Eleanor a dívky se přikrčili a rozhlédli se, co vlastně vyvolalo takový rozruch. Eleanor vzala Melisu a odvedla ji do bezpečí, do malé stodoly, která byla součástí pouti. Mia šla hned za nimi. ,,Co se to sakra děje??" Křikla Eleanor trochu vystrašeně. Drake hned po výbuchu vešel za nimi do stodoly. ,,Jste v pořádku??" Strachoval se o ně. ,,Nic nám není." Odpověděla mu Mia. V tom ale uslyšeli tvrdý dopad na zem. Všichni se otočili a uviděli Melisu na zemi. Z nosu jí tekla krev byla v bezvědomí. Eleanor si k ní hned klekla a zkoušela ji probrat. Ale marně, Melisa se stále neprobouzela. ,,Vezmeme ji k nám. Nemůžeme ji tady takhle nechat." Klekl si k ní i Drake a vzal ji do náruče. Eleanor mu pomohla a pak už běželi k jeho autu. Rychle nasedli a Drake na to co nejrychleji šlápl. Za nedlouho byli opět ve starém domě za městem. ,,Co se s ní zase stalo??" Tvářil se Tim překvapeně, když opět uviděl Melisu. ,,Jak myslíš zase??" Okřikla ho Eleanor. ,,Vy jste jí to ještě neřekli??" Podíval se na Drakea. ,,Tak to abych radši šel." Usmál se a chtěl odejít, v tom mu ale zabránil Drake tím že ho chytl za límec jeho sametové košile.
,,Ty zůstaneš pěkně tady a pomůžeš nám zjistit co s ní je." Řekl Drake rozhodně. ,,Nejsi alfa, nemusím tě poslouchat." ,,Ale uděláš to." Objevila se v místnosti i Laura. Tim se na ni podíval s vystrašeným výrazem a jen přikývl. Drake pustil jeho límeček a Tim tak mohl poodejít stranou. Posadil se do koženého křesla v rohu místnosti. Laura přišla k Melise blíž a chytl ji za její ruku. Melisa stále spala. Když se Lauřina ruka dotkla s její, Laura najednou ucítila sílu ohně. Bylo to tak silné, až se sama spálila. ,,Au!!" Sykla bolestí a pustila její ruku.
Eleanor zůstala celou dobu s Melisou. ,,Co to s ní je??" Podívala se na Lauru a Tima. ,,Tvá kamarádka rozhodně není jen tak nějaký člověk. Má velkou moc. Takovou jsem už dlouhou dobu nikde neviděla." Vysvětlila jí Laura. ,,Pokusím se najít něco ve starých knihách. Snad tam o tom bude nějaká zmínka." ,,Půjdu s tebou." Navrhl Tim. ,,Já si myslím, že bude lepší když půjdete oba." Podívala se i na Drakea. Ten vůbec neprotestoval a šel do vedlejší místnosti. Laura vytáhla z knihovny hromadu tlustých, starých, zaprášených knih a položila je na velký, dřevěný stůl uprostřed místnosti.
Drake si hned jednu z nich vzal a začal listovat. Žádná zmínka o vybuchujících věcech a ohni v ní ale nebyla. A stejně tak i v hromadě dalších z nich. Trvalo hodiny než stihli přečíst půlku knih. Melisa celou tu dobu prospala. Eleanor byla s ní a Mia taky. V tu chvíli se v místnosti s knihami objevil i Lee. ,,Co to tu děláte??" Rozhlédl se po pokoji. ,,Vem si a čti!!" Drake mu hned dal několik svazků knih do ruky. Lee nejdříve nevěděl co s nimi má dělat, když se pak ale podíval do vedlejšího pokoje, došlo mu to.
Začal tak pročítávat taky. Všechny už z toho bolely oči a byli dost unaveni. V tom ale Lee něco našel. Pořádně si přečetl a došlo mu, že to musí být ono. ,,Myslím že jsem právě našel to co jsme hledali." Řekl nadšeně. Všichni se k němu seběhli. ,,Máš pravdu, je to ono." Poplácala ho Laura po rameni a vzala mu tu knihu. ,,Dojděte pro ni." Podívala se na Tima. Ten šel do druhého pokoje pro Eleanor. Seděla na posteli a sledovala Melisu. Jak se dozvěděla že už vědí co je s Melisou zaplavila ji úleva, ale i pocit strachu a nervozity.
Pomalou chůzí vešla do vedlejšího pokoje a opřela se lokty o stůl. ,,Na co jste tedy přišli??" Podívala se na Lauru, která držela v rukách koženou knihu. ,,To co ti teď řeknu, bude znít jako blábol z nějaké historické pohádky, ale je to tak." Laura se dívala přímo na ni. ,,Do toho. Už nějaký ten pátek vím že jsem vlkodlak, takže mě už nemá co překvapit." Na její tváři se objevil nebojácný výraz. ,,Tak dobře." Laura otevřela knihu a začala v ní číst.
,,V dávných dobách, kdy svět ovládaly nadpřirozené síly, vládla všem jen jedna. A to moc Dračích jezdců. Byli to kočovníci, kteří ovládali moc ohně. Podle pověsti měli i magické schopnosti, do kterých patřil i dračí jazyk. Díky němu mohli mluvit i s draky, tak to tedy praví pověst. Dračí jezdci, se svou moc museli naučit ovládat, ten kdo to neudělal, nedopadl dobře. Postupem časů, se Dračí jezdci přesídlovali do hor, dál od ostatních lidí. Začalo se jim říkat, lidé z hor. A za nedlouho se o nich přestalo mluvit úplně. A to díky jejich vyvraždění. Není známo, že by někdo z jejich rodu přežil toto krvavé prolití." Dovyprávěla to.
Eleanor ji poslouchala a nemohla věřit tomu co právě teď uslyšela. ,,Chcete mi tím říct, že Melisa je nějaká postava z pohádky??" Konečně promluvila. ,,Není to postava z pohádky. Tito lidé vážně existovali. Dokázali ovládat oheň a podle pověstí i dračí jazyk." Protestovala Laura. ,,Jasně." Eleanor poodešla od stolu. Chvíli mlčela. Drake a Tim se na ni dívali a čekali co se bude dít. ,,Znám Melisu už dost dlouho na to abych o ní věděla všechno. Proč by mi tohle neřekla??" ,,Třeba to před tebou tajila tak jako ty tajíš své tajemství." Napadlo Drakea. ,,A nebo to prostě nevěděla. Jestli je to po dlouhé době první dračí jezdec, rodiče jí to zatajili." Vysvětlil jí Tim.
,,Kdyby se Bratrstvo dozvědělo o existenci dračích jezdců, šli by po Melise." Upozornila ji Laura. ,,To Bratrstvo vyvraždilo rody dračích jezdců." Připomněla jí. ,,Asi trochu špatně, když je Melisa naživu." Poznamenala Eleanor. ,,Jak jí teď můžu pomoc??" ,,To právě nemůžeš." Oznámila jí Laura. ,,To je vtip?? Má kamarádka má problém a já nemůžu nic dělat?! To jako vážně?!" Křikla Eleanor naštvaně. ,,Nikdo z vlkodlaků nezná sílu dračích jezdců. Nevíme jak to funguje. Musíme ji nechat samotnou na to přijít." Vysvětlil jí Tim. ,,Můžu jí to jít říct??" Zeptala se Eleanor. Laura jen přikývla a nechala ji odejít.
Tim si vzal svou skleničku a šel k oknu. Díval se přímo do zdejších lesů. ,,Půjdou po nich." Šeptl, když se v místnosti opět objevila Laura. ,,Obě mají sílu, kterou nikdo z nás už dlouhou dobu neviděl, ani Bratrstvo." Vysvětlila mu a šla k němu blíž. ,,Musíme je ochránit, obě." Podívala se na něj. ,,Eleanor ochráním vždycky." Napil se ze své skleničky. ,,No právě." Usmála se na něj. ,,Přede mnou nic neutajíš. Vím to." Šeptla mu do ucha. ,,Vůbec nevím o čem mluvíš." Opět se napil whiskey. ,,Ale víš, jen tomu sám nehceš věřit."
ČTEŠ
Deník Vlka : Vlčí Mládě
WerewolfEleanor už zná svou minulost. Už ví co ve skutečnosti je. Vlkodlak. Co se ale stane, když se ve městě objeví lovci z Bratrstva?? Pozná svou mámu?? Probudí se její táta z kóma?? Vydrží vztah Eleanor a Chrise všechny nástrahy?? Řekne Eleanor někdy pr...