Peklo na zemi

546 52 0
                                    

,,Jak to myslíš že je John Hennig zpátky??" Podíval se na něj Chris zaskočeně. ,,Byl na straně Bratrstva. Pak se ale snažil pomoct i nám. Vážně jsem nevěděl že už je na tom líp. Myslel jsem si že je stále v umělém spánku v nemocnici." Vyprávěl jim Tim. ,,Tak to nejsi jediný." Podotkl Jamie. ,,Musíte se odsud dostat. Utečte odsud dokud ještě můžete." Varoval je. ,,Bez Eleanor odsud neodejdu." Okřikl ho Chris. ,,Kde by ji tak mohli držet??" Zeptal se ho. Tim mu už ale neodpověděl. Místo něj promluvil někdo cizí. ,,Přemýšlej Chrisi, jsi dost chytrý na to aby ti došlo co děláme s nezvanými hosty." Všichni najednou sklapli a otočili se. Uviděli tam vysokého muže s uplácnutýma a nagelovanýma vlasama. ,,Ty musíš být Henry." Odvážil se na něj Chris promluvit jako první. ,,Mé celé jméno je Henry Morgan. Vidím že jsi o mně už slyšel." Prohlížel si partu lidí se zbraněmi. ,,Každý o tobě už někdy slyšel. Ve světě vlkodlaků už všichni znají tvé jméno." ,,To ze mě dělá velice populární osobnost." Lichotil sám sobě. ,,Být tebou, moc bych si nefandil." Utrousil Chris zatímco Henry mezi nimi ostražitě kroužil. ,,Máš vážně tak prořízlo pusu jak se o tobě povídá, mladý vlčku." Poznamenal.

Chris to ale bral jako urážku. Kdyby ho Melisa nechytla za ruku, ve které držel meč, skončilo by to soubojem mezi nimi. A vítěz už je známý předem, Henry. Chris nevěděl jak moc je silný. To nikdo nevěděl. Nikdo z nich totiž ještě nikdy nestál tváří v tvář vůdci Bratrstva. Už jen proto, že s nimi mají nevyřešené spory, které trvají už pěknou řádku let. ,,Přišli jste v tu pravou chvíli." Usmál se na ně a odhalil tak své bílé zuby. ,,Jak to myslíš??" Podíval se na něj Chris nechápavě. ,,Že pravá zábava teprve začne." Otočil se a šel po kamenných schodech do velkého sálu.

Chris s ostatními ho hned následovali. Henry je vedl do podzemního sálu, který vypadal spíš jako korunní sál. Všude bylo vlhko a vzduch byl tam dole taky dost těžký. Světlo v celém sále zajišťovali jen svíčky nebo plápolající pochodně. Melisa se dívala na strop místnosti. Byl do něj vyryt nápis v cizím jazyce, takže si to nemohla přeložit, a u toho nápisu i hlava draka. Vzpomněla si tak na to co vlastně je, je dračí jezdec. Říkala si že to s tím musí nějak souviset. Celkem ji to nahánělo i strach.

Henry se posadil do kamenného trůnu, nebo co to bylo, a díval se na tu partičku vlků a čarodějů. Neměl ani tušení co je ve skutečnosti Melisa. Chris a ostatní se zatím rozhlíželi po místnosti. Lee si pak všiml Laury, která ležela se svázanýma rukama. ,,Co to má jako bejt?!" Křikl na Henryho. Ten hned pochopil o co jde. ,,Jen malý suvenýr z boje." Na jeho tváři se objevil šibalský úsměv. ,,Jaký suvenýr?!" ,,Jsem vítězem boje proti její smečce. Tak jsem si vzal menší suvenýr v podobě Laury." Ukázal na Lauru dlouhým, kostnatým prstem. ,,Na co ji chcete??" Zajímal se Lee.

Henry se ale na ně nejdříve jen pousmál. Až pak když už všichni čekali na jeho odpověď, konečně začal mluvit. ,,Jak už víte, Laura není první z vaší smečky, kdo se stal hostem na mém hradě." Začal. ,,Eleanor a Aaron, vaši drazí přátelé, jsou tu taky." ,,Kde??" Skočil mu do řeči Chris. Bylo na něm vidět že to z něj klidně i vymlátí. ,,Na bezpečném místě." Odpověděl mu Henry naštvaný z toho že ho přerušil. ,,Bratrstvo se rozhodlo vyvinout pro svou bezpečnost lepší druh vlkodlaků." Začal tam kde přestal. ,,Silnějších, rychlejších, a hlavně poslušných." ,,Hybridi." Šeptl Jamie. ,,Správně, mladý čaroději." Usmál se na něj.

,,Všechno co mi k tomu stačilo byla jen krev Aarona. Není takový jaký si myslíte." Chris ho napjatě poslouchal. ,,Jak to myslíte??" ,,Je to hybrid." Zkrátil vysvětlování. ,,Trocha jeho krve by postačila k tomu aby se Eleanor proměnila, jenže...." ,,Jenže co??" Křikl na něj Chris naštvaně. Henry chvíli mlčel. Myslel si že se tak udrží trocha napětí ve vzduchu, ale spíš to napomohlo k tomu že se Chris ještě víc naštval. Díval se na něj zuřivým pohledem a čekal jestli něco řekne nebo ne. ,,Ona umírá." Řekl ve chvíli největšího ticha. ,,Ten jed ji zabijí." Oznámil jim.

,,Vyzkoušeli jsme už všechno, ale nic nezabralo. Je mi to líto." Zkoušel se tvářit smutně. ,,Líto??" Podíval se na něj Chris. ,,Ty nikdy nepoznáš lítost, stejně tak jako přátelství, důvěru, naději a lásku. Jde ti jen o jednu věc, o ten zatracenej meč." ,,To jsou ale silná slova." Najednou vstal. ,,Copak ty víš kde je?" ,,Nikdy ho nedostaneš." Podíval se mu s odporem do očí a ruku měl stále na své zbrani. ,,V tom případě." Znovu se posadil. V tom okamžiku se začali k zemi snášet černé stíny. Vzduch najednou šel cítiti po popelu, ohni, síry a beznaději. Démoni, snášeli se sem a pomalu je obklíčili.

Byli to směsice prachu, kouře a černé hmoty. Neměli tváře, jen černé pařáty. Vypadalo to jako peklo na zemi. Všichni ustoupili a nakonec se seskupili do kruhu. ,,A co budeme dělat teď??" Zajímala se Melisa. ,,To proč jsme tady. Zachráníme Eleanor." Vysvětlil jí. ,,A Aarona." Doplnil ho Jamie. ,,Fajn, i pro něj." ,,Myslím že by se vám hodila menší pomoc." Z ničeho se v místnosti objevil Drake s Lairou a její smečkou. ,,Pomoc by se jim rozhodně hodila." Utrousila dívka s kapucí na hlavě. Když si ji ale sundala, poznal Chris kdo to je, byla to Alexa se svou skupinou vyvržených lovců z Bratrstva.

Všichni teď byli na jejich straně, všichni jim teď chtěli pomoc. A to se Henrymu nelíbilo. Věděl že Alexa sdružuje lovce, kteří byli z Bratrstva vyloučení, a plánují pomstu. Nečekal ale, že se to doopravdy pokusí udělat. A ještě k tomu na straně vlkodlaků, jejich odvěkých nepřátelích. ,,Tak fajn, zábava může začít." Rozhodil Henry ruce do stran. ,,Zničte je do posledního, ať už nikdy neslyším vytí na měsíc, při úplňku." Se šibalským úsměvem se posadil a sledoval co se bude dít.

Chris a všichni ostatní stáli v pozoru, připraveni na to co démoni udělají, jak udeří. A pak to všechno začalo. Démoni se rozprskli po všech, boj tak začal. Jamie s Lexi využili svých magických schopností a tak na démony sesílali různá kouzla. Chris a Lee se částečně proměnili ve vlkodlaky a Chris k tomu všemu měl ještě zbraň a Lee dýku. Alexa a její lovci dělali to co uměli, tedy zabíjet to co měli, a v tomhle případě to byli démoni. Laira a její smečka se taky přidali. Nebylo to ale vůbec tak lehké jak se na začátku zdálo být. Všechno se začalo najednou hroutit. Démoni byli sice silnější, ale i tak Chris, Jamie, Lexi, Melisa, Lee, Drake a ostatní doufali že to i tak můžou vyhrát.

Věřili že můžou vyhrát a porazit tak tu kupu smradlavých démonů. Jejich sen padl v okamžik, kdy Lexi padla k zemi.

Deník Vlka : Vlčí MláděKde žijí příběhy. Začni objevovat