Als ik die avond thuis kom van luke's huis zie ik Cameron aan de telefoon in de woonkamer. Het klinkt heel serieus dus ik loop gelijk naar boven. Ik ga op mijn bed liggen en kijk Netflix. Na een aflevering van riverdale loop ik naar beneden. 'Cam wat gaan we eten?' Vraag ik. Eigenlijk zouden Cameron en ik samen het eten maken maar meestal doet Cameron het alleen. 'Pasta ofzo' zegt hij. Ik knik en ga op de bank zitten. 'Er komen morgen mensen in het huis naast ons wonen' zegt Cameron ineens 'Echt? Zijn Lola en Mark verhuist dan?' Vraag ik verbaast 'Ja al een paar maanden..' 'oh' Lola en Mark waren eerst onze buren. Ze waren wel aardig enzo maar ik zag ze eigenlijk nooit.
~
Na het eten loop ik naar boven en pak m'n telefoon. Ik kijk een beetje op insta en Snapchat. Na een half uurtje ben ik er wel weer klaar mee en kijk hoe laat het is. Het is pas 9 uur maar ik besluit om gewoon te gaan slapen want gister ging ik pas vet laat slapen.~
De volgende dag word ik wakker en kijk op de wekker 9.00. Het lukt me echt nooit om uit te slapen in het weekend maarja zo heb ik wel meer aan m'n dag. Ik loop naar beneden en maak een ontbijt. Ik kijk naar buiten en zie dat cam's auto er niet staat. Waarschijnlijk is hij naar vrienden ofzo.~
Heel saai hoofdstuk maar ik moet ff wat vragen zouden jullie het leuk vinden als ik ook andere bekende mensen er in voor laat komen zoals bijv Shawn Mendes of kan ik daar beter een ander boek over schrijven ? Want eerlijk gezegd heb ik niet zo veel met de magcon😬
JE LEEST
His little sis ft. Magcontour
FanfictionDit is mijn eerste boek, twee jaar geleden begonnen even een tijdje gestopt dus begin is echt heel slecht maar i promise het wordt beter! Begonnen op 18-10-16