Eleanor se probrala ve své posteli ve starém domě. Najednou ucítila palčivou bolest v hlavě. Když trochu zvedla hlavu, uviděla Tima. ,,Co si mi to dal??" Křikla na něj. ,,Jen menší směs na uspání. Potřebujeme tě mít pod dohledem. Ne aby sis někde lítala jak se ti zlíbí." ,,Jestli si myslíš že mě tohle zastaví tak seš na omylu. Já už tu s vámi nechci dal být." ,,S námi??" Posadil se na postel vedle ní. ,,A nebo s Chrisem a Gabrielou??" ,,Skvělý, další člověk co to věděl kromě mě." Řekla ironicky. ,,Já to ale nevěděl. Dozvěděl jsem se to až od Drakea. S Tylerem jsme neměli ani tušení co se ti tak hrozného stalo, že najednou chceš opustit tohle místo." ,,Nevím co mám dělat. Věřila jsem mu a on mi za mými zády udělá tohle." Svěřila se mu. ,,Je těžké tomu uvěřit. Ale i takové věci se stávají. Je nutné to prostě přejít a jít dál. Jedním rozchodem, život nekončí. Po světě chodí i další vlkodlaci, kteří by o tebe měli zájem." ,,Díky." Usmála se na něj. ,,Myslím že se teď potřebuji trochu odreagovat." Dala mu pusu na tvář a odešla do sklepní tělocvičny. Tim se tak trošičku začervenal a zůstal sedět na posteli.
Eleanor otevřela kovové dveře a vešla do místnosti, kde už byl i Aaron. ,,Co ty tu děláš??" Utřel si pot z čela. ,,Přišla jsem se sem trochu odreagovat." Sundala si své tričko a odhalila tak svou červenou, sportovní podprsenku. ,,Nech mě hádat, těžká služba??" Nemohl z ní spustit oči. ,,I tak se to dá nazvat." Zavtipkovala a šla k boxovacímu pytli. ,,Potřebuju to ze sebe jen dostat. To je celý." Usmála se a dál mlátila do pytle. ,,A mohl bych ti s tím nějak pomoc??" Eleanor se na chvilku zastavila. Věděla že to co by teď udělala by to všechno ostatní jen zhoršilo.
I tak to ale udělala. Šla k Aaronovi blíž až už od něj byla jen pár milimetrů a dlouze ho políbila. Čekala že ji odstrčí a šíleně se s ní pohádá. To byl ale omyl. Aaron ji hned po tom políbil znovu a přitiskl si ji k sobě. Bylo to přesně to co Eleanor chtěla, jen nečekala takovou reakci. V tom ale do místnosti vešla Mia. ,,Ell, hledá tě....Chris." Dívala se na ně a nevěděla co má říct. Za pár sekund se vedle ní objevil i Chris. ,,Ty hajzle!!!" Vrhl se přímo na něj a tím začala velká bitka.
Eleanor stačila uskočit stranou a tak mohl bez problémů shodit Aarona na zem a mlátit do něj hlava nehlava. ,,Přestaňte!!" Křičela na ně Ell a snažila se je od sebe odstrčit. ,,Chrisi, dost!!" Přidala se k ní i Mia. Nic ale nepomáhalo. Chris do něj stále bušil a na podlaze se už objevovala i krev. Křik Eleanor a Mii šel tak moc slyšet, že ho nepřeslechli i Drake s Timem. Drake se okamžitě vrhl na Chrise a snažil se ho odtrhnout od Aarona. To se mu taky konečně povedlo a Eleanor s Miou tak konečně uviděli Aaronova zranění.
,,Můžeš mi říct, co to k sakru bylo??" Okřikl Tim Chrise. Drake ho stále ale pro jistotu držel. ,,Líbal ji." Hájil se. Tim se otočil na Eleanor. Ta právě klečela u Aarona a prohlížela si jeho zranění. ,,Nevím co to s tebou v poslední době je, ale pokud toho nenecháš, bude se muset Laura rozhodnout zda tě nechá ve své smečce a nebo ne." Mluvil opět ke Chrisovi. ,,To by neudělala." ,,Laura je schopna mnoha věcí. Není dobré ji podceňovat. A tobě bych to radil nedělat, nevíš s kým si zahráváš." Drake ho pomalu pustil. ,,Myslím, že by jsi měl jít." Šeptl na něj.
Chris se ještě jednou podíval na Eleanor. Díval se přímo do jejích oříškových očích. Pochopil že už ji ztratil, a tak radši odešel. Ell pomohla Aaronovi na nohy. ,,Příště," Přišel k nim Tim. ,,Běžte alespoň na místo kde vás nikdo nebude rušit." Doporučil jim. Eleanor se na něj jen nevnímavě podívala. Všichni pak odešli znovu nahoru a dole zůstala akorát Eleanor a Aaron. Eleanor mu opatrně začala ošetřovat jeho rány na obličeji a břichu. Bylo to jen pár modřin, šrámů a nějaká ta natržení. ,,Víš že se dokážu uzdravit sám??" ,,Vím, ale chci to nějak odčinit. Kdybych tě nepolíbila, nestalo by se to."
,,Kdyby jsi mě nepolíbila, nemohl bych já políbit tebe." Usmál se na ni. Eleanor mu ale na tohle už nic neřekla. ,,Lituješ toho??" ,,Čeho??" ,,Toho že jsi mě políbila, toho že jsi to ukončila s Chrisem." ,,S Chrisem to byla jedna velká chyba. Byl tady tenkrát nový, když jsme se poznali. Naučil mě všechno o tom jak zapadnout mezi lidi, když jsi vlkodlakem. Stali se z nás přátelé." Vyprávěla mu. ,,Nejspíš to tak mělo i zůstat." Uznala po chvíli. ,,A ten polibek ??" Připomněl jí. Eleanor ale nevěděla co mu na to má říct aby to nevyznělo divně.
,,Potřebovala jsem jen nějaké odreagování, to je všechno." Vypadlo z ní nakonec. ,,Takže se opáčka už asi nedočkám." Zavtipkoval si. ,,Co ty víš?? Třeba někdy..." Zkoušela ho. ,,Až se trochu více poznáme." Doplnila. Aaron jen přikývl a oblékl si na sebe svoje šedé tílko. Eleanor pak už šla zpátky nahoru. Před dveřmi na ni už ale čekal Tim. ,,Nemohla si s tím počkat??" Vyvalil na ni hned. ,,Byl to jen úlet." Hájila se a chtěla jít dál. Tim ji ale zatarasil cestu. ,,Úlet?? Tak tomu teď vy mladí říkáte??" Podivil se. ,,O co ti jde ?? To že se Chris vyspal s Gabrielou jste neřešili a neobtěžovali jste se mi to ani říct. Já jsem se s Aaronem jen políbila. To z Chrise se stane táta na plný úvazek." Připomněla mu. ,,To s Chrisem, je něco jiného." Upozornil ji. ,,Jo?? A to jako v čem??" Opřela se o zeď a sledovala co za pitomost vypadne z Tima tentokrát. ,,Poslouchej, tady nejde o Chrise a Gabrielu, ale o tebe a Chrise." ,,V tom případě už není o čem mluvit. S tím jsem už skončila." S úsměvem se s ním rozloučila a šla do svého pokoje.
Tim sešel po schodech do Lauřina pokoje. Ta tam zrovna seděla v koženém křesle a četla jednu ze svých knih. ,,Musím s tebou mluvit." Vešel dovnitř bez zaklepání. ,,Co takhle kdyby jsi příště zaklepal? To tě doma rozhodně museli učit." ,,Mohla by jsi přestat vtipkovat?!" Okřikl ji. ,,Tady jde o vážnou věc." ,,A to někde hoří nebo co??" Odložila knihu na stoleček a opřela se do svého křesla. ,,Jde o Chrise a Eleanor. Ta věštba...." ,,Ta věštba říká že se nesmí zamilovat do člena vlkodlačí smečky ve které je. Jinak jí to přinese jen jistou smrt." Řekla to za něj. ,,Myslím že ho Ell pořád miluje."
,,Ale copak?? Že by jsi nám začal žárlit??" Usmála se na něj. ,,Můžeš toho alespoň teď nechat??" Okřikl ji. ,,Nemám náladu na ty tvé vtípky." ,,Fajn. Tak co chceš aby udělala??" Přistoupila na jeho hru. ,,Oba víme že se věštba nesmí vyplnit. A proto uděláme všechno aby se odvrátila." ,,A to je jako co??" Nechápala ho. ,,Musíš Chrise vyhodit ze smečky." Oznámil jí.
Ahojky :D Tak co říkáte na druhý díl?? Líbí se vám??
ČTEŠ
Deník Vlka : Vlčí Mládě
WerewolfEleanor už zná svou minulost. Už ví co ve skutečnosti je. Vlkodlak. Co se ale stane, když se ve městě objeví lovci z Bratrstva?? Pozná svou mámu?? Probudí se její táta z kóma?? Vydrží vztah Eleanor a Chrise všechny nástrahy?? Řekne Eleanor někdy pr...