Chris se konečně dostal i s prcek domů. Malý hezky spal a tak měl Chris chvíli klid. Opatrně zavřel hlavní dveře a zastavil kočár u schodů. ,,Už jste doma??" Šeptla Eleanor když je uviděla. ,,Jo, Jamieho máma si Chrise dost oblíbila. Po pravdě mi ho nechtěla dát zpátky." ,,Je na tom vážně tak hrozně??" Zajímalo ji. ,,Celou domu byla zavřená v domě. My s Jamiem jsme seděli venku na zahradě a bavili se. Nepřišla za námi až do doby než začal Chris brečet a já nevěděl jak ho mám utišit." ,,Takže ti zachránila krk." Doplnila ho. ,,Jo, vlastně se to i tak dá říct." Uznal po chvíli. ,,Aaron není doma??" Podíval se na ni a doufal že řekne ano není. ,,Zrovna nahoře usnul." Vysvětlila mu a upravila si košili. ,,Já už půjdu uložit malého." ,,Chrisi počkej." Zatarasila mu cestu. ,,Takhle to mezi námi nemůže pokračovat, nesnáším když se na mě tak díváš a nebo když začnu mluvit o Aaronovi hned radši zmizíš. Vím že to mezi námi nevyšlo, ale to nám nedává důvod nezkusit to jako přátelé." Tímhle Chrise vážně překvapila. Nečekal zrovna že řekne to slovo na p. Nedokázal si ani představit že by spolu byli jen přátelé. Už by to nebylo vůbec jako dřív. ,,Vím že za to jak to mezi námi skončilo můžu jen já. Ale nedokážu si nás představit jen jako kamarády. Ty jsi pro mě vždy něco víc, byla, jsi a budeš. Na nikom mi nikdy nezáleželo tak moc jako na tobě." Díval se jí přímo do očí. ,,Já s tebou nemůžu být jen přítel, to by totiž znamenalo že jsem to s námi vzdal, a to já neudělám. Promiň."
Tímhle zase překvapil on ji. Nečekala že k ní stále něco cítí. Ale bála se mu říct že ona to necítí stejně. On ale radši vzal Chrise z kočárku a šel s ním nahoru. Eleanor zůstala dole a opírala se o zábradlí schodiště. Rozhovor s Chrisem byl pro ni vždycky složitý, a obzvlášť od doby co už nejsou spolu. Radši si šla do kuchyně pro trochu kávy. ,,Ty ještě nespíš??" Promluvil na ni Tim, který seděl na židli u stolu a četl si noviny. ,,Nějak jsem nemohla usnout." Vzala si konvici s kávou. ,,Po tomhle ale taky neusneš." ,,Vezmu si jen trochu vody." Opravila se. ,,Dobře." Šeptl a dál četl noviny.
,,Jak to že ty nespíš??" Otočila se k němu. ,,Mám pokoj pod tím vaším, takže....." Tim nemohl najít ty správná slova. ,,Za to se omlouvám. Nečekali jsme že se vrátíte tak rychle." ,,No, oba jsme byli dost unavení a tak jsem na to šlápl. Když jsem pak přišel do svého pokoje a uslyšel tam vás dva...... musím říct že mě to trochu překvapilo." Bylo na něm vidět že ho to dost pobavilo. ,,Musím s tebou o něčem mluvit." Změnil z ničeho nic téma. ,,Fajn." Posadila se k němu ke stolu. ,,O co jde??" Zajímalo ji. ,,Dostal jsem zprávu z Bratrstva. Přímo od Charlese Morgana." Začal.
,,Počkat!! Nejmenoval se Morgan i Henry??" ,,Jo, akorát že tohle je trošku horší. Charles je totiž jeho otec. Je to vůdce Bratrstva, hlavní lovec a člen rady Bratrstva. Má tam dost velkou pozici." Vysvětlil jí. ,,Tak proč na nás Henry zaútočil??" Podívala se na něj nechápavě. ,,Charles mu dal volnou ruku, když odešel ze sídla Bratrstva na pár měsíců pryč i se svým starším synem Lucianem. Henry si tak mohl dělat co chtěl." ,,Jako třeba to že do mě nacpe krev mého kluka." ,,Přesně tak." Uznal.
,,Charles se s námi chce sejít." ,,S námi všemi ??" Zatvářila se zaraženě. ,,Ne, jen se mnou a hlavně s tebou." ,,Proč se mnou??" ,,Protože...moc dobře znal tvou matku, Vanessu a chce se přesvědčit jestli jsi vážně dcera své matky. Víš co tím myslí, ne??" ,,Jo, to jestli taky tak moc toužím po pomstě nebo ne." Řekla naštvaně. ,,A kdy se chce sejít??" Změnila svůj ton na klidný. ,,Zítra." Oznámil jim.
,,Není to nějak brzy??" Zarazila se Eleanor. ,,Není to Henry. On si nedává na čas. Všechno řeší hned." ,,A proč jen s námi??" ,,To nevím. Kdyby chtěl mluvit jen s tebou pochopím to. Ale proč chce mluvit i se mnou?? To nechápu." Zamyslel se nad tím. ,,No nic, běž si už lehnout. Zítra bude dost těžkej den." Poradil jí.
,,Máš asi pravdu. Měla bych si jít lehnout." Položila sklenici vody na kuchyňskou linku a byla připravená jít si zpátky nahoru lehnout do své postele. ,,Dobrou noc." Usmál se na ni Tim. Eleanor vešla do ložnice a Aaron už spal. Ona si lehla k němu ale usnout dlouho nemohla. Stále musela nad tím vším přemýšlet. Mia jí přece říkala že se s ní bude Bratrstvo chtít spojit. Nečekala ale že to bude tak rychle. Přemýšlela nad tím celou noc až pak konečně usnula.
.....
Aaron se ráno vzbudil dřív než Eleanor. Nechal ji spát a zašel si dolů, dát trochu kávy na úplné probuzení. Dole už ale seděl Tim. Aaron to ale nečekal a lekl se ho. ,,Co ty tu sakra děláš??" Řekl a šel si dát ruku pod studenou vodu, tak nějak si ji opařil když se lekl Tima. ,,Je už ráno, co bych tu tak asi měl dělat??" Podíval se na něj. ,,Všude chodíš jako duch. Nikdy si tě nestihnu všimnout." Usoudil Aaron když si konečně nalil svou kávu do oblíbeného hrníčku. ,,No jo, někdy je to i výhoda." Usmál se nad tím Tim. ,,Všichni ostatní ještě spí??" Přisedl si k němu Aaron. ,,Jo, přivstal jsem si abych se připravil na schůzku s Bratrstvem." Oznamil mu Tim.
,,Jakou návštěvu máš namysli??" Podíval se na něj Aaron nechápavě a napil se kávy. ,,Včera jsem dostal zprávu z Bratrstva, že se se mnou a s Eleanor chce sejít Henryho otec." Začal s vypravěním. ,,Chce si s námi promluvit. Co tak tipuju, tak se s námi bude zkoušet dohodnout mír. Jak už ale víš tak Bratrstvo nedodrželo ani jednu z našich dohod. Mezi námi nikdy mír nebyl. Vždy se našel někdo kdo to totalně pokazil. Tentokrát za to mohl Henry, jeden z lovců z Bratrstva, jaká ironie že??" Podíval se na něj.
,,Ty jsi Henryho znal dost dobře, že ano??" ,,Chodili jsme s ním a Johnem na stejnou střední. Byli z nás sice přátelé, ale když se ze mě stal vlkodlak tak jsme se odcizili. A pak se z něj stalo tohle." ,,Nikdo nemohl vědět co se mu v té jeho hlavě vyvine za příšerný plán. Není to ničí chyba. Stalo by se to, dřív nebo později by se to stalo." Uklidňoval ho Aaron. ,,Kdyby se to ale stalo později, Laura by tu ještě byla." Tim se raději díval jinam. ,,Každej z nás toho za poslední dobu hodně ztratil."
,,O čem se bavíte??" Vešla do místnosti i Eleanor a hned si k nim přisedla. ,,Ale o ničem. Dáš si taky kávu??" Tim vstal a šel si dolít kávu. ,,Jo, moc ráda." Usmála se na něj. ,,Tady to je." Vrátil se k nim Tim a podal Eleanor její kávu. ,,Děkuji." Ona neváhala a hned se horkého nápoje napila. ,,Jak ses vyspala??" Chytl Aaron její ruku. ,,Moc jsem toho na dnešek nenaspala. Nemohla jsem nějak usnout." Svěřila se mu. ,,Asi to bude tím dneškem. Tím že se mám sejít s Charlesem Morganem." Zapřemýšlela se nad tím.
,,Když už jsme u toho," Podíval se Tim na své hodinky. ,,Měli bychom se jít obléct ať to vůbec stihneme." Upozornil ji Tim a zvedl se ze židle. ,,Budu muset jít." Políbila Aarona a chystala se jít do svého pokoje, když v tom ji chytl za ruku a přitiskl si ji k sobě. ,,Buď na sebe opatrná, dobře??" ,,Dobře." Dlouze ji políbil a pak už ji nechal odejít.
Ahojky :)
Je tu další kapitola a s ní i velké oznámení pro Vás!!! Tohle už je totiž před poslední kapitola této knihy :( Chtěla bych Vám ale moc poděkovat za všechny hvězdičky, přečtení i za vaše úžasné komentáře. Jste prostě skvělí :DDěkuju,
EnKey01
ČTEŠ
Deník Vlka : Vlčí Mládě
Hombres LoboEleanor už zná svou minulost. Už ví co ve skutečnosti je. Vlkodlak. Co se ale stane, když se ve městě objeví lovci z Bratrstva?? Pozná svou mámu?? Probudí se její táta z kóma?? Vydrží vztah Eleanor a Chrise všechny nástrahy?? Řekne Eleanor někdy pr...