Do pokoje hned vběhli doktoři a sestry a snažili se Gabrielu zachránit. Drake tak byl z pokoje vyhozen. Skončil opět na chodbě. Skrz okénko na dveřích sledoval co se uvnitř pokoje děje. Uviděl že se ji doktoři snaží oživit ale nedařilo se jim to. V rukách stále držel obálku, co mu před tím dala. ,,Jsem další na řadě." Pletlo se mu hlavou. ,,Nejdříve Molly a pak Fred. Museli mít něco společného." Snažil se to pochopit. Byl do toho úplně zamyšlený. Jako by ani nebyl v té nemocnici. Stál tam a jen držel ten dopis. Vůbec si nevšímal lidí kolem sebe. Pak do něj ale strčila sestra s hromadou papírů v ruce. ,,Moc se omlouvám." Klekl si k ní a pomáhal jí sesbírat tu kupu papírů. ,,Neomlouvejte se. Je to moje chyba. Měla jsem se dívat kam vlastně jdu. Tohle by se pak nikdy nestalo." ,,Je to jen pár papírů." Usmál se a podal jí sesbírané papíry. ,,Díky." Vzala jsi je od něj. Drake si všiml že mezi těmi papíry byla i složka se jménem Mia Yoko. ,,Jak je na tom Mia??" Podíval se na tu složku. ,,Vy ji znáte??" Podivila se. ,,Jsme si dost blízci. Chodíme spolu." Vysvětlil jí. ,,Aha."
Sestra začala rychle listovat ve složce. ,,Mia, měla pár zlomenin, pohmožděná játra, taky ztratila velké množství krve a navíc, z toho co jí z krve zbylo byla otrava krve." Začala mu číst její zprávu. ,,Před pár minutami ji dooperovali. Leží na jednotce intenzivní péče. Chce za ní jít??" Dočetla zprávu a podívala se na něj. ,,To bych moc rád, pokud můžu." ,,Samozdřejmě." Usmála se na něj sestra a vedla ho na jiné oddělení. ,,Tak, jsme tady. Tohle je její pokoj." Ukázala na jedny dveře. ,,Moc si s ní ale nepopovídáte, je v bezvědomí." Vysvětlila mu. Drake na ale jen přikývl a vzal za kliku.
Mia nehybně ležela na posteli, připojená na všelijaké pípající přístroje. Drake se posadil do křesla vedle postele a chytl ji za ruku. Věděl že se na něj teď nemůže usmát, že neotevře oči, a ani ho nemůže políbit. Hladil ji po ruce a už to nevydržel, prostě se rozbrečel. Nechtěl o ni přijít. V tom si ale všiml červeného křížku na jejím zápěstí. Slzy najednou ustaly. Drake se teď naštvaně díval na červené X. ,,Jsem další na řadě." Řekl si sám pro sebe. Připomněl si tak to poslední co mu řekla Gabriela, těsně předtím než umřela.
Drakeovi došlo že to nemůže být jen náhoda. Něco, nebo spíš někdo, za tím musí být. Pletlo se mu hlavou jen jedno. Kdo by za tím vším mohl stát?? A proč by zabíjel nevinné lidi?? Zapletla se Mia se svou sestrou do nějakého průšvihu?? A jak do toho všeho zapadá Fred?? Nedokázal si na tyhle otázky sám odpovědět. Věděl že je Mia ve velkém nebezpečí. A že nedopustí aby se jí stalo to co Gabriele,Fredovi a její sestře. Teď ho čekal ten největší úkol, ochránit ji. Vstal z křesla a vyšel na chodbu. ,,Sestro, ať nikdo kromě mě a její rodiny do toho pokoje nechodí. Nikdo jiný do toho pokoje nesmí." ,,Dobře, zařídím to." Sestra se na něj jemně usmála a dál pracovala. Drake se zatím dal do chůze ke svému autu.
.....
Chris přehraboval tašku a rozdával zbraně. ,,Jsi jistý že tohle na ně bude fungovat??" Zeptal se Lee, když do rukou dostal pistoli. ,,Rozhodně je to lepší než tam jít bez ničeho, jen s prázdnýma rukama." Reagoval na jeho stupidní dotaz. ,,Fajn, máte všichni zbraně??" Podíval se okolo sebe. ,,Zvládneme to." Usmála se na něj Melisa a v ruce držela velmi ostrou dýku. ,,O tom ani trochu nepochybuji." Oplatil jí její úsměv. ,,Tak jdeme do toho." Jamie chytl svou mladší sestru Lexi za ruku a podíval se na ni pohledem, který říkal že by ji dneska mohl vidět naposledy. S velkou opatrností a ostražitostí se blížili k mohutným dřevěným dveřím hradu.
Jamie stále držel ruku své sestry. Chris šel včele a společně s Leem otevřeli dveře. Očekávali útok démonů a tak radši všichni uskočili stranou. Nic se ale nestalo. Chris opatrně nakoukl dovnitř, a uviděl jen mrtvá těla svých přátel ze smečky a členů Bratrstva. Všude bylo naprosté ticho. ,,Co se to tu sakra stalo??" Melisa se tak trochu lekla, když uviděla tu pohromu.
,,Všichni jsou mrtví. Musela to být vážně hrůza." Chris opatrně procházel mezi těly a za ním hned ostatní. ,,Tohle je Nina, byla ve smečce teprve chvíli." Podíval se Lee na dívku která ležela pod schodištěm. Byla celá od krve a nedýchala. Jamie si pak všiml i toho že měla rozervané hrdlo. To byl nejspíš důvod proč vykrvácela a pak následně umřela. Nina se na ně dívala svýma hnědýma očima, jako by prosila o pomoc. Byl to hrozný pohled. Vedle ní ležel muž se znakem Bratrstva na paži. Nejspíš to byl lovec, nováček, který v tom ještě neuměl chodit.
,,Půjdeme tudy." Chris šlápl na druhý schod. ,,Tady dole nic není. Podíváme se po Eleanor nahoře." Všichni se na tom shodli a následovali Chrise do dalšího patra. Tam byla taky hromada mrtvých lidí. Něco tu bylo ale jinak. Jamie se sklonil nad mrtvým tělem jednoho vlkodlaka a všiml si černého prachu u jeho rány na břiše. ,,Myslím že máme problém." Hmatal prach mezi prsty. Všichni se kolem něj hned sešli. ,,Co se stalo??" ,,Ten prach je z démonů." Začal s vysvětlováním. ,,Ale nejen tak z ledajakých. Tohle jsou vyšší démoni." Dokončil to. ,,Ty jen tak něco nezabije." Přiznal po chvíli.
,,Ty si myslíš že jsou pořád tady??" Lexi začala mít trochu strach. ,,Vypadá to celkem čerstvě, ale démoni se dokáží vytratit stejně tak rychle jako se tady objevili. Pokud tu stále jsou, nebude těžké na ně narazit." ,,Tohle je jedna skvělá zpráva za druhou." Řekla Melisa ironicky. ,,Horší už to být nemohlo." Usoudil Lee. ,,Ale no tak!! Nechte takových řečí." Upozornil je Chris. ,,Fajn, tak co budeme dělat??" Zajímala se Melisa. ,,Musíme najít místo kde drží Eleanor a Aarona. Pak je musíme dostat odsud pryč." Vysvětlil jim Chris. ,,A kde to jako máme najít??" Vypadalo to že z Lexi mluví tak trochu strach.
,,Někde to tu musí být." Usoudil Chris. ,,Chrisi...." Ozval se mužský hlas. Všichni se za ním hned otočil a šli blíž k té neznámé osobě. Muž byl schovaný ve stínu a teprve až se k němu Chris sklonil, poznal kdo to vlastně je. ,,Time," Tvářil se překvapeně. ,,jak se ti to stalo??" Všiml si že je celý od krve. ,,Démoni. Napadli nás hned co jsme otevřeli ty zatracený dveře." Vysvětloval. ,,Neměli jsme ani šanci se bránit. Byla to dost dobře nastražená past." Uznal a opřel se o zeď. ,,Henry má mé uznání. Pasti mu šli vždycky skvěle, v jejich vymýšlení byl vždycky nejlepším." Sykl bolestí.
,,Zůstaň tu v klidu ležet. Krvácíš." Poradila mu Melisa. ,,Má pravdu. Musíš se uzdravit." ,,To je právě to. V sídle Bratrstva, vlkodlačí schopnosti nefungují tak jak by měly." Chris se zatvářil překvapeně. ,,Neuzdravujeme se tak rychle jak bychom měli, nepřeměníme se úplně. Nevím co je to za magii, ale je dost silná. Proto nás tu tolik padlo." Bylo na něm vidět že už mluví z posledních sil co mu zbyly. ,,Kde je Laura??" Zeptal se Lee. ,,Nevím, byla s Tylerem, když to všechno začalo. Pak jsme se všichni rozutekli." Všichni ho zvědavě poslouchali. ,,To ale není všechno Chrisi." ,,O co ještě jde??" Zajímal se a chytl ho za ruku, potřísněnou krví.
,,John...John je zpátky." Vysoukal ze sebe.
ČTEŠ
Deník Vlka : Vlčí Mládě
Manusia SerigalaEleanor už zná svou minulost. Už ví co ve skutečnosti je. Vlkodlak. Co se ale stane, když se ve městě objeví lovci z Bratrstva?? Pozná svou mámu?? Probudí se její táta z kóma?? Vydrží vztah Eleanor a Chrise všechny nástrahy?? Řekne Eleanor někdy pr...