moeder. Ik pak m'n boeken en ik loop naar beneden ik zie dat Cameron's auto al weg is dus die is vast ook al naar school.(I know Cameron gaat niet meer naar school maar het leek me leuker voor het verhaal.) ik loop terug naar de auto van Thomas en ik stap in. Als we aankomen bij school lopen Thomas en ik samen naar binnen. Iedereen kijkt ons aan. Dat is eigenlijk altijd zo.. We zijn met Nick Floris en Molly de 'populaire' mensen bij ons op school. Ik negeer de mensen die kijken en ik weet dat Thomas ze probeert bang te maken want ik zie veel mensen weg lopen. Ik sta stil en Thomas kijkt om en staat ook stil. 'Naar welk lokaal moeten we?' Vraag ik '423' zegt hij 'ik ga die trappen ect niet op lopen' zeg ik en Thomas kijkt me aan met een pedo face en ik weer meteen wat hij bedoelt. Het werkt altijd. 'Auw Auw mijn voet' roep ik 'ze kan de trap echt niet op lopen we nemen wel de lift' zegt Thomas snel en we rennen de lift in. Als we bij het lokaal aangekomen zijn zie ik al dat we te laat zijn. Maar ik loop gwn naar binnen. Ik kijk heel even de klas rond en zie dat Nick en Luke ook bij ons in de klas zitten.
Luke is ook een vriend van ons hij is ook wel heel aardig maar echt de fuckboy van de school. 'Het zal weer eens niet Lisa Dallas en Thomas O'Brien jullie mogen een briefje halen en daarna TERUG KOMEN!!' zegt meneer berings 'Jezus rustig aan het is de eerste dag' zeg ik en ik hoor de klas lachen. Ik voel dat Thomas me mee trekt aan m'n pols naar de gang. 'Laten we dat briefje maar halen' zegt hij ik knik en we lopen naar de receptie. Er staat een hele rij bij de receptie. Maar Thomas wilt natuurlijk niet achteraan staan dus gaat hij voor iedereen staan en ze laten het gewoon toe..
Na het briefje gehaald te hebben lopen we terug naar de klas als we de klas in lopen is het weer stil. 'Lisa ga maar naast Nick zitten en Thomas naast Molly' ik loop naar Nick en hij glimlacht naar me 'Oke nou Lisa en Thomas we waren aan het vertellen over wat je hebt gedaan in de vakantie..' Zegt meneer berings 'Nick' zegt hij en Nick begint te vertellen over alle feestjes die hij heeft gehad en hoeveel chicks er met hem naar bed gingen. 'Lisa' zegt meneer berings ik zucht en vertel dat ik op Tour ben geweest met m'n broer en de laatste week gwn een beetje gefeest enzo. 'Wie is je broer dan?' Vraagt een of andere nerd achter in de klas ' Cameron Dallas domme koe' roept Thomas vol door de klas. Ik lach. Na een paar uur is het eindelijk pauze.
We lopen naar de kantine en gaan aan onze vaste tafel zitten. Ik vraag aan Luke wat hij heeft gedaan in de vakantie en hij begint een heel verhaal te vertellen. Ik luister er aandachtig naar en dan hoor ik de bel. Ik loop samen met Luke naar het Lokaal en we gaan naast elkaar zitten. 'Lisa?' Vraagt de docent heel random 'ja' zeg ik 'Weet je waar Julia is?' Vraagt de docent 'shit fuck!' Zeg ik en ik hoor iedereen weer lachen..
Julia... door al dat gedoe met Cameron heb ik er helemaal niet meer aan gedacht..
Luke kijkt me bezorgt aan 'ik heb geen fucking idee waar Julia ook maar kan zijn' fluister ik naar Luke hij lijkt geschrokken 'mevrouw ik moet echt gaan' zeg ik en sta op ik sein Thomas en Nick nog en dan lopen we met z'n vieren het lokaal uit.

'Na vorige week heb ik niets meer van haar gehoord' zeg ik 'ik ook niet' hoor ik 4 keer...

Waar is Julia? Verhuist? Weg gelopen of negeert ze hun expres of is ze überhaupt wel uit Italië terug gekomen?😳😘

His little sis ft. MagcontourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu