פרק 12 - רק של עצמה

3.7K 332 64
                                    

עוד מעט אני טסה (בערב השנה החדשה ליתר דיוק) אז אני במרתון פרקים שיספיקו לכן עד שאשוב.. אם אחליט לשוב ;) ו.. קניתי כרטיס להופעה של דניס לויד! יכולה למות באושר! אם פספסתי אותך באמסטרדם אני אשיג אותך בארץ!
חג חנוכה שמח כולןן ❤

 קניתי כרטיס להופעה של דניס לויד! יכולה למות באושר! אם פספסתי אותך באמסטרדם אני אשיג אותך בארץ!חג חנוכה שמח כולןן ❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הדברים שהיו מצליחים לרגש אותי היו בודדים. קעקועים ומכוניות על מהירות גבוהה היו מלהיבים אותי, מכניסים בי פרץ אדרנלין שאין דומה לו. הייתי מכור לכל הדברים האלה, הייתי מכור להרגשה. לעומתם, סקס לא הלהיב אותי, הוא פשוט זרק אותי עד הקצה ונתן לי ליפול מעבר לקצה, עד שנחתתי ורציתי להגיע שוב למעלה. ההגדרה לא הייתה התרגשות, אלא עונג פשוט שהגוף מצליח להגיע אליו רק בעזרת מגע סתמי. 

ולמרות זאת, למרות שאף פעם לא הייתי מאלה שלחוצים לקראת בואה של בחורה, מתכננים איך הם מתכוונים לעשות את זה ומהו הדבר הנכון לומר, הייתי עצבני. מתוח. אך עדיין רחוק מההגדרה לחוץ, כי אף פעם לא הייתי לחוץ. הלחץ שלי היה ונגמר אז, לפני כל הופעה שלי על הפסנתר, אבל לא עוד. לא אחרי ההופעה האחרונה שלי, שהייתה צריכה להיות א' אך אני עשיתי ממנה ז'.

התיישבתי על מיטתי וניסיתי לבחון מהו הצעד הנכון לעכשיו. ההורים שלי לא בבית, הם הלכו לארוחת ערב אצל החברים שלהם ורמה הייתה בפנימייה. הבית היה כל כולו שלי. ניסיתי להעסיק את עצמי בטלוויזיה, בתכנית שובר שורות, אך זה גרם לי לאבד סבלנות ולסגור אותה. השעה הייתה שמונה חמישים ושלוש, לכן החלטתי לרדת למטה. שבע הדקות הבאות עברו בסיבובים הולכים ונשנים בבית, שום דבר מיוחד, שום מחשבה מיוחדת. פשוט סתם צעדים חסרי סבלנות. ארי הציע בקבוצה שנעשה היום משהו, אני סירבתי ובסוף הם קבעו לצאת לאכול.

כשהשעון הורה תשע אפס אפס תקתוקים נשמעו על דלת הבית ואני הערכתי אותה בתור אחת כזו שמגיעה בזמן, כי זו אחת מהדרישות שלי.

חיכיתי כמה שניות כדי להסתיר את עצם היותי משתוקק לה ורק אז הלכתי ופתחתי את הדלת הגדולה, מנסה להשוות לפני מראה נטול הבעה. כלומר, לא שזה צלח. ברגע שראיתי את אותה שמלה שלבשה במסיבה, נטולת חזייה, בתזוזה הכי קטנה יכולה לחשוף הכל, עיני התכהו. משהו הפעים את ליבי. או בעצם, נטל ממנו את האפשרות הזו. שפתיה העבות היו ללא שום צבע, רק הגוון האדמדם הטבעי שכעת צבע גם את לחייה. גבותיה העבותות היו מסודרות ללא רבב ועגיל הזהב שלה הבזיק ממחיצת אפה.

בלו ג'יי | Blue JayWhere stories live. Discover now