Oheň

675 62 2
                                    

Chris s Drakeem vzali Melisu do starého domu. Melisa ale celou cestu prospala. Drake ji položil na postel do jednoho z pokojů domu. Okamžitě za nimi přišel Tim. ,,Co se s ní sakra stalo??" Křikl, když vešel do místnosti. ,,Pšššt!!" Chris rychle zavřel dveře od pokoje. ,,Je to Melisa, nejlepší kamarádka Eleanor." Vysvětlil mu Drake. ,,A co jste s ní sakra dělali??" Podíval se na ni. ,,My jsme ji už takhle našli. Nezřídili jsme ji my, to spíš ona sama." Bránil se Drake a stále se na ni díval. ,,Chcete mi říct, že si ta holka něco vzala sama od sebe??" ,,Musela si vzít nějakou taneční drogu. Jinak by to na tom parketu takhle nerozjela." Vysvětlil mu Drake. ,,Já zapomněl." Řekl Chris povýšeně a podíval se na něj. ,,Ty se v drogách vlastně vyznáš." Rýpl si. To ale Drake zrovna moc nepotěšilo. Už byl připravený mu jednu upálit, naštěstí se mezi ně postavil Tim. ,,Myslím že tohle už by stačilo pánové!" Řekl rozhodně. ,,Nebudeme tady teď rozebírat Drakeovu minulost Chrisi." Podíval se na něj. ,,Drakeovi znalosti se nám teď celkem dost hodí. Je to přeci jen kamarádka Eleanor. A ty sám musíš vědět že by Eleanor nebyla zrovna moc nadšená, kdyby ji tady takhle viděla."

Celou dobu se díval přímo na něj. Chris se ale tvářil trochu zasmušile. Jako by mu to všechno bylo jedno. ,,Na nějakou tu starost, už vám kašlu." S naštvaným prásknutím dveří odešel z pokoje. ,,Stalo se něco?? Mezi ním a Eleanor??" Otočil se Tim na Drakea. ,,Rozhodil ho příchod Gabrieli. Sám dobře víš jak to mezi nimi tenkrát bylo." Sedl si na okraj postele. ,,To si ještě dost dobře pamatuji." Vzpomněl si. ,,No nic. Chris sice odešel, ale my ji tady nemůžeme jen tak nechat." ,, A co s ní chceš dělat??" Podíval se na něj Drake nechápavě.

,,Pro začátek, bychom jí mohli dát alespoň ledový obklad. Až se vzbudí, bude ji bolet hlava." ,,Fajn, donesu něco z mrazáku." Drake vstal a šel do kuchyně. Po chvíli se vrátil se sáčkem naplněným ledem. Přiložil jí ho na čelo a seděl u ní. Melisa spala už pár hodin a Drake se od ní ani nehnul. Hlavou se opíral o dřevěné čelo postele a díval se, jak Melisa spí. V tom ale pohla rukou a šáhla si na čelo. Okamžitě ucítila mrazící pocit chladu. Drake se k ní naklonil a uviděl její oříškově hnědé oči. Melisa se na něj chvilku nechápávě dívala. Myslela si že je to sen.

,,To seš ty, ten sexy fešák s tou koženou bundou??" Podívala se na něj. Když tohle Drake uslyšel, neubránil se smíchu. I Melisa se chtěla smát. Bohužel jí to ale bolest její hlavy nedovolila. ,,Kde to jsem??" Pomalu se zvedla. ,,U nás. Nemohli jsme tě tam nechat." Vysvětlil jí. ,,Nevím co sis vzala, ale byla jsi vážně dost mimo." Podíval se na ni a čekal že mu řekne co si to vzala. Ona ale nic neříkala. Stále si držela sáček s ledem na čele. ,,Tak co to bylo??" Šel rovnou k věci. ,,Ani nevím. Vzala jsem to od jednoho chlápka na parketu. Říkal že to rozproudí krev a člověka to pak uvolní." Vysvětlila mu.

,,Meliso, tohle drogy obvykle dělají." Trochu ho to pobavilo. ,,Proč jsi tam vůbec byla?? A proč sis to proboha vzala??" Melisa se ale uzavřela do sebe. Najednou bylo v pokoji velké ticho. Drake pochopil že mu to Melisa nejspíš nechce říct. ,,Jestli mi to nechceš říkat, tak nemusíš." Usoudil. Melisa si utřela slzu z tváře a podívala se na něj. ,,Jde o mou mámu." Začala. ,,Má rakovinu v konečném stádiu. Je jen otázkou času kdy už tu nebude."

Drake už pochopil, proč se o tom s ním Melisa nechtěla bavit. Věděl jak těžké to pro ni teď musí být. Pevně stiskl její ruku a podíval se do jejich očí. ,,Je mi to vážně moc líto." ,,Nemusíš mě tady teď litovat. Ani se pořádně neznáme." ,,To sice ne, ale i tak. Není zrovna hezké, když někomu odchází blízká osoba, se kterou strávil celý svůj život." Melisa ho celou dobu poslouchala. ,,Děkuju." Na její tváři se objevila stopa úsměvu. ,,Nemusíš děkovat. Chtěl jsem tím říct, že si nemusíš sama sobě ničit život. Někteří sice odcházejí, ale zůstanou navždycky s tebou."

Melisa se nad tím chvíli zapřemýšlela. Drake měl svým způsobem pravdu. ,,Ty jsi taky přišel o rodiče??" Odvážila se ho zeptat. Drake ale takovou otázku nečekal. Dá se říct že ho to dost zasklčilo. A toho si všimla i Melisa. ,,Promiň, neměla jsem se ptát. Je to až moc osobní věc." Uznala po chvíli. ,,To je v pořádku. Ty jsi mi řekla tvé tajemství, tak já ti řeknu to svoje." Drake se na ni jemně usmál. ,,Když mi bylo pět, narodil se mi mladší bráška. Jmenoval se Jimmy." Začal s vyprávěním.

,,Jenže měl už od narození špatné plíce a oči. Byl naživu jen měsíc. Pořád se zlepšoval a zhoršoval, až už tu pak nebyl." Melisa ho poslouchala tak, jako by vyprávěl strašidelnou historku u táboráku. ,,Tátu to dost vzalo. Začal po Jimmově smrti pít a hrát automaty. Máma to s ním už pak nemohla vydržet, a spolu se mnou, ho opustila. On se pak ale upil k smrti." Dokončil své vyprávění. ,,To je mi líto." Podívala se na něj zklamaně. ,,Oba jsme si něco prožili." Podíval se taky na ni. ,,Teď už o mně něco víš. A já o tobě taky." Usmál se. ,,Kolik je vůbec hodin??" Zeptala se ho po chvíli.

,,A sakra za chvilku začíná městská pouť." ,,Cože??" Nechápal ji. ,,Městská pouť!! Cukrová vata, kolotoče, hromada jídla a mnoho dalšího!!" Vysvětlila mu to do detailu. ,,Aha, tahle blbost." Zavtipkoval. ,,Mám se tam sejít s Eleanor." ,,Hodím tě tam jestli chceš." ,,Ty už jsi toho pro mě udělal dneska dost." ,,Odvoz je maličkost." Opět se na ni usmál. ,,Tak díky."

Společně jeli do městského parku, kde se měla pouť konat. Všude po městě vysela všebarevná výzdoba a balónky. Vzduch voněl sladkou, cukrovou vatou a hotdogy. ,,Hele támhle je!!" Křikla Melisa, když uviděla Eleanor a Miu u stánku s plyšáky. ,,Ještě jednou díky za ten odvoz." Otočila se na něj. ,,Nemáš vůbec za co." Melisa opustila auto a šla k Eleanor a Mie. Drake už mohl odjet, ale něco mu říkalo ať zůstane. Sledoval Melisu. Přivítala se s Miou a Eleanor, a šli si užívat pouť.

Když v tom.... v tom zajiskřilo elektrické vedení a jiskry z něj padaly i na pouťové stánky, které v tu chvíli začaly hořet. Mezi lidmi hned propukla panika.

Deník Vlka : Vlčí MláděKde žijí příběhy. Začni objevovat